חיפוש
חיפוש

עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל

כשבעל רכב רגיל זקוק לתדלוק, הוא נכנס מהר מאוד אל אחת מתחנות הדלק הפרושות בפרישה ארצית. דלק, פז, דור אלון, 10 ועוד הן רק חלק ממותגי הדלק המקומיים שאליהם ניתן לפנות בעת צרה, אבל מה עושים בעלי הרכבים החשמליים בארץ? ברוכים הבאים למאמר שיעשה לכם קצת סדר: עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל.

מה זה בכלל רכב חשמלי?

לפני שמדברים על עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל, חשוב להבין מהו רכב חשמלי. אז הרכב החשמלי הוא פיתוח של השנים האחרונות ובעצם מנסה להוות תחליף לרכב בעל המנוע כמו שאנחנו מכירים אותו כיום. הרכבים מונעים על ידי מנוע חשמלי, מה שמוציא את משוואת הדלק וזיהום האוויר אל מחוץ לתמונה. הרכב מצויד במגוון מערכות בטיחות שהופכות אותו לרכב בטוח לשימוש, הוא בעל יכולת האצה מהירה במיוחד, אין כאן צורך להתעסק עם החלפת שמן ותחזוק שוטף כמו ברכב הרגיל ובקיצור – מדובר כאן על רכב שמלא ביתרונות.

עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל

ממש כמו פלאפון, מחשב נייד או בטריות נטענות, גם רכב חשמלי זקוק לטעינה, לכן בכל רכב חשמלי קיים שקע לטעינה. הדבר היחיד שחסר כרגע הן עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל, ובדיוק עם הבעיה הזו חברת גרינספוט רוצה להתמודד.

מי אתם, חברת גרינספוט?

הכירו את חברת גרינספוט. חברת גרינספוט שמה לה למטרה להתקין עמדות טעינה לרכבים חשמליים ברחבי הארץ, ואף לשלב אותן עם תחבורה שיתופית ירוקה וחכמה. גרינספוט עובדת היום על מגוון פרויקטים שיבהירו לציבור הישראלי הרחב את היתרונות והחשיבות שבהחזקת רכב חשמלי על פני רכב עם מנוע, ומגייסת את מיטב המשאבים כדי להמשיך ולהתקדם בצורה אפקטיבית בארץ ובעולם.

איפה ניתן למצוא עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל?

כיום ניתן למצוא עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל בעיקר באיזור המרכז – רמת החייל, צפון תל אביב, יפו, הרצליה, בת ים, ראשון לציון ונס ציונה, ואילו באיזורי ירושלים, הצפון והדרום נמצאות היום עמדות טעינה לרכב חשמלי אולם בכמות קטנה יחסית. חברת גרינספוט מקיימת קשר ישיר עם הרשויות המקומיות על מנת להגדיל את כמות עמדות הטעינה וכדי להשריש עוד יותר את רעיון הרכב החשמלי בישראל.

אוטו חשמלי

עוד על פעילות החברה

מעבר לכל מה שפירטנו, חברת גרינספוט שואפת להנגיש עד כמה שניתן את נושא יתרונות הרכב החשמלי לציבור הישראלי בפרט ולציבור העולמי בכלל. את זה היא עושה על ידי הקמת אפליקציה ידידותית שמאפשרת, בין היתר, קבלת מידע שוטף על תחנות זמינות בקרבת מקום.

בנוסף, החברה מטפחת אתר אינטרנט בשפה העברית וכן בשפה האנגלית שמסבירות בפירוט על יתרונות הרכב החשמלי לבעלים, יתרונות כמו מחיר, ידידותיות לסביבה ואופן השימוש הפשוט שאפילו הטכנופובים ביותר מביניכם יצליחו להתיידד איתה.

עוד לא השתכנעתם? היכנסו לאתר של חברת גרינספוט וקראו עוד.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה