חיפוש
חיפוש

עבירות סמים – מתי חשוב להצטייד בעו"ד טוב

 

אנשים רבים נעצרים על שימוש או החזקה בסמים, בין אם לשימוש עצמי ובין אם לצורך מכירה. נעצרת על עבירות סמים ואתה לא יודע מה לעשות? חשוב שתדע כי יש לזה פתרון והכי חשוב להצטייד בעורך דין טוב. למה? ריכזנו לכם את כל התשובות והם כאן לפניכם.

 

צורך בעורך דין

בניגוד לעבירות כמו רצח או אונס, כל אדם יכול ליפול לעבירות סמים. מדינת ישראל נוהגת ביד קשה בעברייני סמים ולכן כל אדם, אפילו אחד שלעולם לא פשע בכל עבירה שהיא עלול ליפול לכך. כל עבירת סמים, בין אם צריכה לשימוש עצמי או בין אם החזקה היא עבירה פלילית העלולה להכתים את שמו של הנאשם ולסגור לו דלתות בהמשך החיים. לכן הצטיידות בעו"ד פלילי בעבירות סמים היא הדבר הכי נכון שתוכל לעשות לעצמך.

ייעוץ

חקירות זה דבר מתיש, קשה ומעצבן, במיוחד בסיטואציה כזאת. ברגע שתבחר לקחת עורך דין מקצועי ומומחה בתחום אתה תוכל להבין עד כמה שאפשר איך כל התהליך עובד. עורך הדין יסביר לך וייעץ לך בכל הנוגע למה שאתה עתיד לעבור וישמור על אחריות, מקצועיות ורצינות.

 

מומחיות

זו העבודה של עורך הדין. הוא מכיר את כל ההליכים הפליליים, החוקים והזכויות הקיימים. יש לו את הידע הנכון והדרוש והוא ילווה אותך לכל אורך החקירה, במיוחד מול המשטרה ומול הגורמים המשפטיים. עורך דין יפעל בצורה מקצועית, רצינית ואחראית ויעשה הכל על מנת לעזור ללקוח שלו.

 

השפעה על תהליך החקירה

המון פעמים כשאנשים הסתבכו בעבירות סמים ובחרו להתייעץ ולקחת עורך דין כל תהליך החקירה היה נראה אחרת, מכיוון ותפקידו של עורך הדין הוא ללוות ולהשפיע. בכל זמן שעורך הדין מלווה את הנאשם זה רק משפיע לטובה ועוזר לנאשם לקבל את העונש המוטל בצורה הטובה ביותר ולכן השלב הזה מאוד חשוב ומשמעותי. עורך דין מקצועי ומומחה יכול להכריע ולהשפיע על כל התיק של הנאשם ויכול להגן עליו בכל התהליך המשפטי.

 

שמירה על דיסקרטיות

עורך דין מומחה ומקצועי יעזור לך וילווה אותך תוך שמירה על הפרטיות שלך, בצורה רגישה, טובה ומקצועית. עורך דין מחויב לשמור על כל פיסת מידע של הלקוח שלו. ככה שגם אם אינך מעוניין שאיש מחברך או מבני משפחתך יידעו במה הסתבכת, תוכל להיות בטוח שעורך הדין יצעד איתך יד ביד ויעזור לך לצאת מן הסיטואציה המורכבת שנקלעת אליה.

 

הצטיידות בעורך דין

לסיכום, חשוב מאוד להצטייד בעורך דין, להתייעץ איתו ולשכור את שירותיו על מנת להקל עליך משמעותית לכל אורך תקופת החקירה ולעזור לך לצלוח אותה בצורה טובה ויחסית פשוטה. עורך הדין מכיר את כל השלבים בחקירה, ישפיע ויגרום לה להתנהל בצורה אחרת.

שיהיה בהצלחה.

עבירות סמים - מתי חשוב להצטייד בעו''ד טוב

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה