חיפוש
חיפוש

3 סיבות להתקין על המחשב ווינדוס 11

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מציינים שהם בחרו להתקין ווינדוס 11 על המחשבים שלהם ומציינים כי החיים שלהם השתנו מאז. הדבר גרם לגולשים אחרים שלא מבינים בנושא לשאול מה עומד מאחורי ווינדוס 11 ולמה הוא הפך להיות פופולארי כל כך בקרב גולשים שמבינים עניין? כדי להבין מה עומד מאחורי הסיפור הזה, יצאנו לשאול את הגולשים מהן הסיבות שלהם להתקנת ווינדוס 11 על המחשב.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

את המדריך הזה אנו כותבים לאחר שקיבלנו מידע רב אודות ווינדוס 11. נציין כי פנינו אל גולשים שונים שפרסמו בפרופיל שלהם ברשתות החברתיות צילומי מסך של המחשב שלהם וכתבו כי הם מרוצים מאוד מהווינדוס החדש. כמה מהם שהגיבו לנו בהודעה פרטית והסכימו להתראיין, ציינו בפנינו את הסיבות שגרמו להם לזנוח את מערכות ההפעלה האחרות לטובת זו שכולם מדברים עליה. בסופו של דבר בחרנו את 3 הסיבות הנפוצות ביותר שהועלו בקרב הגולשים והן יצוינו בפניכם בשורות הבאות.

 

למה להתקין על המחשב ווינדוס 11? התשובה של דביר מנתניה – בגלל המחיר

דביר אמר שהוא ערך השוואות מחיר של ווינדוס מכל מיני שנים, למשל:

  • ווינדוס 19
  • ווינדוס 10
  • ווינדוס 11

לדבריו, המחקר המקיף שהוא ערך בנושא העלה כי קניה של ווינדוס 11 מחיר הטוב ביותר והתמורה הטובה ביותר. כך שברגע שהוא ראה שווינדוס מוצע במחיר משתלם, הוא לא חשב פעמיים ומיד ביצעה הזמנה עבור המחשב שלו.

 

למה להתקין על המחשב ווינדוס 11? התשובה של דוד מחיפה – בגלל שהמערכת קלה לתפעול

דוד אמר שהוא יודע דבר או שניים על ווינדוס. לדבריו, כל כמה שנים הוא היה מחליף ווינדוס פשוט כי לא היה מרוצה מזה שהיה לו קודם. מאז שהוא קנה את ווינדוס 11 הוא גילה שמדובר במערכת קלה לתפעול שלא מצריכה ממנו להתעסק יותר מידי עם שינויי הגדרות וכו'.

 

למה להתקין על המחשב ווינדוס 11? התשובה של יעלה מתל אביב – בגלל הנוחות בשימוש עם תוכנות

יעלה ציינה בפנינו שהיא בת 34, גרה בתל אביב ועובדת בהיי טק. לדבריה, היא עובדת מרבית הזמן מרחוק על מחשב נייד שהותקן בו ממש לאחרונה ווינדוס 11. היא ציינה כי אין לה ידע בסיסי במחשבים, כך שכששאלו אותה איזה מערכת הפעלה היא רוצה היא פשוט ענתה : מה שיש. ברגע שהיא השתמשה במחשב לראשונה, היא גילתה שמדובר בווינדוס נוח לשימוש במיוחד בתוכנות שונות שמשמשות אותה למטרות עבודה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיצא לבדוק עבורכם למה כולם מדברים מסביב על התקנה של ווינדוס 11. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים לבחור אם ווינדוס 11 מתאים לכם. מאחלים לכם הצלחה רבה.

מסך

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה