חיפוש
חיפוש

4 סיבות מדוע כדאי לשכור תקליטן לחתונה

תכנון של חתונה נחשב לעניין לא פשוט, התכנון הראשוני מתחיל בדרך כלל במציאת מקום שמתאים לשני בני הזוג ומכאן הרשימה עוד ארוכה.

יש מי שממשיכים בבחירת קייטרינג, בר אלכוהול ורק לאחר מכן מתלבטים לגבי השכרה של תקליטן לחתונה.

אם גם אתם מתלבטים לגבי נושא זה, כדאי שתקראו את 4 הסיבות שיגרמו לכם להבין שאתם צריכים לשכור תקליטן לחתונה שלכם:

 

  1. אין דבר כזה חתונה בלי מוזיקה

שמעתם פעם על חתונה ללא מוזיקה? אנחנו רק מנסים לדמיין חתונה שכזו ומרגישים שאולי מדובר באירוע מדכא ועצוב. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו לא נכחנו בחתונה שלא הושמעה בה מוזיקה. המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחתונה.

 

  1. אתם לא יכולים להסתמך על הדוד חיים שיתקלט עבורכם

אפילו החתונות הקטנות ביותר, אלו שמזמינים אליהם רק מעט קרובי משפחה מתקיימות עם תקליטן לחתונה. למה? כי תקליטן יודע לעשות את העבודה. הוא יודע איזה שירים אהובים עליכם, הוא מכיר את סגנונות המוזיקה ששניכם אוהבים והכי חשוב, הוא גם מכיר את המוזיקה שכל האורחים שלכם מכירים. אם תבחרו מישהו אקראי כמו למשל הדוד חיים, שיתקלט עבורכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם נכנסים לחופה עם שירי הלהקות הצבאיות (שהם נחמדים באופן כללי, אבל לא היינו רוצים להיכנס איתם לחופה).

 

  1. מדובר בעניין לא יקר

אנחנו שומעים לפעמים על מי שתוהים לגבי העלות של השכרת תקליטן לאירוע ואנחנו מרגישים צורך להניח רגע כמה עובדות על השולחן. אתם עשויים לחשוב שתקליטן זו הוצאה כבדה ויש לכם כמה הוצאות אחרות לקראת החתונה, אבל תרשו לנו להסביר עניין חשוב. נניח שתחליטו לקיים את האירוע ללא תקליטן, אתם צפויים לשלם ביוקר. למה? בגלל הסיבות הבאות:

  • כפי שצוין לעיל, חתונה לא יכולה להתקיים ללא מוזיקה
  • תקליטן מרים את הקהל
  • מוזיקה שאתם אוהבים תגרום לכם להרגיש בטוב באירוע שלכם

אם הסיבות הללו לא יבואו לידי ביטוי, אתם עשויים לזכור את היום הכי חשוב בשנה כיום גרוע ומבאס וחבל שתשלמו על כך מחיר כבד שכזה.

 

  1. המוזיקה עושה את האווירה של האירוע

אתם בטח יודעים למה אנחנו מתכוונים. תנסו לדמיין רגע איך אתם מרגישים כשאתם נכנסים ממקום שקט (כלומר, שאין בו מוזיקת רקע) לחלל שיש בו את השיר שאתם הכי אוהבים. מכירים את התחושה הזו? הגוף פתאום רוצה לזוז, הראש מתרוקן מדאגות ואתם לרגע שוכחים את כל המחשבות הטורדניות שליוו אתכם במהלך היום. לכן, אתם צריכים לשכור תקליטן, כדי שהאורחים שלכם יוכלו להרגיש את התחושה הזו ולהיכנס לאווירה.

 

לסיכום

אלו היו 4 הסיבות העיקריות שכנראה גרמו לכם להבין שאתם צריכים לשכור את שירותיו של תקליטן לחתונה. לנו נותר לאחל לכם שיהיה לכם אירוע שמח ונעים.

מסיבה

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה