חיפוש
חיפוש

מתנות מעשיות ושימושיות להורים טריים לתינוק

הורים טריים עשויים לגלות ברגע אחד שחייהם השתנו מקצה לקצה. תרחיש מסוג זה עשוי להיות מטלטל עבור רובם. לכן, אנחנו, החברים וקרובי המשפחה, צריכים להכיר בזה ולתמוך בהם. המדריך הנוכחי יקל על מי שרוצה לתת יד, אבל לא יודע איך לעשות זאת. הישארו כאן ותגלו את המתנות המעשיות והשימושיות שיסייעו להורים לעבור את התקופה המורכבת (והמשמחת) על הצד הטוב ביותר.

 

מכונת קפה משולבת

אם יש לכם ילדים, אתם בטח יודעים מהי החשיבות של מכונת קפה איכותית בבית. מדובר במתנה מעשית ושימושית שתאפשר להורים העייפים ללגום ממשקה הקסם בשעות של עייפות. חשוב שתדעו שזו מתנה שעשויה לעלות מאות שקלים, במיוחד אם תחליטו לקנות גם מארז קפסולות, מקציף חלב וספלים.

לכן, המתנה הזו מתאימה אך ורק למי מכם שיכולים להרשות לעצמם הוצאה שכזו. שימו לב, ריכזנו בהמשך כמה מתנות מעשיות ושימושיות אחרות שיתאימו לכל כיס, אז כדאי שתקראו אודותיהן.

מארז ליולדת

המתנה שהצילה אותנו לאחר הלידה הייתה מארז ליולדת שקיבלנו מחברה טובה, כזו שיודעת מה צריך לתת לאישה אחרי לידה, כדי שזו תוכל לשמור על השפיות שלה. נסביר שזהו מארז שהותאם במיוחד לתינוקות רכים. כך שהוא כולל את כל הפריטים שהם זקוקים להם (ולא תמיד נמצאים בהישג יד בבית), למשל: בובות רכות, שמיכות דקות, בגדי גוף, חיתולי בד ועוד.

הרי כל הורה טרי מכיר את הרגע הזה שבו הוא מחפש אחר בגד גוף ומגלה שכולם נמצאים בכביסה. מי שקיבל את המארז, יוכל תמיד לפתוח אותו ב"מצבי חירום" ולעשות בו שימוש.

 

מארז שוקולדים מפנק

לא ברור לנו איך עדיין לא חוקק חוק שאומר שכל זוג הורים טריים צריך לקבל מארז שוקולדים מפנק מיד לאחר הלידה. זה הרי בסיסי ונדרש. בכל אופן, סביר להניח שייקח זמן עד שהחוק יעלה בכנסת. לכן, נאמר לכם שעליכם להעניק מתנה להולדת בן או בת שכוללת מתוקים. שכן, אלה יאפשרו להורים לקבל את בוסט האנרגיה הדרוש להם ברגעים של עייפות.

מתנה להולדת בן

טבלת ניקובים ללילות של שינה

אם תרצו לתת מתנה מיוחדת, אתם צריכים להדפיס טבלת ניקובים צבעונית ולעטר אותה. טבלה זו תקנה להורים הטריים שירותי בייבי סיטר בשעות הלילה המאוחרות. אם אתם תוהים מי יהיה זה שישמור על הבייבי בזמן שההורים ישנים, כדאי שתדעו שזה מישהו שמוכר לכם מקרוב – אתם. כך בעצם, תוכלו לבחור את מספר הניקובים המתאים לכם. אל תשכחו להוסיף הסבר לטבלה המקורית ולהוסיף ברכה.

 

השורה התחתונה

יש מספר מצומצם של מתנות שימושיות ומעשיות שהורים טריים ישמחו לקבל. עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים בכך שיש לכם את המידע העדכני שיאפשר לכם לבחור נכון. כך שבשלב זה עליכם פשוט לשים את האצבע על אחת המתנות שלעיל ולהיות בטוחים בכך שזו תתגלה כשימושית במיוחד.

מתנה להולדת בן

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה