חיפוש
חיפוש

נתקעתם מחוץ לבית? מנעולן מוסמך הוא האיש שלכם!

רבות הפעמים בחיינו בהם ננעלנו מחוץ לבית ללא מפתח וללא מפתח נגיש אחר המאפשר לנו להיכנס אל בתינו. מדובר בתחושה מתסכלת ביותר כאשר מדובר בבית שלכם, ברכוש פרטי, הנעול בפניכם. תחושת האירוניה הקשה הזו יוצרת אירוע קשה ומרגיז ביותר.

האופציה הטובה ביותר במקרים כאלה בהם אין לכם מפתח זמין ואתם תקועים מחוץ לבית שלכם, היא לקרוא למנעולן מוסמך. מנעולנים רבים יציעו את שירותם אך חשוב לפנות למנעולן מוסמך, בעל ניסיון שיוכל לעזור לכם בצורה היעילה והמהירה ביותר. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מנעולן מוסמך במקרה בו נתקעתם מחוץ לביתכם.

 

מי הוא מנעולן מוסמך? למה כדאי להזמין מנעולן מוסמך?

מנעולן מוסמך הוא אינו כל פורץ דלתות המיומן בפריצת דלתות, אלא מדובר מנעולן מוסמך שסיים את לימודיו בקורס להיות מנעולן ועבר תכנים מתאימים והדרכות סביב הנושא שיבטיחו את יושרו ויעילותו. למנעולן מוסמך תהא תעודת הסמכה שסיים את הקורס. מי שזכאי להיקרא מנעולן מוסמך ולקבל תעודה צריך להיות אדם עם עבר פלילי נקי ולא תיקים פליליים.

מומלץ להזמין מנעולן מוסמך כדי להבטיח שהאדם שהזמנתם כרגע לביתכם, הוא אדם ישר שפועל באופן חוקי ולא ינצל את המצב ואת הפריצה לביתכם בהמשך. חשוב להזמין מנעולן מוסמך כדי לוודא שהעבודה נעשית באופן המקצועי והישר ושלא נעשה נזק לדלתכם על ידי פורץ דלתות שלא עבר הכשרה ורגש את התכנים שכן רכשו המנעולנים המוסמכים. בקשו לראות את תעודת ההסמכה ואל תהיו פזיזים בהזמנתכם.

 

מה הם המקרים השכיחים ביותר בהם נתקעים מחוץ לבית ויש צורך במנעולן מוסמך?

אין אדם כמעט שלא נתקע פעם מחות לביתו ונאלץ לחכות למנעולן, לצערנו הרב המקרה המעצבן הזה נפוץ מאד ורווח בחברה שלנו. ישנם מספרים מקרים בהם אין לנו ברירה אלא לקרוא למנעולן מוסמך, בין אם מדובר בתקלה טכנית ובין אם פשוט אין לנו מפתח זמין. לפניכם מספר המקרים השכיחים ביותר, בהם יש צורך לקרוא למנעולן מוסמך:

  1. איבוד מפתחות – ישנם מיליוני מקרים ואלפי מקרים ביום בהם אנשים ברחבי העולם מאבדים את המפתחות שלהם. דלא תמיד אנחנו בפוקוס מלא ורבים הרגעים בהם נאבד את המפתחות ונשכח אותם במקום בו עשינו קניות או יישבנו לאכול. במידה וקרה מקרה שכזה ואין לכם מפתח ספייר, אין ברירה אלא לקרוא למנעולם מוסמך ולהיכנס לביתכם בבטחה.
  2. תקלות בדלת – ישנן פעמים בהם יש לנו מפתח ונראה שהכל תקין, אך למעשה הדלת לא נפתחת והיא במצב תקול בו אינה יכולה להיפתח עבורכם. במקרה כזה עליכם לקרוא למנועלן שיפתח אותה עבורכם. החלק התקול שתקע את הדלת ומנע ממנה להיפתח יוכל להיות הצילינדר, המנגנון, או כל חלק בדלת שמונע את תקינות פתיחתה.
  3. דלת טרוקה – דלת טרוקה היא מקרה שבו הדלת אינה נעולה על ידי מפתח והבריחים אינם בתוך המסילות, אלא הדלת טרוקה והלשונית שלה תקועה במקומה. הפתרון הוא קריאה למנעולן מוסמך שמיומן בפתיחת דלתות טרוקות על אף שהלשונית תקועה במקומה.

דלת וחלון

אולי יעניין אותך גם

פולוסה