חיפוש
חיפוש

ניתוח להרמת עפעפיים

אין טבעי כמו הרצון להיראות טוב וכמה שיותר צעיר. ישנן דרכים שונות להשיג את המטרה הזאת, חלקן דורשות התערבות לא פשוטה, וחלקן אפילו לא משיגות את המטרה. אחת הדרכים הנפוצות והטובות בשנים האחרונות היא ניתוח להרמת עפעפיים. במאמר הבא נפרט אודות על הניתוח, איך הוא מתרחש, מדוע עושים אותו ומה היתרונות שלו.

 

למה עושים ניתוח להרמת עפעפיים?

לאורך השנים הפנים שלנו משתנות. אי אפשר לחמוק מפגעי הגיל, אבל אם נבין לעומק מה גורם לפנים מסוימות להיראות מבוגרות ולאחרות להיראות צעירות, נגיע למסקנה שמדובר בכוח הכבידה. לאורך השנים הפנים שלנו מאבדות מהמתח ומהגמישות שלהן, כאשר הלחיים, השפתיים והעור מתחילים לצנוח. אבל צניחת העפעפיים היא מה שמייצר את התחושה של עייפות וזקנה בפנים. לכן הרמת עפעפיים משיגה אפקט גדול שיכול לחסוך לנו הרבה הליכים אחרים כמו בוטוקס או מילויים שונים.

למה עושים ניתוח להרמת עפעפיים

בעיות רפואיות בעקבות צניחת עפעפיים

צניחת עפעפיים יכולה להפריע מבחינה אסתטית, אבל היא גם מביאה לבעיות רפואיות כמו צמצום שדה הראייה וכאב ראש עקב אימוץ יתר של שרירי המצח. מצב זה יכול גם ליצור קמטים חדשים. ניתוח להרמת עפעפיים יביא להקלה בבעיות אלה, שכאשר הן נפתרות, הפנים מקבלות לוק צעיר ומאיר יותר.

 

פתרון ארוך טווח

אחד היתרונות הגדולים של ניתוח להרמת עפעפיים הוא הזמן שהאפקט שלו נמשך. בניגוד לבוטוקס או למילוי שדורשים תחזוקה והזרקה כל כמה חודשים,  ניתוח להרמת עפעפיים הוא פתרון לטווח ארוך, שחוסך את הכאב הטרחה ותופעות הלוואי של זריקות.

פתרון ארוך טווח

מה עושים בניתוח?

ישנם סוגים שונים של ניתוחים לעפעפיים העליונים והתחתונים. הן בניתוח לעפעפיים עליונים והן בניתוח לעפעפיים תחתונים, המנתח מסיר רקמת עור, שומן או שריר על מנת למתוח את העפעף. בניתוח עפעפיים תחתונים, המטפל בבעיות כמו שקיות מתחת לעיניים וצניחה של העור, ניתן לבצע חתך מבלי להשאיר כל צלקת. בניתוח בעפעפיים העליונים ניתן לבצע חתך מזערי שכמעט ואינו נראה. הניתוח נעשה לרוב בהרדמה מקומית אך ניתן לבצעו גם בהרדמה כללית במידת הצורך.

 

לסיכום

ניתוח להרמת עפעפיים הוא פתרון ארוך טווח לבעיית צניחת העפעפיים, אשר מביאה לחוסר שביעות רצון אסתטית, בעיות רפואיות, ובעיות בדימוי עצמי. הרמת העפעפיים מזרימה חיות לפנים וגורמת להן להיראות צעירות הרבה יותר. ניתוח הרמת עפעפיים הוא פתרון למספר בעיות שונות.

הוא אמנם שייך לתחום ניתוחי האסתטיקה אבל הוא משיג מטרות נוספות כמו הגדלת שדה הראייה והקלה על כאבי ראש שנגרמים מאימוץ שרירי המצח. התועלת של הניתוח בתחום האסתטיקה גדולה מאוד, הן מכיוון שכאמור הוא פותר את צניחת העפעפיים לטווח ארוך, והן כי הוא מייתר צורך בזריקות חוזרות ונשנות של בוטוקס ומילויים שונים. בסופו של דבר, הניתוח הוא התערבות קלה שיש לצידה רווח גדול.

ניתוח להרמת עפעפיים

אולי יעניין אותך גם

מזותרפיה
אסתטיקה ויופי
מזותרפיה לשקעי עיניים

תהליכים שונים שמתרחשים בעור הפנים, לאורך השנים, מביאים לסימני גיל בלתי נמנעים שאחד מהם הוא כהות באזור שקע העיניים, שמקורה בשינוי במרקם העור או בצבעו.

קרא עוד »
טיפול בקמטי הבעה במצח
אסתטיקה ויופי
טיפול בקמטי הבעה במצח

קמטי הבעה במצח הם קמטים דינמיים הנוצרים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים. הם מופיעים בעיקר באזורים כמו מרכז המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. קמטים אלו יכולים

קרא עוד »
איבוד שיער
אסתטיקה ויופי
כיצד מתבצעת הדמיית שיער?

שיער תופס נפח משמעותי בחיינו ואחראי על חלק נכבד מהביטחון העצמי שלנו, עם השנים, לצערנו, אנו נוטים לאבד את השיער כחלק מתהליך ההזדקנות. בין אם

קרא עוד »
מסכות פנים תוצרת בית
אסתטיקה ויופי
איך מכינים מסכות פנים ביתיות

בתקופה האחרונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו להיות להיט בקרב גברים, נשים ואפילו מתבגרות ומתבגרים. בכל מקום צצה לה סדנא להכנת מוצרי טיפוח טבעיים ורבים מחפשים

קרא עוד »
פולוסה