חיפוש
חיפוש

עורכת דין פלילי – האם זה יעזור לך בהתנהלות מול המשטרה

לא מעט אזרחים מוצאים את עצמם אובדי עצות בהתנהלות מול המשטרה, זהו מצב מאוד מלחיץ ואף מעורר חרדה, אשר יכולות להיות לו השלכות רבות וארוכות טווח על המשך חייכם. המשטרה אמורה להוות דוגמא להתנהגות ראוייה, להגן על האזרחים ולשמור על החוק והסדר. להתנהלותה מול האזרחים יש חשיבות רבה על מנת לבנות אמון. 

אך לעיתים קרובות מידי המשטרה מתנהגת בצורה לקויה, במיוחד בתלונות הנוגעות בדין הפלילי, במאמר הבא נפרט לכם על מקרים נפוצים בהם המשטרה מתנהלת בצורה שאינה הוגנת, ואיך עורך דין פלילי יכול לעזור לכם.

 

עבירות שוטרים נגד אזרחים

תפקידם של השוטרים הוא להיות מודל לחיקוי ולהוות דוגמא להתנהגות הראוייה בציבור, אך בשנים האחרונות ישנה תופעה הולכת וגוברת של שוטרי משטרת ישראל המנהגים לאזרחים באלימות, מבצעים מעצרי שווא ומנהגים בצורה שאינה הולמת את תפקידם ואת החוק כאחד.

עבירות שוטרים נגד אזרחים

 

גזענות

לפי כתבה שפורסמה בכאן 11 ב- 26 במאי 2020: https://www.kan.org.il/content/kan-news/law/302380/ למרות שקיימת גזענות במשטרה והיא מטופלת ברמת הפיקוד הבכיר בה, עדיין לפעמים ישנם אנשים נורמטיבים, שיכולים להרגיש כי המשטרה מפרה את זכותם ולא הוגנת כלפיהם עד כדי מצב של גזענות של ממש.

 

הפרת זכויות נחקר בחקירה פלילית

לאדם הנחקר בחקירה פלילית ישנן גם זכויות, הזכות לדעת האם הוא נחקר כעד לעבירה או כחשוד, הזכות לסרב לענות לשאלות כדי להימנע מהפללה, הזכות לשתוק במהלך כל החקירה, הזכות להתייעץ ולקבל ליווי בכל שלב, והזכות להיחקר בשפה שהוא מבין, כולל שפת הסימנים. לא מעט פעמים המשטרה אינה מיידעת את הנחקרים בזכויותיהם ואף מפרה אותם.

במידה ואתם מרגישים כי המשטרה התנהלה מולכם בצורה שאינה הוגנת, אתם מוזמנים לפנות אל משרד עורך דין פלילי, על מנת לקבל את הזכויות שמגיעות לכם.

איך עורך דין פלילי יכול לעזור?

עורך דין פלילי יכול לעזור לכם להשמיע את הקול שלכם, לוודא שהוא נשמע ולא נעלם מול האוזניים האטומות של הגורמים השונים, לוודא שאתם מקבלים את כל הידע והכלים שאתם זקוקים על מנת לקבל את הזכויות שלכם, לאסוף ראיות חשובות לתיק שלכם, לנהל הליכים משפטיים, לבצע משא ומתן, להכין אתכם לפני חקירות משטרתיות ולבנות אסטרטגיה משפטית אשר תגן עליכם ועל זכויותיכם.

פנייה אל עורך דין פלילי היא צעד חשוב ומכריע על מנת להבטיח שיעשה צדק בתיק שלכם.

 

לסיכום

לסיכום, כאשר מתמודדים עם התנהלות לא הולמת של המשטרה, בין אם מקרי אלימות, חוסר יחס, טיפול לא הולם או הפרת זכויות, סיוע של עורך דין פלילי היא גורם מכריע כדי לוודא שהקול שלכם נשמע וכי האינטרסים שלכם נשמרים בכל שלב בתהליך, וכדי להבטיח שהצד שלכם ינצח. למידע נוסף על המשפט הפלילי לחצו על הקישור: https://reichert-law.co.il.

עורכת דין פלילי - האם זה יעזור לך בהתנהלות מול המשטרה

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה