חיפוש
חיפוש

סרטון תדמית לעסק – למה זה כל כך חשוב

ווידאו – השפה החדשה של העידן הדיגיטלי מאפשר פרסום מקורי, מושך ומספק תשובות רבות עבור המוצר שלכם.

סרטי תדמית הם ממש לא דבר חדש ואין ספק שזהו מדיום התקשורת המצליח ביותר בעולם הפרסום והשיווק, למה הם כל כך חשובים וטובים ואיך הם יתרמו לעסק שלכם?

 

הדרך המוחשית ביותר להעביר מסר

אם תמונה אחת שווה אלף מילים אז מה סרטון טוב? ניקח לדוגמא סרטון קצר הסוקר מוצר מסוים ללא שום עריכה, זוויות מצלמה, תוכן וכו' אלא רק סקירה פשוטה מסביב למוצר – בכמה שניות של סרטון תוכלו להעביר לצופה את כל הנתונים החסרים לו על המוצר שהוא לא רואה – גודל, צורה, מושג של חומר או תחושה במקום כמה משפטים ארוכים. אז כשמדובר בצילום סרטוני תדמית לעסקים העקרון הזה מופעל ומתחזק – בסרטון תוכלו להעביר את כל המסרים והנקודות החזקות והייחודיות בעסק שלכם ללא צורך בדיוק המילים.

 

ויראליות

סרטון טוב מופץ בקלות רבה יותר מאשר תמונה או טקסט, סרט תדמית עם טוויסט כלשהו, תוכן מצחיק, דמויות מעניינות וכו' יכול לצבור תאוצה ולעבור בתפוצות רבות וכך להגדיל את החשיפה ברגע. שימו לב כשאתם גוללים ברשתות החברתיות סיכוי גדול יותר שתשאבו לצפות בסרטון מאשר להתמקד בתמונה ולקלוט ממנה פרטים אלא רק תעברו על פניה לדבר הבא.

 

יצירת חיבור רגשי

מה מייחד את העסק שלכם? החיבור בין האנשים? המוצר המוצע? הדרך בה פועלים מול הקהילה? מצאו את הנקודה החזקה ביותר בעסק שלכם שתוכל לגעת בליבם של הלקוחות והדגישו אותה בסרטון תדמית.כל עסק יבחר לעצמו את אופי הסרטון בהתאם לאופי העסק או אופי הפרסום עצמו שהוא רוצה לקבל אך כשהמסר יעבור בצורת סרטון בעל רגש מסוים הוא ייצרב אצל הצופה בתודעה ויקשור קשר מסוים שלו מול הסרטון וכך מול העסק שלך.

 

מגוון את האתר שלכם

אדם שייכנס לאתר שלכם וימצא רק תוכן כתוב עלול לצאת ממנו באותו הרגע אם אין בחשקו לקרוא משהו, לעומת סרטון שמתחיל להתנגן ולא דורש דבר מאותו האדם שפשוט ימשיך לצפות ואז גם יוכל לשתף עם חברים ככה אתם מוסרים מידע ונתונים עליכם בצורה הכי קלה שיש והכי מעבירה את התחושות של מה שהלקוחות יקבלו אצלכם או מהמוצר שלכם. זה גורם ללקוחות להאמין יותר טוב בכם ולא לחשוש להם לרכישה או להגיע אל אתר העסק שלכם. בנוסף מנועי החיפוש "אוהבים" סרטי ווידאו ומקדמים בדרכם אתרים המחזיקים בהם.

 

לסיכום

סרט תדמית הינו מומלץ לכל עסק המחפש דרך לפרסם את עצמו, לגוון את האתר או פשוט לשדרג את חווית הלקוח מהמוצרים שהוא מוכר, לפני תחילת הצילום מומלץ לחשוב יחד עם המומחים לסרטוני תדמית על הנקודות והתחושות שתרצו להשאיר אצל הצופה בתום הצפייה בסרט.

מסך

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה