חיפוש
חיפוש

3 סיבות לאזרחות פורטוגלית מבחינה חוקית

לאחרונה התחלתם להבין שאולי אתם זכאים לדרכון פורטוגלי? תוהים האם באמת כדאי לבדוק את הנושא הזה לעומק או לא? אם כך, חשוב שתבינו: פורטוגל היא אחת ממדינות האיחוד האירופי וזה אומר שאם דרכון כזה תוכלו להיכנס לכל היבשת המופלאה הזאת, אז למה לחשוב פעמיים?

 

האפשרות לחיות במדינה אחרת

אומנם זה נכון שאם אתם אנשים בני שישים שמנהלים עסק מזה שנים רבות בישראל ההסתברות שתעברו לחיות בחו"ל קטנה, אך אם אתם צעירים יותר, זה שונה. אם, לדוגמא, אתם מסיימים עוד מעט את הלימודים שלכם באוניברסיטה ותוהים לאן מועדות פניכם, למה שלא תחשבו על חיים ועבודה בחו"ל? אחת מהבעיות העיקריות שאיתן מתמודד כל מי שרוצה לחיות בחו"ל לתקופה מסוימת, זו שאלת אישור השהייה וכאן בדיוק נכנס הנושא של דרכון פורטוגלי. עוד לפני שתחשבו על דרכון פורטוגלי מחיר ולפני שתבינו כמה התהליך הזה יכול לעלות, חשוב שתבינו: דרכון כזה באמת פתוח דלתות. לא רק שתוכלו לחיות בפורטוגל בלי בעיות, אלא גם תוכלו לחיות בכל אחת מהמדינות השייכות לאיחוד האירופי כך שזה מומלץ בחום.

 

לימודים בכל אירופה

אתם חושבים על העתיד של הילדים שלכם? רוצים שהם ילמדו באוניברסיטה אך אתם מעדיפים לתת להם כמה שיותר אופציות? זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי יהיה להוציא אזרחות פורטוגלית ולהעביר אותה בהמשך לילדים, כי כל האוניברסיטאות של אירופה תהיינה פתוחות בפניהן! הם יוכלו ללמוד רפואה באיטליה, וטרינריה בספרד או כל מקצוע אחר שהם ירצו בכל מדינה באיחוד! זה לא משנה אם אחרי תקופת הלימודים הם יחליטו שהם רוצים להישאר בחו"ל או לחזור לישראל, כי בכל מקרה החוויה של לימודים בחו"ל היא משהו שלא כדאי לוותר עליו.

 

אזרחות לכל צרה שלא תבוא

כולנו יודעים שאומנם אנחנו חיים בישראל ובטוחים שזה הבית שלנו, אך ההיסטוריה של העם היהודי מעידה שלא תמיד כך הדברים. לכן, אם אתם יכולים לדאוג לכך שיהיה לכם עוד דרכון ועוד אזרחות כדי שבעת צרה תוכלו להיכנס לכל מדינה שתרצו, למה שלא תעשו זאת? בנוסף, אפילו אם מה שמעניין אתכם זה לטייל בעולם ולהיכנס למדינות שאליהן לא תוכלו להיכנס עם דרכון ישראלי, הרי שעם הדרכון הפורטוגלי בהחלט תוכלו לעשות זאת ולכן זה כדאי.

אם חשבתם שגם היום, בעידן המודרני, הוצאת אזרחות פורטוגלית זה עניין מורכב ומסובך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. היום יותר ויותר ישראלים מוציאים דרכונים זרים כי זה אפשרי והדרך לשם קצרה יותר ממה שאתם חושבים. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ולבקש את עזרתם, אז למה אתם מחכים? התחילו את תהליך הוצאת האזרחות והדרכון עוד היום ותראו שמהר מאוד גם אתם תהיו אזרחי העולם הגדול.

פספורט

אולי יעניין אותך גם

פולוסה