חיפוש
חיפוש

איך בוחרים נוזל לסיגריות אלקטרוניות

אם בעבר היינו צריכים להסתפק בעישון סיגריות רגילות וטבק לגלגול, הרי שכיו ישנן דרכי עישון רבות ואחרות, ואנשים רבים בוחרים לעשן דרך סיגריות אלקטרוניות המצריכות גם מילוי נוזל עישון. אז כיצד בוחרים נוזל למילוי סיגריה אלקטרונית ובמה מתמקדים?

אם גם אתם חובבי עישון, מומלץ לנסות את הסיגריות האלקטרוניות שמציפות את העולם בשנים האחרונות. מעבר לכך שעישון סיגריה אלקטרונית זו חוויה בפני עצמה, עישון סיגריות אלקטרוניות גם עשוי להתאים לאנשים המנסים להימנע מעישון סיגריות רגילות. בדרך כלל, אנשים המעדיפים להיגמל מניקוטין, ירכשו נוזל סיגריות אלקטרוניות נטול ניקוטין. במקרים אלו, עם הזמן, עשוי לרדת הצורך של האדם בניקוטין, וזאת באמצעות עישון סיגריה אלקטרונית שאמנם תכיל כנראה גליצרין ומים, אך לא תכיל את חומר הניקוטין שהגוף מכור אליו. אנשים רבים כבר החליפו את הסיגריה הרגילה שלהם בסיגריה אלקטרונית, וזאת משום שסיגריות אלקטרוניות נוחות מאוד לאחסון בכל כיס ותיק, וניתן למלא אותן בנוזלים מסוגים שונים, באיכויות שונות ובטעמים שונים. כאשר רוכשים נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית, כדאי תמיד לבדוק מי החברה המייצרת עבורכם את הנוזל. בחיים, כמו בחיים, ישנן חברות איכותיות וחברות איכותיות פחות, ויש אנשים המעדיפים לעשן נוזלים מחברות פרמיום בלבד.

אישה מעשנת

מה יש בתוך נוזל סיגריה אלקטרונית? 

לפני שנציין מה נוזלים למילוי סיגריות אלקטרוניות מכילים, חשוב רגע להבהיר כי סיגריה אלקטרונית פועלת באמצעות חימום וחום. מה ז"א? ז"א שהמאייד (הסיגריה האלקטרונית) בעצם מתחמם בלחיצת כפתור קטן, והחימום נועד ליצור מצב בו ניתן לעשן את הנוזל של הסיגריה. במקרים בהם אתם מניחים את הסיגריה האלקטרונית בצד למספר רגעים, הנוזל יתקרר ויהיה צורך לחמם שוב את הסיגריה.

נוזל לסיגריה אלקטרונית מכיל גליצרין טבעי, פרופילן גליקול ולעיתים גם ניקוטין. מדובר בחומרים המוגדרים בטוחים לשימוש, כך שהמשתמשים בסיגריות אלקטרוניות יכולים להנות מעישון שהינו הרבה יותר בטוח מסיגריות רגילות. במקרים בהם מעשנים נוזל מילוי נטול ניקוטין, הגוף למעשה אינו סופג את שלל החומרים בסיגריות, שמוגדרים בעייתיים או מסוכנים.

מילוי סיגריה אלקטרונית איכותי

כשאתם רוכשים מילוי לסיגריה אלקטרונית איכותי, אתם יכולים לבחור בין טעמים שונים, יש היגידו כי הטעמים הללו מזכירים מאוד את הטעמים של הנרגילה. ניתן למצוא נוזלים למילוי סיגריה בטעמים מאוד מגוונים, ותוכלו תמיד לבחור אם אתם מעוניינים לרכוש נוזל בטעמים שכולל ניקוטין או לא.

נוזלים למילוי סיגריות יכללו גם כמות מסוימת של מים. המרכיבים השונים בתוך הנוזל, ישפיעו על רמת הסמיכות של העשן ועל התחושה של המעשן. לרוב, נוזלים נטולי ניקוטין לא יקנו למעשן את התחושה הגרונית שהוא כה מכיר מעישון סיגריות רגילות. במגרים בהם אתם מחפשים אחר נוזל סיגריה אלקטרונית, מומלץ לבחור בחברות מוכרות ואיכותיות בלבד.

אולי יעניין אותך גם

פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה