חיפוש
חיפוש

3 סיבות לקנות מתנה מיוחדת לגבר

העולם מתחלק ל – 2: אלו שאומרים שלא צריך סיבה מסוימת כדי לקנות מתנה לגבר ואלו שאומרים שצריך להמתין לזמן המתאים בשביל לקנות מתנה מיוחדת לגבר. אנחנו בחרנו שלא לבחור צד בין שני האנשים האלו, אבל הבנו שעלינו להבין מה עומד בכלל מאחורי העובדה שאנשים בוחרים לקנות מתנה מיוחדת לגבר. הישארו אתנו ותגלו את 3 הסיבות הנפוצות ביותר.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם בעיון את פסקת הפתיחה, אתם וודאי תוהים איך אנחנו יודעים מהן הסיבות הנפוצות ביותר שגורמות לאנשים רבים לקנות מתנות מיוחדות לגבר. ובכן, דעו שהשקענו לא מעט בכתיבת המדריך הנוכחי. שכן, פרסמנו סקר ברשתות החברתיות ושאלנו את הגולשים מהן הסיבות לדעתם לקניה של מתנה מיוחדת לגבר. קיבלנו יותר מ – 64 סיבות ובחרנו את ה -3  שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים. אז כך בעצם הגענו אל 3 הסיבות הללו.

 

מהי הסיבה מספר 1 לקנות מתנה מיוחדת לגבר?

הסיבה ה – 1 שחזרה על עצמה מספר רב של פעמים היא כמובן לקראת יום הולדת. שכן, מרבית המגיבים על הסקר ציינו שהם עורכים קנייה לפחות פעם בשנה באתר של עדן מתנות שמאפשר להם לבחור מתנות מקוריות ומיוחדות ביותר. לדברי רבים מהם, יום הולדת זו סיבה טובה מספיק לקנות מתנה מיוחדת ומפנקת ואנחנו מוכרחים להגיד שאנחנו לגמרי מסכימים איתם בזה.

 

מהי הסיבה מספר 2 לקנות מתנה מיוחדת לגבר?

הסיבה ה – 2 שהגיעה אל המקום השני ומסבירה לנו למה אנשים בוחרים לקנות מתנה מיוחדת לגבר  קשורה לציון של ימים מיוחדים, למשל:

  • יום נישואין עגול
  • סיום תואר
  • הולדת ילד וכו'

רבים ציינו שכשיש ימים מיוחדים בשנה, כאלו שקורים אחת לכמה שנים או קורים פעם אחת בחיים – הם בוחרים להשקיע בהם ולקנות מתנה מיוחדת לגבר.

 

מהי הסיבה מספר 3 לקנות מתנה מיוחדת לגבר?

לא מעט אנשים אמרו שהסיבה ה- 3 לקנות מתנה מיוחדת לגבר נובעת סתם כך מתוך צורך. מישהו למשל ציין שהוא בחר לקנות מתנה מיוחדת לחבר טוב שלו פשוט כי הוא שמע שהוא מחפש כבר תקופה שעון מסוים אבל הוא לא ידע איפה להשיג אותו. מישהי אחרת ציינה שהיא קנתה מתנה לגבר שלה פשוט כי הוא היה צריך כבר תקופה מנורת לילה והיא בחרה להעניק לו מנורה מעוצבת ומיוחדת עם תמונה מודפסת של שניהם. היא פשוט ידעה שהוא צריך מנורה כזו והעדיפה לקנות לו אותה כמתנה כדי לחסוך לו את החיפוש.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך מסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם שאלו היו 3 הסיבות הנפוצות ביותר. יש כמובן עוד הרבה סיבות לקנות מתנה מיוחדת לגבר. אנחנו מאחלים לכם שתמצאו את הסיבה הנכונה לכם ואת המתנה המתאימה ביותר לגבר שלכם.

שי

 

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה