חיפוש
חיפוש

3 סוגי הזמנות לחתונה מקוריות ויצירתיות

מזל טוב. הנה הרגע הגדול שלכם מגיע! היום המאושר לו ציפיתם בהתרגשות רבה, תכננתם, השקעתם, ובין היתר גם חשבתם על ההזמנה המושלמת לחתונה שלכם.

יש אינספור סוגי הזמנות שונות, החל מגודל ההזמנה, מעיצובה, מכיתובה ומהתמונה שתופיע ברקע, הליך הנפקת הזמנה הוא לא פשוט כלל לאנשים שאינם יצירתיים אך רוצים הזמנה

מקורית, ליום המאושר בחייהם.

במדריך זה, נבחן אילו סוגי הזמנות מקוריות ניתן ליצור, ולקבל שלל מחמאות מהקרובים שלנו על ההזמנה היפה שביצענו.

 

הזמנה עם הסיבה למסיבה

ניתן ליצור הזמנה שמספרת בקצרה את סיפור ההיכרות בין בני הזוג, כמו למשל אם הכירו באונייה, אפשר ליצור הזמנה בצורת אונייה ולכתוב משפט קצר שקשור למים. כמו כן, אם נפגשו בספריה למשל, אפשר לייצר הזמנה בצורת ספר וכו׳. ניתן גם בהזמנה לצייר נקודות ציון, בהן הזוג נפגשו בעברם ועברו דרכן בחייהם, עד לרגע המשותף והזוגי שלהם שהוא החתונה.

ההזמנות יכולות להגיע בשלל הגוונים והצבעים, יש אינספור חברות אשר עוסקות אך ורק בתחומי היצירה וההזמנות, לכן לפני כל צעד, המלצתי היא לגבש רעיון קטן, לדבר עם נשואים אחרים ולהשכיל מהם. אפשר לקחת המלצות מכל זוג, ולחבר אותן למשהו שיהיה ייחודי לכם. באתר https://www.cartoonz.co.il ניתן למצוא מבחר עצום של איורים ולעצב הזמנה משלכם לאירוע המיוחד הזה.

 

הזמנה שתתאים לכל המשפחה

ניתן ליצור הזמנות עם משחק אישי בכדי לעניין את המוזמן ולגרום לו לכיף ולהנאה תוך כדי קבלת ההזמנה. יש הזמנות שאפשר לעשות מהן פאזל ואז המוזמנים מחברים אותו, יש משחק ״סולמות ונחשים״ בו המנצח, בתום המשחק רשאי לקרוא את ההזמנה ולהקריא לכל בני המשפחה.

כמו כן, ניתן לייצר מונופול, שעם חשיפת כל פריט בו – המשחקים יקבלו פרטים מדויקים יותר על החתונה, השעות, התאריך וכו׳. ניתן גם לייצר הזמנה עם איור של בני הזוג לצביעה, כך שגם הילדים נהנים וגם המבוגרים מתלהבים מיצירתיות בני הזוג והשקעתם.

 

הזמנה שהמוזמנים לא ירצו לזרוק

ההשקעה בהזמנה, היא חלק מאוד חשוב בהליך החשיבה בה. אפשר לכתוב את ההזמנה על קרש חיתוך, שכל אחד צריך בבית וכך בטוח יזכרו את החתונה שלכם, אפשר לקנות בובה קטנה עם שלט המסביר על פרטי החתונה, יש גם סטנדים שיכולים להחזיק את ההזמנה בצורה ישרה ולא נפולה, ובכך להקדיש לה פינה יפה במרכז החדר בבית, והיא תהיה בולטת.

 

ההזמנה היא שורש החתונה

ההזמנה דורשת, בין היתר, המון ייחודיות. לרוב יש גם הזמנות המונפקות דרך האינטרנט בצורה שאתם תבחרו, לכן נסו לא ללכת על ההזמנה הבנאלית, אלא לחשוב על משהו מיוחד, צבעוני ואופטימי לרגל היום המאושר שלכם. חשבו על כך, שהקוראים את ההזמנה רוצים להנות ממשהו אחר, פחות מוכר, משהו מרתק. לכן שלבו בהזמנה שלכם דבר או שניים שעוד לא נחשפתם לסוג הזמנה שכזה בחייכם.

 

מכתב

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה