חיפוש
חיפוש

פארקי שעשועים מומלצים באירופה ב-2020

השנה, במסגרת החופשה המשפחתית השנתית, החלטתם לטוס עם הילדים לאירופה. בילוי בפארק שעשעים במסגרת הטיול הוא חוויה תמיד מהנה עבור הילדים, ותופתעו לשמוע שאפילו עבורכם. אז איך תדעו מה לבחור? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם רשימה של ארבעת פארקי השעשועים המומלצים באירופה לשנת 2020.

גן שעשועים

 

גרמניה- פארק אירופה:

פארק השעשועים "פארק אירופה" נחשב לאחד הפארקים הטובים בגרמניה בפרט ובאירופה ככלל. לפארק 18 אזורים שונים הנקראים על שם מדינות שונות באירופה. כל אזור מעוצב על פי המדינה שעל שמה הוא נקרא והמתקנים באזור מותאמים כמובן לנושא שלו. בין האזורים פזורים גם מתחמי מים שירעננו אתכם ביום חם. הפארק מותאם לכל הגילאים ותוכלו למצוא בו מתקנים שמתאימים לילדים קטנים, מתקנים שמתאימים לבני נוער ואף מתקנים לגילכם. בפארק רכבת שבעזרתה תוכלו להתנייד בין האזורים השונים. הרכבת תחסוך לכם זמן ותעזור לכם להספיק כמה שיותר. דמי הכניסה בקיץ עבור מבוגר הם 47 אירו, עבור ילד (4-11) או פנסיונר (60 ומעלה) 40.5 אירו, עבור ילד עד גיל 4 הכניסה חינם. ביום ההולדת תוכלו גם להיכנס חינם.
כתובת- Europa-Park-Straße 2, 77977 Rust

איטליה- גארדה לנד:

גארדה לנד הוא פארק השעשועים באיטליה שממוקם ליד אזור אגם גארדה בצפון איטליה. אמנם פארק זה לא נחשב מהגדולים ביותר באירופה, אך הוא ידוע בזכות המתקנים המצוינים והמגוונים שיש בו. בפארק תוכלו למצוא מתקני אקסטרים מטורפים לצד מתקנים רגועים ונעימים. בפארק אין הרבה מתקנים שמיועדים לילדים מתחת לגובה מטר, אז אם אתם באים אם ילדים קטנים מאוד כדי לקחת את זה בחשבון. המחיר לכרטיס נע בין 32-40.5 אירו, ילדים שגובהם מתחת למטר נכנסים בחינם.
כתובת- Via Derna, 4, 37014 Castelnuovo del Garda

צרפת- דיסנילנד פריז:

דיסנילנד פריז הידוע גם בשם "יורודיסני" הוא אולי פארק השעשועים המוכר ביותר באירופה. דיסנילנד פריז הוא המקום בו חלומות מתגשמים, בו תוכלו לפגוש את כל כוכבי דיסני ולהנות ממתקנים בהשראת הסרטים. דיסנילנד הוא פרק גדול ומרשים שכולו מלא באירועים, מתקנים וחוויות שמבוססות על הסרטים שכולנו גדלנו עליהם. בפארק תוכלו למצוא מתקנים ופעילויות שיתאימו לכל הגילאים. עבור הבילוי שלכם בדיסנילנד פריז, אנחנו ממליצים לעשות כרטיס fast pass שיקל עליכם בתורים הארוכים מאוד שמאפיינים את המקום. עלות כרטיס הכניסה לפארק נעה בין 65 ל-75 אירו.
כתובת- 77777 Marne-la-Vallée

דנמרק- לגולנד

כשמו כן הוא, פארק השעשועים לגולנד עומד כולו על טהרת הלגו. בפארק יש מתקנים שמתאימים בעיקר לגילאים הצעירים יותר, ותוכלו לשוטט בו עם ילדיכם בין פסלי לגו ענקיים. לפארק אפליקציה שמראה בזמן אמת את משך ההמתנה בכניסה לכל מתקן, האפליקציה תעזור לכם לייעל את הזמן שלכם בפארק. מחיר כרטיס הכניסה לילד או לפנסיונר הוא 339 DKK, עבור מבוגר מחיר הכניסה הוא 359 DKK.
כתובת- Nordmarksvej 9, 7190 Billund

 

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה