חיפוש
חיפוש

עיצוב הבית איפה מתחילים?

עיצוב בית היא משאלה של רבים. זמן רב לוקח עד שמתחילים לעצב את הבית ולשפץ אותו לעיתים שנים ורק שהמצב נהיה בכי רע. עובדה זו  ניתן לתלות  בהוצאות הרבות שעיצוב הבית דורש וכן גם בעובדה שרבים מרגישים חסרי אונים וכן שהם מתבלבלים ואינם מצליחים להבין איך מתחילים בשיפוץ ועיצוב הבית.

מאמר זה מטרתו לעזור לכם אתם האנשים שמעוניינים לשפץ ולעצב את הבית ואין זה משנה הסיבה לכך. מאמר זה ימנה את השלבים השונים ויגרום לכם לצעוד צעד אחר צעד עד לעיצוב הבית המושלם ביותר על ידי המעצבת המתאימה ביותר להגשמת החלום שציפתם לו רבות.

 

האם כדאי לעצב את הבית לבד?

אחד השאלות שרבים שואלים את עצמם בתחם הזה אם הם יכולים לבצע את העבודה הזו בעצמם במיוחד אלו שיש להם חוש עיצוב ואסטטי במיוחד. התשובה לכך היא שלא כדאי גם אם יש לכם חוש מיוחד ונדיר כאשר מעצבים את הבית יש צורך בידע, בניסיון ובכלים שונים שרק אשת מקצוע  שלמדה את המקצוע כמו מעצבת פנים בצפון תוכל לעזור לכם.

 

מהם השלבים בעיצוב הבית?

השלב הראשון הוא בחירת המעצבת

כאשר בוחרים את המעצבת צריך לשים למספר פרטים חשובים במיוחד מעצבת שתהיה באזור המגורים שלכם ולכן אם אתם גרים בצפון תחפשו מעצבת פנים בצפון ,ידע , ניסיון וסגנון שאהבתם את העיצוב שלה.

 

תכנון

לאחר מכן מירב העבודה היא של המעצבת היא מחליטה על העיצוב יחד עם דיירי הבית כאשר בתכנון התוכנית היא תשים דגש לחלומות ולסגנון העיצוב של דיירי הבית. המעצבת מאפיינת את המשפחה את הצרכים שלהם בהתאם לגודל המשפחה ויכולה להתאים את התוכנית  לסגנון המתאים לצרכים והדרישות.

 

מיפוי מגבלות ואילוצי חלל

יש הבדל אם מדובר בבית פרטי של 200 מטר או בדירת קבלן של 70 מטר יש למפות את החלל ולבדוק אם אין עמודים שמפריעים או שצנרת הביוב עוברת במקום שעלול להפריע לעיצוב.

 

תקציב

מעצבת פנים מומלצת לא תתחיל לעצב את הדירה לפני שהיא עוברת עם הלקוח אחרי כל ההוצאות של השיפוץ ובין השאר היא גם תיקח בחשבון את עלות ההוצאות של החומרים שתמשמש בהן תוך לפני התשלום לספקים

 

עיצוב אישי

לאחר נמכן היא תשב אתכם ותיצור אתכם תוכנית לעיצוב החלל המושלם. החל מהצבעים של הקירות ודלתות המטבח ועד לעיצוב המרצפות. כל אלו צריכים להילקח בחשבון כאשר מתכננים עיצוב פנים שגם יהיה יפה במיוחד וגם בסופו של דבר יתאים לצרכים של בעלי הבית ובנוסף הוא יגשים את החלומות.

לסיכום: מאמר זה עונה על השאלה עיצוב הבית מאיפה מתחילים הוא מונה  את השלבים השונים החל מבחירת המעצבת, תכנון מיפוי מגבלות ואילוצי חלל, עיצוב אישי תוך התאמה לצרכים וחלומות.

עיצוב בית

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה