חיפוש
חיפוש

סרטוני יוטיוב – איך להיות ראשון בכמה מילות חיפוש

בכל דקה מועלות ליוטיוב 100 שעות של סרטונים. האתר זוכה ל 30 מיליון מבקרים בכל יום. אם אתה רוצה למצוא סרטון, המקום הראשון אליו אתה הולך הוא כנראה יוטיוב. מלבד היותו משאב הווידאו הגדול ביותר ברשת, יוטיוב היא גם מנוע החיפוש השני בגודלו (ממש מאחורי חברת האם שלה, גוגל).

 

בדומה לגוגל, יוטיוב משתמשת בגורמי דירוג כדי לקבוע אילו סרטונים מגיעים בסוף כל עמוד תוצאות חיפוש. יוטיוב בוחן את מספר הצפיות בסרטון שלך, כמה זמן משתמשים צופים בו וכמה דירוגים ותגובות חיוביים יש לו. בין היתר גם מספר מנויים לערוץ, באיזו תדירות הוא מתווסף לרשימת המועדפים או לפלייליסט ועוד.

 

סרט

הנה ארבע דרכים להפוך את סרטוני היוטיוב שלכם למקום ראשון בכמה מילות חיפוש:

  1. בחר מילות מפתח חזקות

אתה מכיר כמה מילות מפתח חשובות. בחירת מילות המפתח הנכונות יכולה להיות ההבדל בין צפיות גבוהות בסרטון שלך לבין להיות בעמוד 5 בתוצאות החיפוש. השתמש גם בתגיות של יוטיוב, אך שקול להשתמש רק בערך 10 ממילות המפתח הרלוונטיות ביותר.

 

מילות המפתח שלך עוזרות ליוטיוב לקבוע אם התוכן שלך רלוונטי, והן עוזרות לקהל שלך לדעת על מה הסרטון שלך. הקפד לכלול אותם בכותרת, בתיאור ובתגיות שלך.

 

  1. כלול מילות מפתח בכותרת שלך

הכותרת שלך אמורה לספר לצופים בדיוק מה הם יכולים לצפות לראות בסרטון שלך. זה יכול להיות קשה ממה שזה נשמע. כותרת עם תיאור מדויק יותר של תוכן הסרטון שלך – החתול שלי מנסה לאכול נעל – מעודדת משתמשים ללחוץ מעל ולצפות.

 

כשאתה מעצב את הכותרת שלך, הוסף ביטוי מילות מפתח בהתחלה, במיוחד אם אתה עושה סדרה. לדוגמא: "תזונה נכונה: ניקוי הגוף לתזונה מאוזנת".

 

  1. מיטוב תיאור הסרטון באמצעות מילות מפתח

כשאתה כותב את תיאור הסרטון שלך, כתוב את מילות המפתח החיוניות שלך באופן טבעי. כל עוד התיאור זורם ולא נכפה, אתה תהיה בסדר.

 

כשאתה כותב את תיאור הסרטון שלך, הקפד לכלול קישור לאתר או לבלוג שלך. למטרות דירוג של גוגל, קישור יוטיוב לאתר שלך נחשב ליתרון במדרג. רוב הצופים קוראים את התיאור של הסרטון עד סביבות השורה השלישית, לכן הקפידו לשים את הקישור בראש תיאור הסרטון.

 

  1. התאם אישית את התמונה הממוזערת של הווידאו

תמונה ממוזערת של הסרטון שלך היא הפנים של הסרטון שלך. זה הדבר הראשון שצופים מסתכלים עליו כאשר הסרטון שלך עולה לחיפוש.

 

תמונות ממוזערות מותאמות אישית של וידיאו עולות על מסך המסך שנבחר אוטומטית של יוטיוב בכל פעם. צילומי מסך נבחרים אקראית מאמצע הסרטון שלך וככל הנראה אינם משכנעים את הצופה ללחוץ עליו.

 

  1. רכישת צפיות ביוטיוב

פלטפורמות רבות מציעות שירותים של קניית צפיות ביוטיוב בצורה חוקית כדי לאפשר לכם חשיפה רבה יותר.  הצפיות יעזרו לכם לחשוף את הסרטון ואת הערוץ ליותר אנשים, לקבל תגובות נוספות לסרטון ולהגדיל את מספר המנויים של הערוץ.

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה