חיפוש
חיפוש

ספות נפתחות כמו שמעולם לא הכרתם

בזמנים של היום יש יותר מודעות לעיצוב הבית תוך התחשבות בנוחות ויעילות. זאת אומרת שהמהפך לא יבוא לידי ביטוי רק ביופי אלא, הרבה מעצבים ומעצבות לוקחים בחשבון את צורכי הבית היומיומיים בעיקר בבתים ובדירות של משפחות עם ילדים קטנים ומשפחות שאוהבות לארח.

בעבר, כשרצינו לארח היינו מביאים מזרנים מהשכנים, פותחים את המיטה של הילדים עם המזרן הכחול הדק של הצבא או מנפחים את המזרן המתנפח של טיולי השטח ואז כל הבית בבוקר, היה נראה כמו בלגן אחד גדול היום יש פתרונות יפים טובים ויעלים.

 

איזון מושלם בין נוחות, איכות, פרקטיקה ויופי

עיצוב הבית באופן נכון ויפה מצריך מחשבה ותכנון. לא כל אחד יודע לבצע זאת באופן אידיאלי אבל אפשר לעשות זאת עם קצת דמיון והרבה רצון וכמובן בעזרת עצות, טיפים ותכנון מקיף על ידי הדרכה באתרי האינטרנט השונים.

הטיפ החשוב במיוחד הוא – קודם כל להתחשב בצרכים של כל בני הבית ולאפיין בצורה נכונה ומדויקת על מה שחשוב למשפחה ולשים לב שאין צורך להתפשר או להתלבט בין יופי לנוחות. כמו למשל, מקום נוח לשינה לאורחים שמגיעים בתכיפות די גבוהה או לחלופין, מקום שינה נוח ומזמין לחדר עם כמה ילדים, או אפילו מקום לשינה בספה המרכזית של הבית.

אחרי אפיון הצרכים, הדבר הראשון שכדאי לרכוש זה את הרהיטים הגדולים של הבית כמו מיטות, ארונות, כורסאות, פינת אוכל, שולחנות, מזנונים ועוד. אך כאשר עולה הצורך ברכישת ספות נפתחות אל תתפשרו על יופי ועל נוחות משום שהיום ניתן להשיג את השילוב המנצח ביחד ללא פשרות ובמחירים נוחים.

אם פעם ספות נפתחות היו לא כל כך יפות ולא משתלבות בעיצוב הבית, לא כל כך נוחות בגלל הקרשים למטה, הרי שהיום הן הדבר הבא בעיצוב הבית בגלל שהן יעילות. כיום ניתן למצוא ספות אלו בכל הדוגמאות, בכל סוגי הבדים, בכל הצבעים ובכל הסגנונות המבוקשים ושהן יראו כאילו מדובר אך ורק בספה מזמינה ונעימה ולא במיטה מתקפלת שהורסת את היופי העיצובי של הבית.

איזון מושלם בין נוחות, איכות, פרקטיקה ויופי

לסיכום – איך עד היום הסתדרנו בלי זה?

מניסיון של הורים, הרבה מאוד פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציות שמצריכות שינה בסלון מכל מיני סיבות, כמו למשל – סתם מסיבת פיג'מות שעושים עם הילדים, החברים של הילדים באים לישון אצלכם ותמיד יש כמה שלא רוצים לישון עם כולם ומעדיפים בסלון, סבבי לחימה בארץ שגורמים לנו להישאר יחד בחדר אחד ולא להתפזר בחדרי השינה ומגפות עולמיות כמו הקורונה שאפשרה לילדים לממש את חלומם הישן שהוא שינה משותפת עם ההורים באמצע הסלון עם המזרנים והשמיכות.

אז נכון שתמיד אפשר להסתדר ולהסתרבל בבלגן, אבל לא צריך יותר לעשות זאת, תיהנו מקיומן של ספות נפתחות מושלמות במקסימום יופי ובמקסימום נוחות שמשתלבות נהדר בבית.

ספות נפתחות כמו שמעולם לא הכרתם

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה