חיפוש
חיפוש

מתכננים כנס? אלה המתנות שהכי שווה לכם לחלק

כנסים ואירועי חברה הם חלק מרכזי בתפקוד של חברות, ומהווים אמצעי חשוב ליצור ממשק נוסף עם לקוחות, משקיעים ועובדים בחברה ובחברות שותפות. במרבית הכנסים ואירועי החברה, נהוג לחלק מתנות ומזכרות למשתתפים, שיוכלו לחזור עם מזכרת נעימה הביתה. אם אתם מתכננים כנס ומתלבטים איזה מתנות הכי כדאי לחלק לאורחים שלכם – יש לנו בדיוק את הפתרון המושלם בשבילכם!

 

איך לפרסם את העסק באמצעות מתנות?

מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים בעת ובעונה אחת גם לחלק מתנות שוות לאורחי הכנס שלכם וגם להרוויח מפרסום ושיווק העסק? ובכן, השיטה לבצע את זה היא פשוטה במיוחד – חלוקת מוצרי פרסום כמתנות בכנסים! מוצרי פרסום הם למעשה מוצרים רגילים יום יומיים, שלאו דווקא קשורים לתחום העיסוק של העסק או החברה שלכם, אבל כאלה בהם כולנו משתמשים באופן די רגיל, רק שעל גבי אותם מוצרים מתנוסס שם ולוגו החברה שלכם.

בשל השימוש הרב שנעשה במוצרים מסוג זה, הם מהווים מתנה מושלמת שכל אחד היה שמח לקבל, וגם מאפשרים לכם לפרסם את שם העסק או החברה שלכם על הדרך. מוצרי הפרסום יכולים להגיע במגוון רחב של וריאציות, החל מעטים, תיקים ממותגים וחולצות עם שם החברה, ועד למגינים לפלאפון ובקבוקי שתייה. למטה, תוכלו למצוא כמה ממוצרי הפרסום שהכי שווה לחלק כמתנות בכנסים.

לפרסם את העסק

תיקים ממותגים

אין הרבה פריטים שימושיים כמו תיק או מזוודה, במיוחד כשלרובנו כמעט אף פעם לא יוצא ללכת לרכוש אחד. לכן, תיקים ומזוודות ממותגים היא בין האופציות הטובות ביותר אותן תוכלו לחלק בכנס שלכם כמתנה לאורחים. ניתן למצוא מגוון עצום של תיקים ומזוודות בגדלים שונים, שיהפכו את חוויית הכנס שלכם ושל האורחים שלכם לכיפית במיוחד.

בנוסף, אותם תיקים יהיו למעשה "פרסומת מהלכת" עבור העסק והחברה שלכם, שכן הם יחשפו את שם ולוגו החברה בכל מקום אליו יגיע התיק.

 

פריטי לבוש ממותגים

בדומה לתיקים ומזוודות, גם חולצות מהוות מוצרי פרסום נהדרים לחלוקה בתור מתנה בכנסים ובאירועי חברה. אף על פי שככל הנראה שהאורחים שלכם לא ילבשו את החולצות עם שם ולוגו החברה שלכם לחתונה של הילדים שלהם, פריטי הלבוש הממותגים שתחלקו כמתנה כנראה יראו לא מעט את העולם החיצוני – בין אם מדובר בטיולים או בביקורים בחדר הכושר, מה שהופך אותם לפרסומות מעולות עבור העסק שלכם.

ביגוד ממותג

גאדג'טים ואביזרי אלקטרוניקה ממותגים

כבר לא מעט זמן שהחיים שלנו סובבים סביב מוצרים טכנולוגיים שונים, וכמעט ואין אדם אחד ללא סמארטפון כלשהו בכיס. לכן, גאדג'טים ואביזרים למוצרי אלקטרוניקה הם מתנה מצוינת לחלוקה בכנסים ובאירועי חברה, על אחת כמה וכמה כשהם נושאים בגאווה את שם העסק שלכם. ניתן למצוא שלל אפשרויות טכנולוגיות להענקה כמתנות – החל ממגינים לסמארטפון, דרך רמקולים ואביזרי שמע ועד למטענים ניידים לסלולר.

מתנות

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה