חיפוש
חיפוש

הכירו את virgamet – ספק פלדה מוביל לתעשייה במזרח התיכון

חברת virgamet נחשבת לספקית הפלדה המובילה במזרח התיכון, מזה שנים רבות. הגיע הזמן להכיר את אחת החברות המובילות והטכנולוגיות בתעשיית הברזל והמתכות אשר מהווה דוגמא לעשייה ענפה ומקצועית, מהמעלה הראשונה.

Virgamet – ספק פלדה מוביל לתעשייה במזרח התיכון

חברת virgamet נחשבת מזה שנים רבות לאחת מהחברות המובילות במשק הישראלי,וזאת בשל העובדה כי מדובר בספק פלדה מוביל אשר חרט על דגלו בעצם היותו ספק פלדה מחו"ל להעניק את השירות הטוב ביותר בעבור התעשייה במזרח התיכון, כמו גם שימוש בייצור אפקטיבי אשר נעשה בהתאמה לעבודת מחקר מעמיקה אותה מבצעת החברה בתהליך הייצור. אין עוררין על כך כי ענף הפלדה והמתכות התקדם באופן משמעותי בעשורים האחרונים, וזאת לאור פיתוחים משמעותיים בתחום. חברת virgamet עומדת בחוד החנית בתחום ועושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אשר מהווה נדבך משמעותי ובלתי נפרד מהתעשייה המתפתחת והענפה הזו. כתוצאה מהמקצועיות חסרת הפשרות, עובדת החברה עם מגוון מדינות במזרח התיכון וכן מדינות באירופה: רוסיה, בלרוס, סקנדיביה וכן חלקים מאזור אסיה. כחלק ממדיניות החברה, שואפת virgamet להתפתח למדינות נוספות ולספק את התוצרת הטובה ביותר באמצעות מתן של תעודת אחראיות בהתאם לתקן PN-EN 10204 כמו גם תנאי משלוח מוגדרים ומפרט מלא של סוג הסחורה.

גשרים

מגוון מוצרי ברזל, מתכת ופלדות קרות בהתאמה אישית

באמצעות חברת Virgamet תוכלו לקבל שירות מיומן, מקצועי ואדיב, כפי שיעידו קבלנים אשר חתמו על הסכמי סחר בעבור מגוון מתכות וכן ברזל. החברה מספקת את כל סוגי הדגמים, בהתאמה אישית. סוגי הברזל אותם מספקת החברה הינם – AISI 6150, AISI 1075, AISI 1065, AISI 1050, AISI 1095, 65Mn4, C75S, C67S, C100S, 51CrV4, AISI 301. בנוסף, מספקת חברת virgamet פלדות קרות וכלי עבודה לתעשיית הפלדה, וכן פלטות מיוחדות להנדסה. את המוצרים מספקת החברה למגוון מפעלי תעשייה, חברות ייצור, קבלנים וכן תעשיית האנרגיה, תעופה וחלל, ספנות, פלסטיק וכן תעשיות נוספות. הסכמי העבודה עם החברה נחתמים באופן אישי ומלווים ע"י הדרגים הבכירים ביותר, כל זאת על מנת להבטיח נהלי עבודה אשר מותאמים לצרכים וליעדי השילוח אשר נקבעו מראש, כחלק מפרויקטים רחבי היקף בהם לקחה החברה חלק. משום כך, מדובר בחברה אשר דוגלת במקצועיות חסרת פשרות בעבור קהל לקוחותיה, והיא זוכה למחמאות הן מגורמים בתעשייה והן מקבלנים מובילים אשר דיווחו בסקרי שביעות רצון אותה מבצעת virgamet  על שביעות רצון גבוהה כתוצאה מרמה מקצועית וכן העובדה כי החברה מתמחה בייצור של סחורות נדירות אשר דורשות תהליכי עיבוד וייצור מתקדמים, בהם מתמחה החברה מזה שנים רבות. משום כך, מהווה virgamet   את חוד החנית בתעשייה, ועל כן יצירת קשר עם נציגיה חברה לצורך תחילת התקשורת הינה מומלצת ואף הכרחית.

אולי יעניין אותך גם

עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
בחירת אדמה
נדל"ן
הכל על בחירת קרקע להשקעה

כולנו מחפשים אחר אפיקי ההשקעה המשתלמים והמניבים ביותר, כאשר אחד מתחומי ההשקעות הפופולאריים ביותר הוא תחום הנדל"ן. יחד עם זאת, השקעות בתחום הנדל"ן דורשות לא

קרא עוד »
פולוסה