חיפוש
חיפוש

6 מתנות מגניבות ולא שגרתיות לבת הזוג

מתנות לבת הזוג לכבוד יום הולדת, יום האהבה או יום הנישואין הן תמיד דילמה אצל גברים.

במקום להסתפק בבושם או פריט לבוש מומלץ לחפש משהו מקורי ושובב שיעשה טוב לבת הזוג.

המאמר יציע 6 מתנות מגניבות ולא שגרתיות לבת הזוג.

 

1 – מתנה סקסית להנאה מושלמת

אחת המתנות הסקסיות, הלא שגרתית והמקורית שתגרום הנאה מושלמת לבת הזוג שלכם היא ויברטור יונק. מדובר על מכשיר מושלם להנאה אורלית עם 10 רטטים שונים העשוי מסיליקון רך ונעים למגע. המכשיר מופעל באמצעות סוללה נטענת ומבטיח הנאה צרופה לאורך של שעתיים. רוצים לשפר את יחסי המין שלכם? לגרום לבת הזוג ליהנות? – זוהי המתנה האידיאלית לכך.

 

2 – משחק סקסי אמת או חובה

משחק מקדים הוא אחת הדרכים לשפר את יחסי המין עם בת הזוג ולהעניק לה מתנה מאתגרת שתלמד אתכם להיחשף לפנטזיות המיניות שלה. ניתן לרכוש או להכין לבד קלפים שעליהם כתובות משימות של אמת ומשימות של חובה בנוגע לכל מה שרציתם לשאול את בת הזוג ולא העזתם. גם אתם תוכלו לחשוף את המאוויים שלכם ולשדרג את חיי המין. תוכלו גם לרכוש קלפים לוהטים לגירוד באמצעותם לא תצאו מחדר המיטות…

 

3 – בילוי משותף בספא

מתנה מתונה יותר היא בילוי משותף של יום כייף בספא המשולב עם טיפול של עיסוי זוגי, אבנים חמות, טיפול בבוץ, רפלקסולוגיה וכד'. ניתן לרכוש שובר המקנה גם ארוחת בוקר זוגית באחד מבתי המלון או מכוני הספא בארץ.

 

4 – להשתתף ביחד בסדנה

ישנן לא מעט סדנאות אותן לבחור כמתנה לבת הזוג בתחום שמעניין אותה ואתכם. סדנה חווייתית יכולה לשפר את היחסים, לקרב ביניכם ומצד שני ללמד ולהיות יעילה. למשל, סדנת בישול ואפייה משותפת או סדנת הכנת קוקטיילים, סדנת ניקוי רעלים ביחד עם סוף שבוע, סדנת יצירה בעץ, עיסת נייר או ניפוח זכוכית, סדנת ריקודי זוגות או לחילופין סדנה זוגית המשלבת ייעוץ זוגי עם משימות משעשעות המעניקה כלים לשיפור הזוגיות.

 

5 – מכשירי עיסוי למיניהם

אם בת הזוג שלכם אוהבת להתפנק ואתם אוהבים לפנק רכשו לה מכשיר עיסוי כמו אקדח עיסוי מקורי שיסייע לשחרר את השרירים התפוסים ולהרפות אותם, להקל על הכאבים ואף לשפר את טווח התנועה. מדובר על אקדח מיוחד עם מסך טאץ' של 4 ראשים מתחלפים העובדים על החוליות, המפרקים, הראש ואזורים נוספים בגוף. ניתן לחרוט עליו הקדשה אישית ולעסות באמצעותו כל חלק ושריר בגוף לפינוק המושלם.

 

6 – בילוי רומנטי בחוף הים

דרך מקורית נוספת לבילוי משותף הוא פיקניק בחוף הים. בין אם מדובר על שעות הבוקר ובין אם לקראת השקיעה, סל פיקניק קנוי שמכיל מאכלים טעימים הפרוש על מחצלת באווירה רומנטית יהיה המתנה המושלמת לבת הזוג ולשיפור היחסים.

 

מארז

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה