חיפוש
חיפוש

4 ניקיונות שאפשר לבקש מחברת ניקיון

בשנים האחרונות התרבו מאוד חברות הניקיון בישראל, בשני העשורים האחרונים קמו להן בכל שנה חברות ניקיון חדשות שהציעו מגוון שירותי ניקיון, לרבות ניקיון בתים ודירות של אנשים פרטיים. בעבר, פעלו חברות הניקיון המקצועיות אך ורק במרחב העסקי ולא סיפקו שירותי ניקיון למגזר הפרטי ואולם, כפי שצוין לעיל השתנה הדבר וכיום גם לקוחות פרטיים יכולים להזמין שירותי ניקיון מקצועיים לביתם.

חברות הניקיון מציעות מגוון יפה של שירותים ובניהם: ניקיון כללי של הבית, פוליש לרצפה, ניקיון לפני מעבר לדירה חדשה מקבלן, פוליש לרצפה ישנה, ניקיון דירה ריקה לפני מעבר ועוד.

 

ניקיון כללי של בית או דירה

חברות הניקיון המקצועיות מציעות ללקוחות פרטיים שירותי ניקיון כללי של בית מגורים פרטי, הניקיון כולל: שטיפת רצפות, שאיבת אבק, ניקיון אבק כללי, קרצוף כיורים, אסלות, אמבטיות ושירותים, ניקוי חלונות, שאיבת שטיחים, שטיפת מרפסות פתוחות וסגורות, פינוי פחי הזבל לפח המרכזי של הבניין או הבית והברקת הברזים.

חברת ניקיון מבריק בצ'יק דואגת להגיע לכל פינה בבית ומנחה את עובדיה לא להשאיר מקום אליו העובד לא הגיע. כמו כן, החברה מספקת חומרי ניקוי מקצועיים שמסוגלים לטפל גם בלכלוכים קשים, חלודה וטחב.

 

פוליש לרצפה

שירותי הפוליש של חברת ניקיון מקצועית כוללים עבודה עם חומרי הניקוי הטובים ביותר שיש במטרה לקבל תוצאת פוליש טובה ומבריקה. כמו כן, מכונת הפוליש הנה מכונה מקצועית ומדויקת והיא איננה משאירה סמני ניקוי או שריטות מכל סוג. פעולת הפוליש שמתבצעת על ידי חברת ניקיון מקצועית כוללת גם שכבת וקס נאה שתייצר מראה מבריק וחדש לרצפה.

יש לציין, שמרבית חברות הניקיון עובדות היום עם חומרים ידידותיים לסביבה וזה חשוב מאוד גם לבתים בהם ישנן חיות מחמד. חומרי הניקוי אינם מסכנים את חיות המחמד בשום צורה והם משאירים אחריהם ריח טוב של ניקיון ורעננות.

 

פוליש לרצפה ישנה

למרצפות הבית יש בלאי לא קטן הן בשל תנאי מזג האוויר, הן בשל נפילות של חפצים כבדים שמייצרים סדקים וחריצים במרצפות והן בשל העובדה שכל הזמן דורכים עליהן ופעולה זו בפני עצמה מייצרת שחיקה במראה המרצפות. חברות ניקיון מקצועיות מגיעות עם חומרי ניקוי מיוחדים שמסוגלים לטפל בליקויים שנוצרו במרצפות הבית, לנקות אותן ובמידת הצורך לתקן אותן באמצעות מילוי חומר מתאים בסדקים שנוצרו. חומרי הניקוי לא ישאירו כתם אחד ויספקו לרצפה מראה מחודש ויפה לעין.

 

ניקיון בית לפני מעבר

איזו תחושה מופלאה היא התחושה שמתנחלת אצלנו לפני שאנו עוברים לבית חדש אולם, הקבלנים אינם דואגים לנקות את הדירה מפסולת הבניה ומשאירות לכם את עבודת הניקיון. מומלץ מאוד להזמין חברת ניקיון מקצועית שתנקה את דירתכם החדשה, בפעם הראשונה לפני שתעברו לגור בה. חברת הניקיון תבצע ניקוי יסודי של המרצפות, האמבטיות, החלונות ואפילו של הקירות. כדאי לעשות פוליש וקס לרצפה כדי שתיכנסו לדירה מבריקה ונעימה.

אולי יעניין אותך גם

סלסלת פירות
ניקיון
איך לשמור על סדר במטבח?

המטבח זה הלב של הבית. רוב הזמן אנחנו מבלים בו במיוחד כשאנחנו רעבים, ולכן חשוב שהוא יהיה נקי, מסודר ומאיר עיניים, שיהיה לנו כיף וחוויתי

קרא עוד »
מים ראשית
ניקיון
מה זה דיגום מים?

דיגום מים הוא תהליך בו נלקחת דגימה ממקור מים, בכדי לבחון את איכות המים. הבדיקה נערכת באופן תקופתי באמצעות ניטור מדדים המאפשרים לאפיין את מרכיבי

קרא עוד »
פולוסה