חיפוש
חיפוש

עיצוב הבית והמרחב לילדים

חשיבה מעמיקה על צרכי המשפחה כמו גם יצירת מרחב יצירתי לילדים עומדים בבסיס תחום העיצוב של ימנו. במדריך הבא נעניק לכם הצצה לתהליך של עיצוב בית ומרחב בעבור הילדים, כולל דגשים אותם תוכלו לאמץ בבית שלכם – באופן קל ופשוט.

 

עיצוב הבית ויצירת מרחב לילדים – מהיכן מתחילים?

תהליך של עיצוב בית הוא ללא ספק אחד התהליכים המורכבים אשר עומדים בפנינו, בייחוד כאשר התכנון הינו תכנון עתידי אשר מבוסס על אלמנטים ייחודים אשר מתאימים לגידול משפחה. למעשה, אם בעבר עיצוב הבית התבסס על פרקטיות, כיום בסיס תחום העיצוב נע לכיוון יצירת חללים ייחודים אשר מאפשרים לכל בני המשפחה לשהות יחדיו, כמו גם לייצר בעבור הילדים מרחב ייעודי בו יוכלו לפתח את כישוריהם כמו גם את החשיבה. ידוע לכל כי הבית הינו המבצר של אחד מאיתנו, ומשום כך עלינו להקדיש זמן ומחשבה אודות ניהול פרויקט העיצוב מא' ועד ת' – החל מתכנון המרחב ועד לרכישה של פריטים אשר ישרתו אותנו למשך זמן רב. אז מהיכן מתחילים? להלן המדריך למעצב המתחיל.

 

חשיבה על קונספט והתאמה של פריטי ריהוט

קונספט ברור ואחיד לבית הינו הנדבך המשמעותי ביותר בעת תהליך של עיצוב הבית. הקונספט צריך להלום את טעמנו האישי, ומשום כך חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע לגבי קביעת קו עיצובי. סגנונות העיצוב הם רבים ומגוונים: החל מעיצוב מודרני ועד סגנון כפרי. עם זאת, הטרנד החם של עולם העיצוב הוא שילוב של סגנונות שונים, זאת בכדי להעניק לבית טקסטורה ועניין. כך לדוגמא, ניתן לשלב בין סגנון מודרני בסלון ובחדרי השינה סגנון כפרי חם באמצעות וילונות בהרצליה אשר יאפשרו סינון ומשחק עם אור וחושך באופן יוקרתי אך עם זאת גם פרקטי לניהול חיי משפחה.

סלון

רכישת פתרונות אחסון

במידה והנכם מתגוררים בבית קטן, מומלץ לרכוש פתרונות אחסון מתקדמים אשר יאפשרו לכם לעצב את הבית אך עם זאת גם לזכות במקומות אחסון. עיצוב חדרי מורים לדוגמא מתבסס על שפע של מקומות אחסון – החל מספריות ועד תאים נחבאים בהם ניתן לאחסן, ולכן מומלץ לתכנן מראש את מקומות האחסון בסלון, במטבח ובמסדרון בכדי לנצל את המרחב הביתי.

 

עיצוב מרחב לילדים באופן ייעודי

על מנת לעצב מרחב לילדים מומלץ לבחור בחדר ייעודי ואותו להסב לחדר משחק או תעסוקה בעבור הילדים. עיצוב חדר ילדים מתבסס בראש ובראשונה על פרקטיות, בעיקר לאור העובדה כי הילדים שוהים בחדר זמן לא מועט. משום כך, רכשו רהיטים איכותיים ומדולרים אותם ניתן להזיז באופן נוח לטובת התעסוקה של הילדים. בנוסף, מומלץ לצבוע את אחד הקירות באמצעות צבע מיוחד למגנטים, כך שהילדים יוכלו לקשקש על הקיר כמו גם לתלות את היצירות שלהם באופן נגיש ומקסים במיוחד.

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
5 טיפים לעיצוב הבית
לבית ולגינה
5 טיפים לעיצוב הבית

יש סוגים שונים של אנשים בעולם, וביניהם אנשים בעלי טעם וחוש עיצובי, ועומת זשאת כאלה שחוש העיצוב שלהם, איך נאמר, לוקה בחסר. עבור הסוג הראשון

קרא עוד »
פולוסה