חיפוש
חיפוש

סידורי פרחים לחתונה – איך בוחרים את הסידור הכי מתאים לכם

קודם כל: מזל טוב! איזה כיף ומרגש להתחתן! אנחנו שמחים בשמחתך, ואין דבר שאנחנו יותר אוהבים ומבינים בו מסידורי פרחים לכלה. כבר ראינו הכל, שמענו הכל, ביקשו מאיתנו ה כ ל ולכן יש לנו כל כך הרבה טיפים לחלק למי שעוד מתלבטת או לא מצליחה לבחור, בואי נתחיל!!

 

עם שמלת כלה הכל הולך:

חשוב לנו להגיד: עם שמלת כלה כל זר פרחים ילך. סידורי פרחים יכולים להיות במגוון של צבעים ובמגוון של סוגי פרחים. אין תשובה אחת נכונה! הכל עניין של טעם אישי והתאמה עם השמלה. מתוך המגוון הרחב של הכלות שפגשנו, אנחנו יודעים על כמה התאמות מיוחדות שעליהן כלות אחרות או מפיקות חתונה חשבו, נשתף אותך ונתן לך חומר למחשבה! בסוף היחידה שבוחרת היא את.

 

התאמת זר הפרחים לחתן – ואנחנו נסביר:

בטח קראת את הכותרת ואמרת לעצמך: מה? אבל תתפלאי, לא אנחנו המצאנו. כלות רבות מתאימות את הזר לצבעי החליפה של החתן. זה יוצא מהמם בתמונות ושומר על פלטת צבעים אחידה. האמת שאנחנו אהבנו וחשבנו שזה מגניב לגמרי. אפשר לשלב צבעים עם צבע העניבה של החתן, אולי צבע החליפה.

 

זר פרחים שהוא קונטרה צבעונית

עוד סגנון שאנחנו נורא אוהבים ובאמת התחברנו הוא לתת קונטרה של צבעים באמצעות הזר. הכוונה לכך שהשמלה לבנה וההינומה בוודאי לבנה (או קרם זה לא כזה משנה), נשים רבות בוחרות ללכת על זר צבעוני וחי שמכניס קונטרה צבעונית לתוך כל הלוק הכלתי. זה כמובן עניין של אופי וטעם אבל גם פה: אהבנו והמלצנו!

 

הפרחים האהובים על הכלה

לכל אחת יש את סוג הפרחים שהיא הכי אוהבת לקבל. זה יכול להיות טוליפים, ורדים או חמניות. כלות רבות בוחרות את סוג הפרח האהוב עליהן, ולמה לא? הרי כל הלוק שלהן הוא לפי טעמן האישי ומה שהן הכי אהובות, למה להפסיק בפרחים? חשוב שיהיה לך חיבור עם הזר שלך ושתרגישי איתו הכי מיוחדת ומחוברת.

 

הטרנד הגדול של קיץ 2022 : סחלבים

תופעה יחסית חדשה, ולכן נצלו אותה לפני שחורשים עליה, שילוב של סחלבים בזר הכלה. התופעה הזו קורת בעיקר בזכות העובדה שמחירם של הסחלבים ירד משמעותית בשנים האחרונות ולכן אפשר לשלב אותם בסידורי פרחים של כלות גם כן. לא זול, אבל בהחלט מראה מיוחד ומהמם. זהו פרח עדין ומרהיב ביופיו.

 

זרי כלות הן בשביל הכלות!

אנחנו מקווים שיצאת אחרי קריאת מהמאמר הזה מבינה שאין אפשרות אחת מדויקת, הכל עניין של טעם אישי, בחירה וסגנון. זה היום שלך וחשוב לנו שתיהי הכי מאושרת ושלמה עם הבחירות שלך. לכי עם הלב שלך!  תסתכלי על זרים ואנחנו בטוחים שתדעי לבד מה הכי בא לך להחזיק ביום הכי מיוחד ומרגש שלך!

חופה

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה