חיפוש
חיפוש

ניכיון צ'קים לעסקים

בעלי עסקים רבים נתקלים בקושי בכל הקשור לביצוע של ניכיון צ'קים, וזאת בשל חשש כי מדובר בפעולה לא חוקית. עם זאת, באמצעות חברה מקצועית ניתן לבצע את התהליך באופן מהיר ויעיל – ובמסגרת גבולות החוק. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

ניכיון צ'קים לעסקים: חלק מההתנהלות הפיננסית הקבועה של כל בעל עסק

כחלק בלתי נפרד מההתנהלות הפיננסית של העסק, קבלת צ'קים היא עניין שבשגרה. עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם נאלץ לבצע ניכיון צ'קים, פעולה בסיסית אשר במסגרתה מבצעים המרה של הצ'ק לכסף מזומן. בכדי לבצע את הפעולה יש ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום, כחלק מהיותה גוף חוץ בנקאי. מדובר בחברה אשר פועלת בהתאם לרישיון ממשלתי אשר ניתן לצורך ניכיון צ'קים, כאשר הפעולה עצמה מתבצעת באופן קל ופשוט. עליכם להעביר את הצ'קים הדחויים אשר ניתנו ע"י הלקוחות או הספקים, ותמורת רווח שולי מהצ'ק תוכלו כבעלי העסק לפדות ולקבל את הכסף במזומן. על אף כי עסקים רבים מנסים להיכנס לתחום, משרד האוצר מגביל את מספר החברות ומאפשר רק לבודדות לבצע את הפעולה,כחלק מהאיסור להלבנת הון – תופעה אשר רבים מעוניינים למגר באופן סופי.

 

מהם היתרונות של ניכיון צ'קים?

במקום להגדיל את המסגרת הבנקאית או לבקש הלוואה, תוכלו לפדות את הצ'קים הדחויים של הלקוחות או הספקים עמם אתם עובדים. בנוסף, במקום להשתמש בביטחונות של העסק (באם אכן ישנם) תוכלו לפדות את הצ'ק ולנהל את תזרים המזומנים באופן קל ונוח, ובכך להעניק לעצמכם ולעסק מרחב נשימה. כתוצאה מניכיון צ'קים אשר מתבצע באופן קבוע ניתן ליצור תזרים שוטף ולא לקוי אשר עשוי להוביל לסגירה או עצירה בתמהיל השירות של כל בית עסק, ועל כן מדובר בפתרון הנוח והמשתלם ביותר אשר ניתן כיום בעבור בעלי עסקים – גם כאשר מדובר בעסק קטן, בינוני וכמובן עסקים גדולים אשר מתנהלים באופן שוטף עם צ'קים. בכדי שתוכלו לבצע את הפעולה, להלן כללי אצבע.

 

מה חשוב לדעת לגבי תהליך של ניכיון צ'קים?

התחזוקה הבסיסית של כל עסק מתבצעת באמצעות מזומן. משום כך הפעולה של ניכיון צ'קים היא פעולה בסיסית אותה יש לבצע באופן קבוע, ורק דרך חברה מקצועית ומיומנת אשר מציגה רישיון מטעם משרד האוצר וכן פועלת בהתאם להוראות של איסור הלבנת הון בישראל. בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם יוצרים קשר עם חברה מקצועית, מומלץ לבצע חקר שוק ולבחון מספר חברות במקביל, וזאת בהתאם להמלצות מוכחות וכן בחינה של הצוות המקצועי אשר חייב להכיר את מגבלות החוק. חשוב לזכור כי כל חברה מציעה אחוז עמלה שונה, ולכן באמצעות השוואת מחירים ניתן לקבל הצעת מחיר משתלמת בעבור ביצוע הפעולה, לרוב באחוז שולי אשר איננו משפיע על הסכום הסופי.

צק לא ממולא

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה