חיפוש
חיפוש

5 טיפים לעיצוב חדר לילדים

בענף העיצוב והריהוט יש מגוון רחב של עיצובים לחדרי ילדים ולכן קל מאוד ללכת לאיבוד. מעבר לעיצוב, החדר צריך להיות מותאם לילדים – אם זה מבחינת בטיחות, צרכי אחסון ועוד. אנחנו כאן כדי לתת לכם את הטיפים שיעזרו לכם לעצב את חדר הילדים בקלות, בהנאה ובהתאמה אישית לילד שלכם. 

 

1.גודל החדר

אחד הדברים החשובים הוא לקחת מידות בכדי לדעת איך לתכנן את העיצוב שלנו וכדי לדעת בדיוק מה לקנות. רשמו לכם איזה פריטים תרצו לשים בחדר הילדים, למשל – מיטה, ארון, שטיח, ספרייה, ארגזי משחקים ועוד. לאחר מכן שרטטו לכם את המיקומים בהם תרצו למקם כל פריט. כאשר יש לכם את הרשימה הבסיסית, גשו לחדר עם סרט מידה ורשמו לכם את המידות המדויקות לכל מיקום של הפריט.

 

2.בחירת העיצוב

לכל ילד יש את התחביבים שלו, את הדמויות שהוא מעריץ, חיה שהוא אוהב, צבע אהוב וכו'. אפשר לשלב זאת בעיצוב.

אם החדר מיועד ליותר מילד אחד, תמיד תוכלו למזג שני עיצובים שישתלבו יחדיו באופן מעניין.

בחרו צבע מרכזי שישלוט בחלל החדר. נסו לבחור צבע שיתאים לריהוט שאתם עומדים לקנות או לריהוט הקיים. תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט ולקבל רעיונות לעיצוב. שימו לב כשאתם בוחרים את ריהוט החדר, שאכן הוא בטיחותי לגיל הילד, לדוגמא, פינות חדות, גובה המיטה ועוד.

 

3.בחירת ארון

בחדר ילדים הארון הוא חלק מאוד משמעותי. ככל שתשקיעו מחשבה בבחירת הארון שיתאים לחדר באופן מושלם, ככה תוכלו להכניס יותר פריטים לחלל החדר. בארון תוכלו לאחסן את כל הדברים הקשורים לחדר הילדים. הצעצועים, הספרים, חומרי הלימוד וכמובן הבגדים. עולם הארונות מציע מגוון רחב של מידות, עיצובים, דלתות הזזה וכו'. מצאנו לכם עולם שלם של ארונות שיתאימו לחדר הילדים המושלם. הקליקו כאן לבחירת הארון שלכם.

 

4.צביעת החדר

לאחר שרכשתם את הריהוט הבסיסי, בחרתם את קו העיצוב ואתם יודעים את מיקום הפריטים בחדר, אפשר להתחיל לצבוע. רעיון נוסף הוא לרכוש שבלונות ציור, לבחור את המיקום בו תרצו את הציור ולהוסיף בשלב זה. בשלב עיצוב האקססוריז תמיד תוכלו להוסיף שילוט, מדפים, תמונות, וכל רעיון שיש לכם שיוסיף לעיצוב החלל.

 

5.אקססוריז ואחסון

לאחר שסיימנו לצבוע את החדר, ומיקמנו את כל הרהיטים לפי הסקיצה שלנו, הגיע הזמן לסדר את   כל הפריטים של הילד. נתחיל מהארון בסידור הבגדים, הצעצועים ושאר הדברים שתרצו. לאחר מכן נוסיף את כל הדברים הנלווים, כגון תמונות, ספרים על המדפים, שטיח ושאר האקססוריז.
זה הזמן לתלות את כל המדפים בקטעי הקיר הריקים שנשאר לנו לאחר מיקום הריהוט.

 

לסיכום

עיצוב החדר מעולם לא היה קל יותר כשעושים את זה נכון ולפי הסדר. דאגנו לסדר לכם את הטיפים ככה שתוכלו להתקדם שלב אחר שלב ולהגיע לתוצאה המושלמת בשביל הילד שלכם. ככה אתם ההורים תיהנו מתהליך העיצוב והילד יהנה מהתוצאה הסופית.

חדר ילדים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה