חיפוש
חיפוש

עידן VIP – כל השירותים לאירועים במקום אחד

אם הגעתם לכאן, אתם בוודאי יודעים שאי אפשר לקיים אירועים לילדים מבלי להזמין אטרקציות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים את האטרקציות הטובות והמתאימות ביותר לאירוע שלכם, אתם צריכים להכיר את האתר עידן VIP שמציע לכל גולש לבחור שירותים שונים שישמחו את באי האירוע. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

שירות מספר 1 –  השכרה של מתנפחים

כל ילד יגיד לכם שאירוע ללא מתנפחים הוא אירוע משעמם. לעומת זאת, אם תבחרו להזמין מתנפחים לאירוע שלכם, אתם תוכלו ליהנות משקט נפשי. שכן, המתנפחים יאפשרו לילדים ליהנות לזמן ממושך מאטרקציה ייחודית שהם יכולים למצוא רק באירועים מיוחדים באמת. בעת בחירה במתנפחים, תוכלו לבחור בין מגוון רחב של אפשרויות, למשל:

  • מתנפח בצורת טירה
  • מתנפח עם מגלשות
  • מתנפחים בשילוב מים ועוד

אנו ממליצים לבדוק באתר של עידן VIP לפני הזמנה של מתנפחים אם יש אפשרות לקבל חבילות השכרה שישתלמו לכם בעת הפקה של אירוע לילדים.

 

אטרקציה מספר 2 – מערכת קריוקי

תראו לנו אדם אחד שלא אוהב קריוקי! (בעצם, לא משנה, אתם כנראה לא תמצאו מישהו כזה). זו בדיוק הסיבה שהחלטנו להמליץ לכם להשיג מערכת קריוקי להשכרה. כזו שתאפשר לכם לשיר ולהעלות את המורל. באתר של עידן VIP תוכלו למצוא כל מיני חבילות של מערכות מסוג זה.

יש חבילות בסיסיות שכוללות למשל מחשב, רמקולים ומיקרופון ויש עוד חבילות שמתאימות לאירועים שונים.  תיכנסו לאתר בכתובת הבאה ופשוט תמצאו את החבילה שמתאימה לכם ביותר בהתאם למספר המוזמנים לאירוע:  https://www.idanvip.co.il.

 

אטרקציה מספר 3: דוכני אוכל

אומרים שאין חגיגה בלי עוגה נכון? אז על אותו משקל, אפשר לומר שאין אירוע בלי דוכני אוכל. ההמלצה שלנו לאטרקציה מספר 3 היא להזמין דוכני אוכל שישדרגו את האירוע ויאפשרו לכל באי האירוע שלכם לחוות המון פאן. באתר של עידן VIP תוכלו למצוא מגוון רחב של דוכני אוכל. הנה מה מהבולטים שבהם:

 

מזרקת שוקולד

מזרקת שוקולד או פונדו שוקולד (כל אחד קורא לזה בשם אחר) תאפשר לילדים ליהנות מטעם מתוק לאורך כל האירוע. אתם תדאגו לכיבוד שאפשר לטבול במזרקה ובעידן VIP ידאגו למסור לכם את המזרקה האיכותית ביותר והמרשימה ביותר.

 

מכונת פופקורן

אם אתם מתכננים לערוך אירוע מהסרטים – אתם פשוט חייבים שתהיה לכם לפחות מכונת פופקורן אחת. רק אל תשכחו להגיש את הפופקורן חם עם חמאה וכוס קולה. תוכלו גם לבחור מכונת צמר גפן מתוק או ברד, הרשימה עוד ארוכה והכול מופיע כמובן באתר החברה.

 

לסיום

כעת אתם יודעים איזה שירותים תוכלו למצוא באתר, כך שנותר לכם להיכנס לאתר ולהזמין את האטרקציות המתאימות לכם ביותר מבין אלו שנכתבו לעיל או שתכירו את השירותים הנוספים שהאתר מציע.

אירועים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה