חיפוש
חיפוש

4 סוגי כריכות וגימור למחברות מעוצבות לעסק

כללי

בעבר, מחברות היו משמשות את כולנו לאורך כל היום, בין אם מדובר ברישום מתכונים, ספר טלפונים, מחברות לבית הספר והאוניברסיטה ואפילו רשימת קניות או מטלות ביתיות. כיום, מרגע שכל אחד מאיתנו מחזיק מחשב קטן בכיס, המחברות הצטמצמו בתפקידן, אולם הן עדיין רלוונטיות לעסקים ולמקומות עבודה כאלה ואחרים.

למעשה, בעולם העסקי, המחברות משמשות אותנו כמוצר בסיסי ויומיומי: בין אם זה עבור מנהלים שעורכים רישומים, סוכני מכירות, איסוף ותיעוד אינפורמציה מהשטח ואפילו עבור לקוחות החברה כמוצר של קידום מכירות. אם כבר השתמשתם במחברת בעסק שלכם, השתדלו שהיא תענה על הצרכים השונים אבל גם אטרקטיבית וממותגת באופן פשוט, אך מקצועי.

לפני שניגע בסוגי כריכות וגימור למחברת, חשוב לתת כמה טיפים מרכזיים לבחירה ועיצוב מחברת. ראשית, יש להחליט מה גודל המחברת והמידות שלה. לאחר מכן כדאי שתחליטו מה סגנון הכריכה והמבנה (פירוט מטה). לבסוף, חשוב להקפיד על העיצוב שיופיע על גבי המחברת, בין אם זה עיצוב גרפי או עיצוב צורתי, תשקיעו בכך מחשבה, על מנת שהמחברת שלכם לא תהיה סתם עוד מחברת. חשוב לציין שניתן לייצר מחברות בכל הגדלים הרצויים, מ-A6 ועד A3. המחברות הפופולאריות ביותר הן המחברות הקטנות.

 

4 סוגי כריכות וגימור למחברות מעוצבות

סיכות

גימור סיכות נחשב לגימור הזול ביותר, מיועד למחברות מעוצבות עם כריכה רכה בבד. על מנת לאפשר תלישת דפים בצורה אסתטית ממחברת עם סיכות יש להוסיף פרופורציה. כך או כך, תוכלו לבחור למקם סיכום בראש המחברת, בצד ימין (סגירה עברית) או בצד שמאל (סגירה אמריקאית). כמובן שגם עם גימור פשוט כביכול של סיכות ניתן לעצב את הכריכה הרכה איך שתרצו.

 

ספירלה

מחברת ספירלה, הפופולרית ביותר, מעניקה תחושה של מחברת יעילה ופרודוקטיבית. תלישת דף מרגישה כמו סימון וי על מטלה שבוצעה, העברת הדפים מתבצעת בקלות וכמובן שהיא מגיעה במגוון גדלים בהתאם לכמות הדפים הפיניים. ניתן לבחור למקם את הספירלה בראש המחברת, בצד ימין או בצד שמאל.

 

הדבקה

מחברת הדבקה נחשבת למאוד אלגנטית מכיוון שהיא מעניקה למחברות מראה מהודק ומינימליסטי. אם תבחרו בכריכה קשה תוכלו אפילו לחזק את התדמית הזאת, בעוד שכריכה רכה תאפשר לכם לדפדף במחברת בקלות ולשאת אותה איתכם לכל מקום.

 

תפירה

זהו הגימור היוקרתי ביותר. פעולת התפירה מתבצעת באופן אינדיבידואלי לכל מחברת ומחברת. הוא נותן "לוק" ייחודי והסגנון מתאים למחברת מנהלים או כמתנה יוקרתית ללקוחות. יש לציין שהשימוש בו מתאים למחברות עם כריכה רכה בלבד.

 

לסיכום

באמצעות מחברות מעוצבות נכון, תוכלו להשיג נוכחות חיובית ומרעננת למשך זמן ארוך. בין אם המחברת נועדה לשימוש פנימי ובין אם מתנת יח"צ, השקיעו בעיצוב, על מנת שהמחברת תתפוס מקום של כבוד בעולם של סמארטפונים.

 

מחברת ועט

אולי יעניין אותך גם

פולוסה