חיפוש
חיפוש

ניקוי ספות – מדריך

פעולה של ניקוי ספות היא פעולה שרבים מתקשים לבצע אותה באופן יסודי, זאת לאור המורכבות בטיפול ברהיט גדול כל כך. כיצד ניתן לנקות את הספות בצורה הטובה ביותר? כל הפרטים.

ניקוי ספות

ניקוי ספות – חשיבות עליונה

ניקוי ספות היא אחת הפעולות הבסיסיות ביותר שכולנו עושים במהלך השבוע, זאת משום שהספה היא מרכז הבית ומדובר ברהיט מרכזי אשר עליו אנו נחים, אוכלים, שותים ומארחים. כתוצאה מכך לא פעם נוצרים כתמים לא נעימים לעין, ריח שנודף מהספה ובלאי שנוצר בספה כתוצאה מהשנים שעברו. לכן, ישנה חשיבות גדולה לניקוי וחיטוי הספות בצורה הטובה ביותר וזאת על מנת להימנע מהצטברות של כרדית האבק וחיידקים נוספים אשר מוצאים בספה כר פורה להתרבות. המומחים של חברת we clean, החברה המובילה בתחום מציגים לכם את המדרך המלא לניקוי ספות:

  • התאמה של חומרי הניקוי לריפוד – בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי בתחום הספות כאשר ישנם עשרות סוגים שונים של בדים אשר ניתנים לבחירה עבור הספה. חשוב לדעת כי הריפוד אותו אנו בוחרים מחייב טיפול שונה, הן אם מדובר בספות מעור או ספות מבד. לכן, חשוב מאוד עוד בטרם מתחילים את פעולת הניקוי לבדוק מהו הריפוד וממה הוא מורכב וכן לבדוק ע"פ הוראות היצרן אילו חומרים ניקוי מתאימים לו. במידה ולא נשתמש בחומר ניקוי מתאים, אנו עלולים לגרום לנזק לספה – אפילו עד כדי נזק שבלתי ניתן יהיה לתקן. על כן, התייעצו עם החברה ממנה קניתם את הספה וזאת כדי לוודא מהן הוראות היצרן וכן בדקו עם חברה מקצועית כמו we clean מהם החומרים המומלצים לביצוע פעולת הניקוי, למידע נוסף לחצו כאן.
  • טיפול פרטני בכתמים – אחת הצרות הגדולות ביותר של ניקוי ספות היא בנושא הכתמים. כתמים עקשניים אשר מסרבים לרדת כתוצאה משמן, נוזל או כל דבר אחר דורשים טיפול אחר ושימוש בחומרים מדויקים וזאת על מנת להסיר את הכתם. אסור בתכלית האסור לשפשף את הכתם באגרסיביות, זאת משום שאנו עלולים לגרום לנזק לספה. במידה והבחנתם בכתם אשר מסרב לרדת, פנו לחברה מקצועית כמו we clean אשר באמצעות הצוות המקצועי שלה יוכלו לטפל בכתמים באופן מקצועי כמו גם להסיר אותם באופן הטוב ביותר.
  • שלחו את הבד לכביסה – אחת הפעולות הפשוטות ביותר שניתן לבצע בניקוי ספות בד היא הסרה של הבד ושליחתו לכביסה. במידה ונשלח את הבד לכביסה ע"פ הוראות היצרן, ניתן באופן בולט להסיר את האבק והחיידקים אשר הצטברו על גבי הספה. גם כאן, חשוב לבדוק את הוראות היצרן ובמידה ולא ניתן להסיר את הבד ניתן לפנות לחברת we clean אשר תשלח עד לביתכם צוות מקצועי ומיומן לביצוע ניקוי הספות באופן הטוב והמקצועי ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הספה נקייה.

לאתר החברה לחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה