חיפוש
חיפוש

מתי שווה לכם לקנות מתנפחים?

הילדים אוהבים מתקנים מתנפחים? ייתכן שכדאי יהיה לכם לרכוש עבורם מתקן מתנפח ולא לשכור אותו פעם בשנה, ביום ההולדת. אם אתם מתלבטים בין השכרת מתקן מתנפח לבין רכישת אחד, הגעתם למקום הנכון להתלבט בו – כל המידע כאן לפניכם.

מתלבטים בין השכרת מתקן מתנפח לבין רכישת מתקנים מתנפחים לבית? בין אם כך או כך, קודם כל אנחנו רוצים להגיד לכם שהחלטתם נכון, החלטתם להכניס הביתה אטרקציה מעולה לכל ימות השנה. עכשיו, בואו נדבר על המיקום והמרחב שיש לכם עבור המתקנים האלו. יש ברשותכם חצר מאוד גדולה? אתם מוזמנים לרכוש פארק מים מתנפח ענק, שהוא בילוי עבור כל המשפחה.

 

תעסוקה לילדים – נחת ושלווה להורים

בזמן שהילדים נהנים על המתקן, אתם על הדשא הופכים את החציל שיושב על המנגל ומכינים את הטחינה. אז אם יש לכם חצר גדולה, כמובן שיהיה עדיף לרכוש מתנפח ולא לשכור אותו. אתם עם מרחב מוגבל יחסית?

אם אתם צריכים מתנפח למרפסת או לפנים הבית, בכל מקרה יהיה עדיף לרכוש אחד ולא לשכור, אבל כמובן שיהיה עליכם לרכוש אחד קטן יותר מאשר פארק מים. לידיעתכם, פארק מים מתנפח עשוי לעלות 1,000 ₪ ומעלה, כאשר פארקים מומלצים וגדולים מגיעים גם למחיר של 3,500 ₪ בממוצע. לא נורא, בהתחשב בעובדה שזהו בילוי לכל השנה.

 

אילו סוגי מתנפחים לבית אפשר לרכוש ולשכור?

ניתן לרכוש ולשכור מתנפחים קטנים וגדולים, גבוהים ונמוכים, רטובים ויבשים. כל עוד יש לכם מקום למקם את המתקן, יהיה אפשרי לתת לילד להנות מזמן האיכות שלו במתקן. יחד עם זאת שתוכלו לרכוש סוגים שונים של מתקנים שכאלו, כמובן שיהיה חשוב לקחת בחשבון את הנושא של הבטיחות. מבצע מתנפחים מכירה יאפשר לכם לקנות במחיר הוגן לכל כיס.

שימו לב, שמתקנים אלו בדרך כלל יהיו בטוחים מאוד, היות ובסופו של דבר מדובר במתקנים המיועדים לנפילות. יחד עם זאת שהם בטוחים מאוד, השגחתכם תמיד נדרשת והכרחית. במיוחד אם מדובר במתקנים רטובים, שכוללים בתוכם גם מגלשות ושטח קפיצה רב.

 

אז לשכור או לרכוש מתנפח לאירועים ולבית?

באופן כללי, וגם כשמדובר במתקנים רטובים, אם הילד שלכם מאוד אוהב את סוג הפעילות הזו, אנחנו אישית ממליצים לבצע רכישה חד פעמית ולהנות מפתרון תעסוקה לילד למשך כל ימות השנה. אם אתם מתכננים לנפח את המתקן פעם בשנה ביום ההולדת, אנחנו כמובן ממליצים על השכרת מתנפחים לאירועים.

בין אם אתם מחליטים כך או כך, זכרו תמיד לבדוק את מצב תקינותם של המתקנים שאתם רוכשים. לא פעם, אנשים רוכשים מתקן מתנפח ומגיעים הביתה מאושרים, רק בכדי להיווכח כי הוא מחורר או שיש בו פנצ'ר. אם באמת בא לכם להשקיע, אתם יכולים אפילו לרכוש או לשכור ג'ימבורי מתנפח ענק. בהחלט הנאה מושלמת לכל סוגי האירועים של הילדים.

ילד מטפס

אולי יעניין אותך גם

פולוסה