חיפוש
חיפוש

נעלי טרום הליכה – האם יש חשיבות לצבע?

כאשר יש לנו תינוק חדש אנו מתרגשים מכל דבר הקשור אליו.

אנו נתרגש מן החיוך שלו, מן הפעם הראשונה שהוא אומר משהו, מהפעם הראשונה שהוא מתהפך לבד ומם הפעם הראשונה שהוא נעמד.

אך הכי הרבה אנו נתרגש מן הפעם הראשונה שהוא הולך. על רקע זה עולה השאלה האם הורים יכולים לעשות דבר מה בכדי לקדם את ההליכה של הילד שלהם? אם כן אתם צריכים לדעת כי אתם יכולים להשפיע על ההליכה של הילד ולהשפיע עליה הרבה.

אחד הדברים שאתם יכולים לעשות זה לקנות נעלי טרום הליכה לילד שלכם.

כמובן שכדאי לקנות נעלי טרום הליכה יפות ולכן יש חשיבות לצבע של הנעליים, אך פרט ליופי של הנעליים הצבע לא משפיע על כלום והוא לא משפיע על ההליכה של הילד או הילדה שלכם.

 

מדוע לא כדאי לי לקנות את הנעליים הזולות ביותר בשוק?

אין ספק שיש משמעות לשאלה איזה נעלי טרום הליכה אנו קונים ועליכם לדעת כי לא כל הנעליים הן באותה הרמה. למעשה ניתן לומר כי יש נעליים מעולות בשוק לצד נעליים גרועות וזה משהו שלא נתון בספק. ככל שתקנו נעליים טובות יותר כך הילד שלכם ילך טוב יותר וזו עובדה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לקנות את הנעליים הזולות ביותר בשוק מכיוון שפעמים רבות אלו נעליים גרועות במיוחד. אם הנעל זולה באופן חריג ממה שנהוג בשוק הדבר צריך לעורר אצלנו פעמוני אזהרה ואנו צריכים לשקול האם בכלל שווה לקנות את הנעליים הללו או לא.

 

האם כדאי לי לקנות נעליים יד שנייה?

אם אתם קונים נעלי טרום הליכה יש לציין כי יש משמעות אדירה למצב הנעליים שאתם קונים וככל שהנעליים תהיינה יותר טובות כך התינוק ילך יותר מהר. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות נעליים יד שניה או לא? אם כן אנו חייבים לציין כי פעמים רבות נעלי יד שניה הן נעליים באיכות ירודה יותר מכיוון שהשימוש שחק אותן. לכן ההמלצה הכי טובה שניתן לתת היא לא לקנות נעלי יד שנייה אלא לקנות נעלים חדשות. כמובן שאפשר למצוא מציאות ואם אתם מוצאים נעליים טובות אפילו שהן יד שנייה אזי אפשר לקנות אותן ולתת לילד או לילדה שלנו ללכת איתן.

 

שימו לב לחומרי הגלם שמהם עשויות הנעליים

כאשר אתם קונים נעלי טרום הליכה אתם חייבים לבחון את חומרי הגלם שמהם עשויות הנעליים גם בכדי להבטיח כי הנעליים לא רעילות במקרה שהילד שם אותן בפה וגם בכדי להבטיח כי הנעליים תהיינה האיכותיות ביותר שיש. חומרי הגלם משפיעים על כל אלו ולכן אנו חייבים לבחון אותן לעומק ולא להתפשר על נקודה זו.

 

ביגוד לילדים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה