חיפוש
חיפוש

ניקיון בית פרטי מחיר

ניקוי בית פרטי הוא מלאכה ממושכת וקשה. בחלק ניכר מהמקרים, מי שמבצע את המלאכה הינם בעלי הבית בעצמם, תוך חלוקת הביצוע של העבודות בין בני הבית. אחד יהיה אחראי על ניקיונות שוטפים, ואחר יהיה אחראי על ניקיון החלונות והתריסים. מישהו ימונה על ניקיון השטיחים בבית ואחר על הניקיון של הספריות והארונות. לחילופין, ניתן לבצע את העבודות תוך שיתוף פעולה בין כל בני הבית, במועדים קבועים מראש. דבר אחר ברור – חלפו עברו הימים שרק אדם אחד, שהוא האישה והאם בבית, היה אחראי על הניקיונות. ואולם במקום לבצע את עבודות הניקיון הסיזיפיות באופן עצמאי, ניתן כיום לשכור את שירותיהם הטובים של מומחים בתחום, שיבצעו את העבודות על הצד הטוב ביותר. השאלה כאן היא למעשה שאלה של עלויות – כמה עולה לבצע ניקיון בית פרטי? מה משפיע על המחירים של עבודת הניקוי? כיצד צריכים בני הבית להיערך לניקוי כאמור? כל התשובות בהמשך המאמר.

דלי וסמרטוט

ניקיון בית פרטי – כמה זה עולה

על מנת להעריך אל נכון את העלויות של הניקיון בבית הפרטי, יש תחילה לדעת כמה נתונים בסיסיים וחשובים. הנתון המשמעותי ביותר הוא גודל הבית, מספר החדרים בו ומידת המורכבות של עבודת הניקוי. האם בבית יש יותר ממטבח אחד? האם יש בו מקלחת ושירותים בלבד או שני חדרי מקלחת ושירותים? האם יש בבית מקומות נוספים, כגון מחסנים ומזווה, הדורשים מאמץ מיוחד? כל הנתונים הללו משפיעים בהכרח על עלות העבודה.

נתון נוסף שיש לקחת בחשבון, הוא מידת היסודיות הנדרשת בניקיון. האם מדובר בניקיון אסתטי בלבד, או שמא מדובר בעבודת ניקיון המורכבת גם מניקוי תריסים וחלונות ומכניסה למקומות בבית שלא התבצעה בהם עבודת ניקיון במשך זמן רב? ככל שעבודת הניקיון יסודית יותר, כך גם תהיינה העלויות גבוהות יותר. לרוב, הערכת המחיר של הניקיון תתבצע לאור הדרישה ולאחר הערכת המאמץ הנדרש.

גורמים נוספים המשפיעים על העלויות

בנוסף לגורמים שהוזכרו לעיל, מושפעת העלות של הניקיון גם מאופי הריהוט בבית, ומהדרישה להזיז את הרהיטים או לנקות גם אותם כחלק מעבודת הניקיון הכללית. מומלץ לקחת חברת ניקיון ואחזקת מבנים כמו צ'יק צ'ק שתבצע את העבודה בצורה מקצועית. עבודת הניקיון שונה בתכלית בין בתים שבהם הוזזו הרהיטים למרכז החדר, לבין בתים שהבעלים שלהם דורשים מעובד הניקיון לטפל גם בריהוט עצמו. בנוסף, יש השפעה גם למועד ביצוע הניקיון על המחיר. לקראת סופי השבוע המחירים גבוהים יותר, וככל שמתקרבים המועדים כגון פסח וראש השנה, המחירים נעשים גבוהים יותר. חוק הביקוש וההיצע עושה את שלו במקרים הללו.

העלות של עבודת ניקיון בדירה ממוצעת יכולה להתחיל בכמה מאות שקלים, ולהסתכם באלפי שקלים. זאת, בהתאם לגודל השטח ולדרישות המיוחדות של הדיירים ובעלי הבית. ניתן לסכם את המחיר לפי מספר שעות עבודה או לפי פרויקטים, אבל בסיכומו של עניין המחירים דומים למדיי בכל המצבים. עם זאת, בעלי הבית נדרשים לפקח ולהיות נוכחים, על מנת לוודא שהעובדים עושים את עבודתם נאמנה.

.איך לבחור חברת ניקוי ספות 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה