חיפוש
חיפוש

סוצי – כל המקומות שאסור לכם לפספס

מביני עניין שטיילו ביעד לפחות פעם אחת בחייהם יגידו לכם בערגה שמדובר בריביירה הרוסית שאסור לפספס אותה. העיר סוצי ששוכנת בסמוך לחוף הים השחור בדרומה של רוסיה מוכרת להרבה אנשים בגלל אולימפיאדת החורף, אבל יש בה כל כך הרבה מעבר לכדורגל. היעד המדובר יאפשר לכם ליהנות מנופש מרהיב בחופים, טיולים בהרים הגבוהים ואם יש לכם ילדים – כדאי שתדעו שיש לא מעט מקומות בילי עבורם. הישארו אתנו ותגלו את כל המקומות שאסור לכם לפספס בסוצי.

 

תכירו את האנשים שמכירים את סוצי כמו כף ידם והקשר שלהם למדריך

רגע לפני שנכיר בפניכם את סוצי כמו שמעולם לא הכרתם, אתם צריכים לדעת מי הם האנשים שכותבים את המדריך הנוכחי. מדובר בחובבי סוצי. כלומר, אנשים שמגיעים אל היעד המדובר מידי שנה מתוך אהבה אל המקום. היינו מגיעים לשם בהתחלה בתור רווקים ובהמשך הגענו עם בת הזוג והילדים. אנו נוסעים אל היעד מעל ל – 10 שנים, כך שאנחנו מכירים אותה ממש כמו את כף ידנו. עובדה זו גרמה לנו לעצור לרגע את שטף כתיבת המדריכים שלנו ולכתוב לכם הישר מחוף הים של סוצי את כל המידע החשוב אודותיה.

 

הפארק האולימפי – המקום ה – 1 שאסור לכם לפספס

אם אתם מגיעים בקרוב אל סוצי, כדאי שתדעו שאסור לכם לפספס את הפארק האולימפי שנמצא בסמוך לים השחור. מדובר באטרקציה הבולטת ביותר לעיר. אנו סבורים שכל אדם שסוגר טיסה לרוסיה בודק פרטים על הפארק המדובר, פשוט כי אי אפשר להיות בסוצי מבלי לבקר בו. הפארק הוקם במטרה לארח את טקסי האולימפיאדה. בלב הפארק יש כיכר מעוצבת שנראית כמו מדליה אולימפית. הגעה אל המקום בשעות הלה תאפשר לכם להינות ממוזיקה ומופעי מים מרהיבים.

 

סקיי פארק – המקום ה – 2 שאסור לכם לפספס

אם אתם חובבי אקסטרים, כדאי שתכירו את הפארק האתגרי שנחשב לאטרקציה חדשה יחסית שהוקמה בשנים האחרונות. מתחם זה נמצא בסמוך לסוצי ותוכלו למצוא בו את הדברים הבאים:

  • אומגה
  • מסלולי טיפוס
  • קפיצת בנג'י מכל מיני גבהים
  • פארק חבלים ועוד

 

הגן הבוטני – המקום ה – 3 שאסור לכם לפספס

אי אפשר לכתוב מדריך על סוצי מבלי לציין כמה מילים על הפארק הבוטני שלה. הוא הוקם אי שם לקראת סוף המאה ה – 19 ויש בו יותר מ – 1,700 מינים שונים של שיחים, פרחים ועצים. מדובר במקום מרהיב ששווה להקדיש עבורו כמה שעות במהלך הבוקר או אחר הצהריים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את סוצי ואת כל המקומות שאסור לפספס כשמגיעים אליה. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לקנות כרטיס ולהתחיל לארגן את המסלול שלכם ביעד. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע ומכל אטרקציה שתבחרו במקום.

ילד גולש

 

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה