חיפוש
חיפוש

מתי צריך פינות המתנה ואיך לעשות את זה נכון

מטרתן של פינות ההמתנה לישיבה למשרד היא לאפשר ללקוח זמן המתנה נעים ורגוע. חדר ההמתנה נמצא לשהות ממושכת לאורך היום, רבים כנראה יעברו שם ויחפשו מקום נעים להמתנה. חשוב לשים לב איפה ממוקמת הפינה שלכם, כיצד היא מסודרת ואילו רהיטים או פריטים נמצאים בה.

 

למי ולמה פינות ההמתנה מיועדות בכלל ?

פינות ההמתנה והישיבה מיועדות ללקוחות ועובדי המשרד שצריכים מקום להמתין. בדרך זו הנם מקבלים סביבה נקייה מרעשי רקע, לא מפריעים במסדרונות המשרדים של העובדים ובעצם נשארים במקום ניטרלי עד לכניסתם לפגישה\לישיבה הרצויה.

 

מיקום

חשוב מאוד לתכנן את מיקומן של פינות הישיבה כך שתתאפשר בניית רושם ראשוני מזמין ואיכותי על המקום. יחד עם זאת מיקום פינות המתנה צריכות לשמור על פרטיות העובדים בחללים הפנימיים של המשרד במהלך עבודתם השוטפת במהלך היום. יש לשים לב שמיקום ההמתנה אינו משבש את מהלך העבודה הרגיל במשרד ובעצם תורם לסדר וארגון מיטבי.

 

ריהוט

אופי המשרד שלכם משפיע רבות על ההחלטות העיצוביות. המטרות אותן אתם מייעדים לפינות ההמתנה מושפעות מכך גם כן. במשרדים קטנים יותר, הגיוני שפינת הישיבה חייבת להתאים בגודלה לשטחו של המשרד ולא תעמיס עליו. לרוב פינה מסוג זה תכיל כסא או כורסה יחדניים הניתנים להזזה בקלות. משרדים גדולים יותר יוכלו לבחור פינות ישיבה מרווחות המכילות ספת ישיבה, שולחן קפה, או כל ריהוט משרדי נוסף שישרת ויתרום את המטרות העסקיות של המשרד.

 

תכנון ועיצוב

אין ספק כי לעיצוב המשרד וסביבת העבודה שלנו ישנה חשיבות לא פחותה מזו שאנחנו מייחסים לעיצוב ביתנו. אולי נרחיק לכת ונאמר שהחשיבות היא רבה יותר, אנו מבלים במשרד בסביבות ה7-8 שעות ונמצאים בו בחלק זמן ממושך מהיום שלנו. חשוב שבמהלך העבודה השוטפת במשרד, יהיו גם מקומות נינוחים לרגע של שלווה ורענון.

אמנם פינות ישיבה למשרד מיועדות לכאורה לאורחים המגיעים למשרד, אך גם לעיצובן יש השפעה על העובדים במשרד. עיצובן של פינות ההמתנה למשרד צריכות להיעשות בידי חברת עיצוב מקצועית בתחום. אנשי המקצוע צריכים לדעת כיצד למקם בצורה אפקטיבית ונכונה את פינות ההמתנה ברחבי מקום העבודה.

משום שפינות ישיבה הן חלק נרחב מהמשרד, עליהן להשתלב בו באופן הרמוני ונכון. את עיצוב המשרד מומלץ לעשות מתוך ראייה כוללת שבתוכה משתלבים ומשתבצים הפרטים השונים. חשוב לשוחח ולהבין את צרכי המשרד שלכם לעומק. אפיינו יחד עם אנשי המקצוע הרלוונטים לכם את אופי הפינות שיתאימו למשרד שלכם. שימו לב שעליכם ליצור פינות שישתלבו בצורה איכותית לאווירת המשרד. הקדישו חשיבות לפרטים הקטנים שמתחילים בבחירת הרהיטים בפינה ההמתנה וממשיכים לתחושת הרוגע והרעננות שהנכם רוצים ליצור. זכרו שהנכם רוצים ליצור תחושה זו בעיצוב מנימליסטי ואלגנטי, לא עמוס. בהצלחה!

אזור המתנה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה