חיפוש
חיפוש

סורגים שקופים – להינות מהנוף בלי לוותר על ההגנה

בתקופה האחרונה אנו רואים יותר ויותר בתים שיש בהם סורגים שקופים. הדבר גרם לנו לתהות מדוע כולם בוחרים דווקא בהם. כדי להגיע למסקנות בנושא, פנינו אל גורמים יודעי דבר ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות. בסופו של דבר, גילינו שיצאנו עם רשימת יתרונות שנוגעים לסורגים הללו. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב ולגלות את כל היתרונות בנוסף להנאה מהנוף באופן מקסימלי.

 

תכירו את המומחים שליוו אותנו בכתיבת השורות הבאות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל היתרונות שנמסרו לנו על סורגים שקופים, כדאי שתדעו מי הם המומחים שליוו אותנו בכתיבת מדריך זה. בחרנו הפעם לפנות אל האנשים שיש להם סורגים שקופים בבית. לידיעתכם, בניגוד למדריכים הקודמים, לא ביקשנו לקבל פניות מצד גולשים ברחבי הרשת, אלא הגענו פיזית אל הבתים הללו, דפקנו בדלת וביקשנו לקבל מידע. כ – 3 משפחות נענו לבקשתנו ואירחו אותנו בביתם על כוס קפה ושאלות על סורגים שקופים. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, בזכותם, אנחנו וגם אתם נוכל להבין סוף סוף מהם היתרונות של הסורגים הללו.

 

יתרון מספר 1 – הנאה מהנוף ללא הפרעות

 אי אפשר לדבר על סורגים שקופים מבלי לציין את העובדה שהם לא מפריעים לנוף. אם יש לכם בבית סורגים מברזל, אתם בוודאי יודעים שכל מבט אל הרחוב גורם לכם להרגיש כמו בכלא. שכן, יש לכם מול העיניים סורגים שמפריעים לראות את הנוף. אלו שיש להם סורגים שקופים ביקשו שנמליץ לכם לבדוק פרטים על סורגים מתקפלים מחיר. שכן, יש לא מעט מבצעים בתקופה האחרונה.

 

יתרון מספר 2 – 100% ביטחון

אנחנו מודים שהיה לנו ספק לגבי הביטחון שנוגע לשימוש בסורגים שקופים. המשפחות שאירחו אותנו אמרו שהסורגים הללו מאפשרים להם להרגיש בטוחים לגמרי. שכן, לדבריהם, הם אמנם שקופים אך זה לא פוגם ביכולת שלהם. ניסינו לגעת בעצמנו בסורגים הלל וגילינו שהם אכן חזקים מאוד ויציבים.

 

יתרון מספר 3 – עיצוב ייחודי

 אם תסתכלו על בית מבחוץ שיש לו סורגים מברזל, אתם תראו שהם הורסים את כל העיצוב הייחודי של הבניין. לעומת זאת, בחירה בסורגים שקופים מאפשרת להם להשתלב בעיצוב הקיים ומאפשרת לבית להיראות טוב. יש מי שאמרו לנו שהעיצוב של הסורגים השקופים הוא חדיש יותר, לעומת העיצוב המתכתי והמיושן שמזכיר קצת בתים משנות ה – 90 ולא במובן חיובי.

 

כמה מילים לקראת סיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לסכם את כל המידע שריכזנו עד כה. כעת, אנו יודעים שסורגים שקופים מאפשרים ליהנות מנוף ללא הפרעות, הם מקנים 100% ביטחון למשתמשים בהם וכמובן – השימוש בהם כולל סטייל עיצובי מיוחד. כל היתרונות הללו גרמו לנו לעצור פה וללכת לבחור סורגים שקופים לבית, אז נתראה במדריך הבא.

סורג מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה