חיפוש
חיפוש

סיבות ללמוד קורס סייבר X

כמו בשחמט, גם בעולם העסקי בכלל ובתחום אבטחת המידע בפרט ה"הגנה היא ההתקפה הטובה ביותר".

לכן אין די בהכרת התפקידים של הכלים השונים, אלא יש לדעת לצפות את המהלכים של היריב (במקרה של עסקים מדובר בהאקרים) כדי לתכנן את ההגנה המושלמת.

המשמעות היא שאם אתם מעוניינים ללמוד קורס סייבר כלשהו (למשל לצורך ביצוע של נוהל אבטחת מידע ארגוני) עליכם להכיר את כל המעגל שקשור לאבטחת מידע, למשל:

  • להכיר את הנקודות התורפה של מערכות ההגנה הארגוניות שלכם
  • להכיר את האיומים שמאיימים לפגוע במידע העסקי שלכם כולל הטכנולוגיות שבהם ההאקרים עושים שימוש.
  • להכיר טקטיקות וטכנולוגיות שיכולות להגן עליכם

 

כל הסיבות ללמוד קורס סייבר

אמנם קורס סייבר X נחשב לקורס מתקדם בנושא אבטחת המידע, אבל אין ספק שאתם חייבים אותו לעצמכם ולארגון שלכם. הסיבות לכך מגוונות ולפניכם רשימה חלקית.

  • סיבה ראשונה – מדובר בקורס שכולל בתוכו מרכיבים חדשניים שמתעדכנים כל הזמן, כך שהוא נחשב למעניין במיוחד ומאתגר ברמה האישית, העסקית ואפילו הלאומית. עם זאת, כדי להבטיח שהקורס יהיה גם איכותי מומלץ שתעשו דבר אחד – תירשמו לקורס שפותח ע"י המומחים המובילים בארץ בתחום הסייבר שנחשבים לאנשי המקצוע הטובים ביותר.
  • סיבה שנייה – קורס סייבר X כולל בתוכו אלמנטים שכל אחד ימצא בהם את עצמו, במיוחד אלו שניחנו בסקרנות, ברצון ללמוד וב"ראש גדול". למשל, האלמנטים הטכנולוגיים יקרצו לבעל הידע הטכני שביניכם, האלמנטים הארגוניים ימצאו חן בעיני אנשי משאבי האנוש, האלמנטים הקשורים להבנת מוח ההאקרים לפסיכולוגיים שבקרבכם ואלו שכוללים יכולות למצוא פתרונות – ליצירתיים שנמצאים בינינו.
  • סיבה שלישית – מדובר בקורס שפותח לכם צוהר לעולם חדש שמתפתח כל העת, כך שיש לכם לאן להתקדם מבחינה מקצועית ולמעשה בתחום הסייבר ה"שמיים הם הגבול". הצורך באנשי לוחמת סייבר מנוסים רק הולך ועולה, כך שקורס סייבר X מבטיח לכם לא רק פרנסה היום אלא גם בעתיד. ומכיוון שהביקוש עולה על ההיצע השכר כמובן בהתאם.

 

איפה לומדים?

המקום הטוב ביותר ללמוד לימודי סייבר הוא כמובן מכללת קרנליוס. במקום לא רק תיהנו מכל היתרונות שתוארו לעיל, אלא הרבה יותר מכך.

למשל, תוכלו לדמות תרחישי אמת באמצעות סימולטור – מה שיאפשר לכם לתרגל "על יבש" את עולם הסייבר ואת הסכנות שלו.

מכיוון שקורסי הסייבר של המכללה (קורס סייבר מתחילים וקורס סייבר מתקדמים) מעניקים לכם כלים ולא רק תיאוריות דבר אחד בטוח – אתם תסיימו אותו עם כל הידע המעשי הנדרש להגן על הארגון שלכם ממתקפות סייבר.

המשמעות היא שכמו בשחמט אתם אלו שתתנו את ה"מט" ולא ההאקרים שמולכם, אבל בניגוד לשחמט הפעם גם הארגון שלכם ירוויח ולא רק אתם.

איש עובד

אולי יעניין אותך גם

פולוסה