חיפוש
חיפוש

איך למצוא עבודה טובה בקנדה?

ישראלים רבים מעוניינים לעשות רילוקיישן ולנסות את מזלם בחו"ל – כאשר קנדה היא אחת המדינות המובילות ברשימה של יעדי הרילוקיישן. כיצד תוכלו לעבוד בצורה חוקית בקנדה, ובאילו תחומים תוכלו למצוא עבודה?

 

ויזת עבודה לקנדה

במידה ואתם מעוניינים לעבוד בקנדה – הדרך החוקית לעשות זאת היא באמצעות ויזת עבודה (או על ידי הוצאת אזרחות קנדית, אבל אנחנו מניחים כי לרוב הישראלים האפשרות הזו לא רלוונטית).

ויזת עבודה תוכל לאפשר לכם לעבוד בקנדה מבלי לדאוג שרשויות ההגירה יתפסו אתכם עובדים בצורה לא חוקית – דבר שמהווה עילה לגירוש מיידי מהמדינה. במידה ואתם סטודנטים שלומדים בקנדה, גם ויזת הסטודנט תוכל לאפשר לכם לעבוד במדינה – עד כעשרים שעות שבועיות. אם ברשותכם רק ויזת תייר רגילה, לא תוכלו לעבוד בצורה חוקית.

 

מדוע כדאי לעבוד בקנדה?

עבודה בקנדה מתאפיינת בתנאי עבודה נוחים, שכר גבוה ורמת חיים גבוהה במיוחד. לקנדה יש יחסים חמים עם מדינת ישראל, ובעלת מדיניות פתוחה וסובלנית כלפי מהגרי עבודה – כך שתרגישו כאורחים רצויים במדינה.

נוסף על כך, תזכו לעבוד באחת המדינות היפות בעולם! קנדה היא המדינה השנייה בגדולה בעולם, ובורכה בנופים עוצרי נשימה ובערים גדולות ומודרניות (כאשר מרבית הישראלים נמצאים בטורונטו ומונטריאול).

בקנדה קיימת גם קהילה יהודית (בעיקר הערים הגדולות), כך שתוכלו להרגיש בבית בכל פעם שהגעגועים מתחזקים.

 

העבודות הפופולריות לישראלים בקנדה

ישראלים, בכל מקום בעולם, אוהבים מאוד לעבוד בעגלות ובמכירות של מוצרים. הדבר נכון גם לגבי ישראלים בקנדה – שלרוב עובדים במכירת מוצרים בעמדות מכירות ייעודיות ובקניונים. אפשרות נוספת שפופולרית בקרב ישראלים, היא עבודה בתחום הנדל"ן או בעבודות פיזיות שונות (כמו שיפוצים או הובלות).

תחום נוסף שבו תוכלו למצוא עבודה הוא בהדרכה במחנות קיץ בקנדה. עבודה זו מתאימה לבעלי זיקה להדרכה ולעבודה עם ילדים ונוער. מרבית הישראלים שעוסקים בתחום זה פונים לעבוד במחנות קיץ לילדים יהודיים, אך תוכלו להדריך כל קבוצה שתרצו.

נוסף על אלו, ניתן למצוא ישראלים רבים שעובדים בקנדה מטעם חברות שבהן הם עבדו בישראל לפני כן. מדובר על אנשים בעלי ותק וניסיון בעבודתם, לרוב בעלי תואר אקדמי, שנמצאים בשליחות בקנדה מטעם מקום העבודה שלהם (כחלק מהמטרה לגייס עובדים מקומיים ולהרחיב את יחסי העבודה בין המדינות).

 

שירותי השמה בקנדה

אם אתם בעלי חברה ומעוניינים לצאת מגבולות השוק המקומי, ולהתחיל לפעול גם בשוק הקנדי– ודאי תשמחו לשמוע שחברת אדקו ישראל מעניקה שירותים של מיקור חוץ, שירותי השמה גלובליים ואף תמיכה גלובלית בעסק שלכם.

אדקו היא חברת משאבי האנוש הגדולה בעולם, כך שתוכלו לסמוך על כך שאתם בידיים טובות ומקצועיות. תוכלו למכור ולשווק את המוצרים שלכם בחו"ל, או למצוא מועמדים טובים ואיכותיים לעסק שלכם – חברת אדקו תדאג לכל צרכיכם העסקיים והמקצועיים!

 

חתימה על מסמך

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה