חיפוש
חיפוש

ניקיון בתים לאחר מסיבות – האם יש הבדל במחיר?

מסיבה בבית יכולה להיות הצלחה מסחררת או כאב ראש כאשר מדובר בניקיון שאחרי. לפיכך, אנשים רבים מזמינים שירות של חברת ניקיון. המאמר יבדוק האם יש הבדל במחיר בניקיון בתים.

 

עשה זאת בעצמך

ניקיון בתים לאחר מסיבה לא רק כולל רק פינוי האשפה ושטיפת הרצפה. מדובר גם על הסרת כתמים של מזון, יין או שתייה מהספות והשטיחים, כיבוס הווילונות, ניקוי חדר הרחצה והשירותים, הסרת האבק ולמעשה ניקיון יסודי.

מאחר והקפדתם על ניקיון הבית לפני המסיבה, ערכתם קניות, אפיתם, בישלתם וסידרתם את הכיבוד, לא תמיד יישאר לכם כוח ליום שאחרי ובפרט אם הבית מטונף. אומנם אפשר לנקות לבד הכול השאלה אם יש לכם את הכוח ואת הזמן או שעדיף לכם להשקיע מעט כסף ולסמוך על חברת הניקיון שתחזיר את הבית לקדמותו.

 

ההבדל במחיר של חברות הניקיון

בין חברות הניקיון השונות ישנם פערים מבחינת המחיר. מעבר לכך המחיר תלוי במה שאתם צריכים. אם מדובר גם על פוליש המחיר יהיה יקר יותר, אם צריך ניקוי וסידור הבית לאחר המסיבה העלויות יהיו נמוכות יותר. בנוסף יש משמעות לזמן בו עובדים ולגודל הבית. כלומר, בבתים גדולים הניקיון גדול יותר וייקח יותר זמן ולכן המחיר יהיה גבוה יותר ובבתים קטנים להיפך.

על מנת שלא יהיו הפתעות חשוב להשוות מחירים בין חברות הניקיון ולתאם ציפיות. כלומר, המחיר צריך להיות מה שסוכם בהתחלה ולא בפער מהסכום הסופי. הצעת המחיר צריכה לכלול את חומרי הניקוי, השימוש במכשור כמו מכונת פוליש וכד'.

יש לקבל את הכול כתוב על מנת שהמחיר לא יעלה ולדעת בדיוק מה הוא כולל. האם הוא כולל את ניקוי המרפסת, הקירות החיצוניים, הגינה ועוד. חוסר ציפייה נוסף עלול להגיע מהכיוון שהניקיון לאחר המסיבה לא יסודי כפי שציפיתם. לאור עובדה זו מומלץ לפנות רק לחברת ניקיון מומלצת ובעלת מוניטין.

 

ניקוי הכולל מכשירי חשמל

תוספת נוספת במחיר תהיה קשורה לניקוי מכשירי החשמל בבית. אם הפעלתם את התנור לקראת המסיבה והוא מלוכלך, הכיריים דביקים, המיקרוגל מטונף והרשת של המזגנים סתומה, בדקו עם חברת הניקיון האם מדובר בתוספת מחיר משמעותית או האם המחיר כולל גם מכשירים חשמליים. לרוב חברות הניקיון לא מתעסקות עם המכשור החשמלי מכיוון שאם יש נזק ניתן לטעון שהניקוי שלהם גרם לו.

 

ניקוי הריהוט לאחר המסיבה

ברור שאם מדובר בניקוי יסודי של הריהוט בבית לאחר מסיבה המחיר יהיה גבוה יותר מאשר אם חברת הניקיון הייתה מנקה בית ריק כמו לפני מעבר לדירה חדשה. לפיכך, אם יש לכם מקום עדיף להוציא את הריהוט מחלל המסיבה ולהחזיר אותו לאחר הניקוי למקום וכך לחסוך את הכסף על הניקוי שלו. לסיכום, השוו מחירים בין חברות הניקיון ובדקו מה הכי משתלם לכם.

ניקיון בתים

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פירות
ניקיון
איך לשמור על סדר במטבח?

המטבח זה הלב של הבית. רוב הזמן אנחנו מבלים בו במיוחד כשאנחנו רעבים, ולכן חשוב שהוא יהיה נקי, מסודר ומאיר עיניים, שיהיה לנו כיף וחוויתי

קרא עוד »
מים ראשית
ניקיון
מה זה דיגום מים?

דיגום מים הוא תהליך בו נלקחת דגימה ממקור מים, בכדי לבחון את איכות המים. הבדיקה נערכת באופן תקופתי באמצעות ניטור מדדים המאפשרים לאפיין את מרכיבי

קרא עוד »
פולוסה