חיפוש
חיפוש

עורך דין למחיקת דירוג אשראי

אם אתם מחפשים אחר עורך דין למחיקת דירוג אשראי נמוך, אתם כנראה משתעשעים עם המחשבה של לקיחת הלוואה. וכשפלוני או פלונית מעוניינים ליטול הלוואה, הם בדרך כלל יצטרכו לספק לבנק (או לחברה פרטית של הלוואות) דוחות BDI תקינים. בואו נכיר את הנושא לעומק יותר.

האם גם אתם צריכים עורך דין למחיקת דירוג אשראי נמוך? אם כן, כנראה שאתם צריכים לקחת הלוואה אך סורבתם בתהליך. אם סורבתם לקבל הלוואה, ייתכן שזה בגלל שדוחות ה-BDI העידו שאתם משקפים סיכון מסוים לבנק, או לספק האשראי הפרטי. בשורה התחתונה, השיטה של דירוג אשראי מאפשרת לגורם המלווה לנתח סיכונים. הסיכונים הם אי היכולת של הלקוח להחזיר בעתיד את ההלוואה.

 

מה משפיע על דירוג אשראי בעת בקשת הלוואה?

אם מתברר כי מבקש ההלוואה שקוע בחובות, זה מן הסתם ישפיע על דירוג האשראי שלו. כשלשכת האשראי מפיקה דוחות BDI, היא מבססת את הדוחות שלה על נתונים אשר מגיעים מבנק ישראל. העניין הוא כזה: לא תמיד הנתונים בבנק ישראל עדכניים ורלוונטיים לסטטוס הנוכחי של פלוני.

במקרים מסוימים, ייתכן שאפילו יופיע בדוחות ה-BDI כי אתם שקועים בחובות. זאת, אולי למרות שכבר סיימתם לכסות את כל החובות שהיו לכם. זה אומר שכנראה שהמידע בבנק ישראל אינו מעודכן. מאחר שהתהליכים של עדכון הפרטים האלו עשויים להיות ממושכים, רצוי לקבל סיוע מקצועי. כאן clean-bdi.co.il תוכלו לקבל פרטים לגבי סיוע מקצועי למחיקת BDI שלילי.

 

עורך דין BDI ומחיקת דירוג אשראי נמוך

הסיוע המקצועי שתקבלו יהיה זה של עורך דין BDI. עו"ד BDI יאפשר לכם, עם הזמן, למחוק דירוגי אשראי שליליים. יהיה אפשרי להגדיל את המסגרת של האשראי, לעדכן פרטים רלוונטיים, לעדכן מחיקת חובות ועוד. במקרים לא מעטים, אנשים גם מסורבים לקבל הלוואות בעקבות תהליכים של פשיטות רגל. אם זהו המקרה שלכם, הסיוע של עורך דין BDI יהיה כמעט הכרחי.

את התהליכים של תיקון BDI אמנם אפשר לצלוח לבד, אבל אין בכך המלצה. ההמלצה הגורפת היא קבלת סיוע מקצועי. התהליכים הפיננסיים האלו עשויים להיות מורכבים למדי. במיוחד אם יש צורך לעדכן נתונים מהותיים כמו מחיקת חובות, עדכון סיום הליך פשיטת רגל ועוד. אם נפגשתם במהלך דרככם בעבר עם כונס נכסים, כמובן שגם זה ישפיע על דירוג האשראי שלכם.

 

התייעצות עם מומחה BDI

אם אתם צריכים התייעצות עם מומחה BDI, אנחנו ממליצים לקבל התייעצות עם עורך דין. לידיעתכם, חלק מעורכי הדין אפילו מעניקים ייעוץ חינם למחיקת BDI שלילי. יחד עם זאת, חלק מעורכי הדין יגבו ממכם עלות על פגישת ייעוץ למחיקת BDI שלילי. כדאי לזכור, לפעמים דווקא כן יהיה כדאי לשלם על פגישת ייעוץ. אם הפגישה תועיל לכם, זה יהיה שווה את זה.

בית מחשבון

אולי יעניין אותך גם

למי מתאים איחוד הלוואות
טיפים פיננסים
למי מתאים איחוד הלוואות?

איחוד הלוואות הוא אסטרטגיה פיננסית שיכולה לעזור לאנשים לנהל את החוב שלהם בצורה יעילה יותר. על ידי שילוב של מספר הלוואות להלוואה אחת עם ריבית

קרא עוד »
מטבעות
טיפים פיננסים
כיצד מחושבת ריבית ההלוואה?

ריבית על הלוואה אמורה לשקף את מידת הסיכון שאותו הגוף המלווה לוקח על עצמו. עם זאת, יש עוד פרמטרים שעשויים להשפיע על האטרקטיביות של הלוואה

קרא עוד »
פולוסה