חיפוש
חיפוש

נפרדים כידידים – כך תתגרשו בצורה הכי נעימה

ההחלטה להתגרש אף פעם איננה קלה, במיוחד כשיש ילדים באמצע והרבה פגיעות ורגשי אשמה. אך למענכם ולמען ילדיכם ניתן לעשות זאת בדרך מכבדת שתאפשר לכם להתחיל את החיים שלכם מחדש ולאפשר תקשורת הרבה טובה ביניכם גם לאחר הפרידה. גירושין בהסכמה באמצעות מגשר מוסמך מאפשרת לכם להגיע להסכם גירושין בקלות במהירות ובנוחות, באוירה נטולת מתחים וניטראלית ולחסוך כסף רב.

 

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה הינה הדרך הנכונה והטובה ביותר להיפרד בצורה מכבדת, רגועה ונטולת מתחים. בתיווכו של מגשר מוסמך תוכלו לשתף ללא חשש את כל רגשותיכם, צרכיכם ורצונותיכם באוירה מכבדת ורגועה, לשמוע גם את הצד השני ולהבין טוב יותר את נקודת מבטו, ולהגיע להסכם גירושין אשר עונה על כל צרכיכם ומאפשר לכם להתחיל חיים חדשים בנפרד ללא חשש. באופן זה, בני הזוג הנפרדים חשים כי הקשיבו להם, שמעו אותם והבינו אותם, ולכן כל שיתוף פעולה עתידי יהיה קל יותר עבורם גם לאחר הפרידה. כמו כן, את הכסף שנמנעו להוציא על הליך משפטי, יוכלו להשקיע בעתידם ועתיד הילדים המשותפים.

 

מדוע מומלץ להגיע לגירושין בהסכמה ולוותר על ההליך המשפטי?

גירושין, מטבע הדברים, הוא נושא טעון רגשית. לשני הצדדים קשה לדבר זה עם זה ובדרך כלל הרוחות מאוד סוערות. אך דווקא בגלל זה חשוב למצוא סביבה ניטרלית אשר מאפשרת לכל צד להסביר את עמדתו, את פחדיו ואת רצונו, ולשמוע גם את הצד השני. לאחר שנרגעות הרוחות וניתן להתחיל לדבר על הסכם הגירושין, המלאכה נעשית באוירה מכבדת תוך מתן מענה לכל אחד מן הצדדים. בבית הדין נמצאים שני הצדדים משני צידי המתרס, מתחפרים בעמדותיהם והישגיהם הם תמיד על חשבון הצד השני. בני הזוג הנפרדים חשים מרוחקים מאי פעם, וההוצאות הכספיות על ענייני המשפט פוגעות קשה ביכולותיהם הכלכליות ובדרך כלל באות על חשבון איכות החיים.

 

קצת עליי

שמי אילן סולטן ואני מגשר מוסמך, בוגר מכללת גומא –  המרכז הישראלי לגישור. אני מומחה לגישור במשפחה וחונך ומלמד בפרקטיקום בגישור. פגשתי מאות משפחות מכל הסוגים והמינים והובלתי אותם לפרידה מכבדת באוירה נעימה אשר מאפשרת להם תקשורת טובה יותר גם בהמשך דרכם. מכל שנותיי כמגשר למדתי שאם אתם בשלים ומוכנים להיפרד בכבוד, ניתן לנסח הסכם גירושין תוך שבועות ואף ימים, הכל תלוי בכם!

 

לסיכום

הדרך הטובה ביותר להיפרד ולצאת לדרך חדשה היא באמצעות גישור גירושין. באמצעות מגשר מוסמך תוכלו להיפגש באוירה מכבדת וניטראלית, להעלות את כל חששותיכם, רצונותיכם וצרכיכם ולהקשיב גם לצד השני. בדרך זו נוכל להגיע להסכם גירושין במהרה, תוך התחשבות ומתן תשומת לב לכל אחד מכם ביחד ובנפרד. התוצאה תהיה פרידה טובה באוירה נינוחה, למענכם ולמען הילדים שלכם, ולעתיד יותר טוב לשניכם.

בית משפט

 

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה