חיפוש
חיפוש

עד למקסיקו 5 –  טיפים לבחירת טיסה למקסיקו

הנה הגיע גם הזמן שלכם לתכנן את החופשה הקרובה. והאם יש מקום קסום ויפיפייה יותר ממקסיקו? כנראה שלא. הנה מספר טיפים קטנים שיעזרו לכם להגיע אל מדינת החופים והנאצ'וס.

 

קודם כל, מתי נוסעים?

עונות התיירות המוגדרות של מקסיקו הן בין החודשים דצמבר לאפריל. בחודשים אלו המדינה נהנת ממזג אוויר יבש וחם. ממאי ועד ספטמבר זו העונה הגשומה במקסיקו, אך אל תחשבו שלא חם. הגשם יורד לרוב באופן ממוקד בשעות אחר הצהריים המאוחרות, כך שרוב שעות היום שטופות שמש ועדיין ניתן לטייל ולהסתובב. וכמובן, לטייל מחוץ לעונה יזכה אתכם במעט אוויר לנשימה מהמוני המטיילים וגם מחירים נוחים יותר במקסיקו עצמה.

 

לאן במקסיקו רוצים להגיע?

מקסיקו היא המדינה ה – 15 בעולם בגודלה, כאשר מחליטים על טיול במדינה, מומלץ לתכנן פחות או יותר את האזורים שאתם רוצים להגיע אליהם. אם מדובר בטיול קצר או ארוך וכמה תוכלו להספיק. מרבית התיירים מגיעים לראות ולהתרשם מהמבנים ההיסטוריים של שבט בני המאיה שהשתמרו במקום ולנפוש בחופים היפיפיים של חצי האי יוקטן. כל אלו מתמקדים בחלק המזרחי של המדינה, אך כמובן שיש תיירות לאזור המערבי ולאזור העיר מקסיקו סיטי, העיר השלישית בגודלה בעולם.

 

טיסות מישראל

טיסה ישירה מישראל לקנקון אורכת כ – 20 שעות. ישראלים רבים מעדיפים להגיע ליעד בטיסות קונקשיין שמאפשרות עצירה למספר שעות או ימים ביעד אחר, לרוב אירופה או ארה"ב לבעלי הויזות, לפני שמגיעים אל יעד החלומות. כמובן שטיסות קונקשיין במרבית הפעמים יהיו זולות יותר.

 

האם צריך ויזה למקסיקו?

ישראלים אינם צריכים להוציא ויזה לפני הטיסה למקסיקו, אך כן חשוב לשים לב שתוקף הדרכון שברשותכם הינו מעל לשישה חודשים קדימה, אחרת אולי לא תוכלו להיכנס למדינה. בכניסתכם אל המדינה תקבלו אשרת שהייה של 90 ימים וחותמת בדרכון. יכולים להיות מקרים יוצאים מן הכלל בהם תקבלו אשרת שהייה קצרה יותר, שאותה ניתן להאריך בנציגויות ההגירה במדינה במקרה הצורך.
טופס נוסף וחשוב שתקבלו עם כניסתכם למדינה הוא טופס תייר. את טופס זה תמלאו עם כניסתכם למדינה ותצטרכו להציג אותו ביציאה מהמדינה. במידה וטופס זה יאבד לכם, תאלצו לשלם קנס גבוה ביציאה, וחבל.

 

יום המתים המקסיקני

למעט החוויה התרבותית הנפלאה, האוכל הטעים, הנופים עוצרי הנשימה – במקסיקו יש חג יחיד ומיוחד בעולם כולו, ואם תוכלו להגיע בזמן התקיימותו, תחילת חודש נובמבר, זכיתם כפליים. מדובר על חג יום המתים המקסיקני. החג נועד להלל ולכבד את זכר המתים והוא מקביל לחג ליל כל הקדושים האמריקאי. במהלך החג בכל רחבי מקסיקו ישנן תהלוכות וטקסים מרהיבים, אירועים ותחפושות מיוחדות שפשוט לא כדי לפספס.

 

איך מזמינים טיסה?

לפרטים נוספים על טיסות למקסיקו, היכנסו לקישור הבא – טיסות למקסיקו

שדה תעופה

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה