חיפוש
חיפוש

עיצוב שפתיים ללא ניתוח

טרנד השפתיים המלאות צפוי להישאר כאן לאורך שנים. עובדה זו הובילה את המומחים בתחום האסתטיקה לחפש אחר הליך עיצוב מתקדם לשפתיים, שיביא לתוצאה הרצויה במינימום מאמץ. תשמחו וודאי לשמוע שהתוצאה לא איחרה לבוא. שכן, כיום יש אפשרות לעצב את השפתיים ולעבות אותם מבלי לחוות כאבים ולעבור ניתוחים מורכבים. הישארו כאן ותכירו מקרוב בדרך המתקדמת.

 

אפשרות מספר 1 – שימוש בחומרים טבעיים

בחרנו להציג תחילה את האפשרות הפשוטה ביותר, שכל אחד יכול לבצע בביתו. מדובר בשימוש בחומרים טבעיים ששומרים על לחות השפתיים ומלאותן. הכוונה למשל לשפתון טבעי שמורכב משמן קוקוס, שעוות דבורים, חמאת שיאה ועוד. החסרונות המשמעותיים של אפשרות זו נוגעים לאופן ההכנה של השפתון שעשוי להיות מורכב. אם לא די בכך, אתם עשויים להתקשות במציאת החומרים הטבעיים שממנו הוא מורכב. רגע לפני שנציג בפניכם את האפשרות השנייה והמומלצת ביותר, נציין שמי שיבחרו להשתמש בשפתון טבעי, צריכים לדעת שהוא עשויה לעבות את השפתיים באופן מינורי.

עיצוב שפתיים

אפשרות מספר 2 – חומצה היאלורונית

אי אפשר לכתוב מדריך שמרכז את האינפורמציה העדכנית על עיצוב שפתיים ללא ניתוח מבלי להציג את החומצה ההיאלורונית שמאפשרת לנשים וגברים רבים ליהנות משפתיים בשרניות לאורך זמן. ההליך מתבצע תוך הזרקה של חומר המילוי באזורים שונים בשפתיים, כדי שניתן יהיה לפזר אותו באופן אחיד.

 

הסיבות שיגרמו לכם לבצע את ההליך

יש שורה ארוכה של מצבים שגורמים לנשים וגברים לבצע הליך של עיצוב שפתיים. השפעות הגיל הינה העניין שמשותף לכל אלה. שכן, התרחישים הבאים מתקיימים ככל שאנחנו מתבגרים:

  • השפתיים מאבדות נפח בעקבות ירידה ניכרת בטונוס השרירים
  • השפה העליונה צונחת
  • מופיעים קמטי "ברקוד" (קמטים אנכיים)
  • עצם הלסת התחתונה מידלדלת וגורמת לשפה התחתונה לסגת לאחור

 

יתרונות עיצוב השפתיים באמצעות חומצה היאלורונית

עיצוב שפתיים שמתבצע ללא ניתוח הפך להיות עניין שבשגרה, מכיוון שההליך מאפשר ליהנות ממגוון יתרונות, לדוגמא:

  • תוצאה מידית: מי שיבחרו לעצב את השפתיים בהליך שאינו ניתוחי, יוכלו ליהנות משפתיים בשרניות תוך זמן קצר. שכן, אין מדובר בהליך מתמשך, אלא בטיפול קצר שאורך 30 דקות לערך.
  • התאוששות מהירה: בניגוד לניתוח, המטופלים יכולים לחזור לשגרה מיד לאחר סיום ההליך
  • תופעות הלוואי קלות במיוחד: לעיתים עשויה להופיע אדמומיות קלה או נפיחות באזורי ההזרקה.
  • תוצאה ההפיכה: החומצה נעלמת מהגוף לאחר שנה (מדובר בחומר טבעי שמצוי בגוף שלנו, כך שהוא נספג ונעלם בקלות).

 

השורה התחתונה

עד כאן הפרטים שחשוב לדעת בנוגע לעיצוב שפתיים שמתבצע ללא ניתוח. בשלב זה ברור לכם שמדובר בהליך פשוט ליישום שיביא בסופו של דבר לתוצאה מושלמת. כעת, נותר לכם רק לתאם תור לפגישת ייעוץ במכון מקצועי ומומלץ, כדי שתוכלו ליהנות משפתיים מעוצבות ובשרניות במינימום מאמץ.

עיצוב שפתיים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה