חיפוש
חיפוש

מתנות לראש השנה לעובדים – איך תדעו מה הם מעדיפים

החגים מתקרבים וזה הזמן להציג בפניכם, המעסיקים, איך תוכלו לבחור את המתנה המתאימה ביותר לעובדים שלכם. שכן, זה כבר זמן רב שאנחנו שומעים תלונות מצד עובדים בתחומים שונים שאומרים שהם מקבלים מתנות לא שימושיות ולא איכותיות שפשוט אין להם מה לעשות אתם מלבד לזרוק אותם לפח. יצאנו לבדוק איך תוכלו לדעת מה המתנות המתאימות לעובדים שלכם כדי שתוכלו לקנות את המתנות הטובות ביותר שישמשו את העובדים שלכם. הישארו אתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את הדרך הנכונה למצוא את המתנה המתאימה ביותר לכל אחד ואחת מהעובדים שלכם, היינו צריכים לפנות אל הגורמים שמבינים בנושא הזה באופן הטוב ביותר – אל העובדים. ראוי לציין שאין מדובר בעובדים שלכם, אלא עובדים באופן כללי שמועסקים במקומות שונים ברחבי הארץ. שאלנו אותם איך לדעתם המעסיק שלהם יכול לדעת מה הם מעדיפים. שמענו לא מעט תשובות והגענו למסקנות חשובות שאפשרו לנו לכתוב את השלבים הבאים.

 

מתנות לראש השנה לעובדים – איך תדעו מה הם מעדיפים: שלב מספר 1

שימו לב – עלינו כאן על רעיון שאתם פשוט חייבים ליישם. כדי שתוכלו לדעת מהן המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק לעובדים שלכם, אתם צריכים למנות עובד שיהיה אחראי על מציאת מתנות ראש השנה לעובדים. חשוב מאוד שהעובד הנבחר יהיה אדם נינוח ואהוב על הבריות. שכן, הוא צפוי להיות זה שיתווך ביניכם לבין העובדים שלכם. תמצאו את העובד הנבחר, תיידעו אותו על התפקיד ותעברו לשלב הבא.

 

מתנות לראש השנה לעובדים – איך תדעו מה הם מעדיפים: שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לשלוח אל העובד הנבחר כתובת של אתר שיש בו מתנות, כמו למשל האתר הזה:nicklas.co.il . תבקשו מהעובד לנסח סקר ובו קישור לאתר המדובר. שם בעצם, כל עובד יצטרך לציין מהי המתנה המתאימה לו ביותר. כך אתם מאפשרים לכל עובד לבצע בחירה חופשית. זה רעיון שיאפשר לכם להוציא את העובדים שלכם מרוצים.

 

מתנות לראש השנה לעובדים – איך תדעו מה הם מעדיפים: שלב מספר 3

השלב הסופי הוא שלב קבלת הנתונים. שכן, העובד הנבחר ישלח לכם בשלב זה טבלה ובה יופיעו המתנות שנבחרו על ידי העובדים ועל ידן מספר המתנות שנבחרו, למשל:

 

סוג המתנה מספר הזמנות שצריך לבצע

 

מארז יין ועציץ 231
מטען נייד ממותג 21
בקבוק שומר קור 62

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שנעשה מתוך רצון להביא לכם, המעסיקים, את כל המידע שנחוץ לכם כדי שתדעו סוף סוף מה העובדים שלכם מעדיפים לקבל לחג הקרוב. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, אנו מקווים שתאפשרו הפעם לעובדים שלכם לבחור את המתנה שהם הכי היו רוצים לקבל. מאחלים לכם הצלחה!

מתנות לעובדים

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה