חיפוש
חיפוש

סוגי כרטיסי אשראי ומה הבדלים ביניהם

יש שני סוגים של כרטיסי אשראי.

כולנו מכירים את הכרטיס שמגיע מהבנק ומחובר לעובר ושב שלנו.

אך פחות אנשים מכירים את הכרטיס אשראי החוץ בנקאי.

כרטיס זה מגיע מחברת האשראי ואינו משויך לבנק ולא מתנהל בכפוף אליו.

כיום גוברת ההבנה של החשיבות של כרטיס זה ויותר ויותר אנשים מחזיקים כרטיס מסוג זה.

יש מספר הבדלים בין הכרטיס הרגיל לכרטיס החוץ ובנקאי ובכתבה הבאה נסקור אותם.

כמובן שהכרטיס החוץ בנקאי לא סותר כרטיס בנקאי, זה רק יכול לעזור לכם מהצד.

 

ההבדלים והיתרונות של כרטיס חוץ בנקאי

  1. כרטיס האשראי קשור לעובר ושב שלכם ולחשבן שלכם ואילו הכרטיס החוץ בנקאי לא. הכרטיס החוץ בנקאי מהווה מסגרת אשראי נוספת שנותנת לכם אוויר לנשימה ברגעי משבר כלכלי או כשהבנק שלכם לא מאפשר לכם להוציא כסף מהאשראי. לפרטים על כרטיס אשראי חוץ בנקאי אצל החברה הטובה ביותר
  2. ניתן להשתמש בכרטיס החוץ בנקאי גם במצבים קשים ואילו החשבון שלכם ייחסם במידה וחרגתם מהמסגרת. זהו פתרון נהדר לכל אחד.
  3. את התשלום לכרטיס האשראי החוץ בנקאי אפשר לבצע בפריסה של תשלומים בשונה מהכרטיס האשראי הרגיל. זה מאוד עוזר לתחילת החודש אז הסכום של האשראי יורד מהחשבון ואתם עלולים לחרוג מהמסגרת אם לא הרווחתם מספיק באותו חודש – תוכלו לפרוס את התשלומים אם יהיה לכם כרטיס חוץ בנקאי ואז לא להיות לחוצים כל כך בתחילת החודש כי לא הכל ירד מהחשבון אז.
  4. כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מציעים אינספור הטבות, מתנות והנחות. כל אחד היה רוצה ליהנות מהדברים הטובים האלה אז למה שתחסכו את זה מעצמכם? כמו כן, חברות האשראי לאחרונה מציעות מגוון הלוואות ללא ערבים. בנוסף, לעיתים מקבלים החזרים על הוצאות מהכרטיס.
  5. תוכלו להעביר חלק מהתשלומים לחודשים אחרים אם יש לכם כרטיס חוץ בנקאי. לא תוכלו לעשות את זה עם כרטיס בנקאי – עוד חסרון שלו.
  6. הלוואת של חברות אשראי יגיעו אליכן יותר במהירות ויעילות אם יהיה לכם כרטיס חוץ בנקאי.

 

ההמלצה שלנו – שילוב

הכי טוב אם תשלבו את שני הכרטיסים ותשתמשו בהם בחכמה. במקרים קשים השתמשו יותר בכרטיס החוץ בנקאי ובתקופות יציבות השתמשו בכרטיס מהבנק. כל כך נוח וכיף לשלב ביניהם אז כדאי לכם גם. אין סיבה לחשוש אם שמעתם שמועות לא טובות על הכרטיס – יש המון שמועות בנושאים שונים ובדרך כלל אינן נכונות ולא הגיעו מאנשים שבאמת התנסו בדברים שהם מדברים עליהם.

 

סיכום

כרטיס חוץ בנקאי הוא אופציה מצוינת – הוא לא קשור למסגרת החשבון, ניתן לחלק אותו לתשלומים, ניתן לקבל עבורו מתנות ומבצעים והוא פשוט נוח ומתאים לכל אחד, במיוחד למצבים כלכליים מורכבים. שלבו את שני הכרטיסים ותצרו בסיס כלכלי טוב.

 

ארנק

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה