חיפוש
חיפוש

ניקוי ספות – כיצד נבחר חברה מקצועית?

לקיחה של חברה מקצועית עבור ביצוע ניקוי יסודי לספה היא החלטה לא פשוטה, זאת משום שהתחום רווי בחברות. כיצד נדע באיזו חברה לבחור?

 

ניקוי ספות – רק ע"י מקצוענים אחת לתקופה

רכישה של ספה היא לרוב רכישה יקרה, זאת משום שמדובר בפריט מרכזי מאוד כחלק מעיצוב הפנים של הבית אשר בו אנו מבצעים שימוש באופן תדיר. לכן, אנו משקיעים מאמצים רבים בבחירה של ספות אשר יתאימו לבית כאשר רוב הספות אשר נמכרות כיום מאפשרות לבצע ניקוי קל באופן יחסי, מאחר והן מתוכננות כך שניתן יהיה להסיר את הבד באופן קל ופשוט. זה שונה כאשר מדובר בספות עור, אשר דורשות טיפול אחר מספות בד אך באופן כללי ניתן לומר כי ניקוי ספות באופן תדיר באופן עצמאי יכול לשמר את המראה של הספה לאורך זמן וכן לשמור על בריאות הנוכחים בבית, זאת משום שספות נוטות לספוח אבק, זיעה, נוזלי גוף וכן חומרים נוספים אשר עלולים להזיק לבריאות. לרוב, אנו נוטים לנקות בעצמנו את הכתמים אשר נוצרים בספה וברוב המקרים ניתן כאמור לבצע זאת באופן עצמאי, אך קיימים מקרים בהם ישנה חשיבות להזמנה של חברת ניקיון מקצועית:

  1. כאשר ישנם על הספה כתמים עקשניים אשר לא ניתן להסיר אותם באמצעות חומרי ניקוי בייתיים
  2. כאשר הספה מדיפה ריח לא נעים
  3. כאשר הריפוד של הספה איבד את הצבע שלו או את הגוון

בנוסף, ע"פ המומחים של אתר קפטן קלין ישנה חשיבות רבה להזמנה של חברת ניקוי ספות מקצועית אחת לחצי שנה, זאת משום שחברות ניקוי ספות מקצועי מחזיקות בידע רב בנוגע לסוגי הבדים השונים, כמו גם בחומרי ניקוי אקולוגיים וידידותיים לסביבה אשר לא ניתן לרכוש בסופר. בנוסף, פעולה של ניקוי ספות היא פעולה סיזיפית מאוד אשר דורשת לא פעם איש מקצוע אשר בקיא בתחום ויודע להעניק לספה ניקוי יסודי להסרת כתמים, אבק וחומרים אחרים אשר כידוע עלולים להסב נזק בריאותי רב, בייחוד כאשר באנשים אשר סובלים מאלרגיה לאבק.

 

ניקוי ספה כשמירה על עיצוב פנים

 

כמה זה עולה?

ע"פ המומחים של אתר קפטן קלין, חברות ניקוי ספות מקצועיות גובות מחירים שונים וזאת משום שהמחיר נקבע ע"פ מספר פרמטרים הכוללים את מספר הספות שיש לנקות, מה גודל הנזק שנגרם לספה ובמקרים מסוימים יש צורך גם בשחזור של הספה הקיימת לאור פגעי הזמן ושימוש בחומרי ניקוי אשר אינם מתאימים. באמצעות האתר של קפטן קלין תוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת ביותר עבור ניקוי ספות מקצועי, כאשר המחירים נעים בין כמה מאות שקלים לכמה עשרות, תלוי כמובן בהיקף העבודה שיש לבצע ובצרכים של בעלי הבית. כמו כן ממליצים המומחים של האתר להיוועץ טרם הגעת החברה לבית, זאת על מנת לתת תמונה מלאה.

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה