חיפוש
חיפוש

פודקאסט מומלץ לאנשי עסקים

נדמה לאחרונה כי לכל אדם יש פודקאסט שהוא מתחבר אליו ושומע אותו באופן קבוע. הדבר התגלה לנו לאחר ששוחחנו עם מכרים בעת ארוחת ערב משותפת וכל אחד ציין שם של פודקאסט שהוא התחבר אליו מאוד. כשהבנו שאנחנו נמצאים מחוץ למעגל הזה, החלטנו לצאת ולבדוק איזה פודקאסט נחשב למומלץ עבור אנשים כמונו, אנשי עסקים שמעוניינים לשמוע משהו מרתק בתחום. יצאנו לבדוק זאת וחזרנו עם פודקאסט שאתם צריכים להכיר.

 

תכירו תחילה את המומחים בעסקים שעזרו לנו להגיע אל הפודקאסט

אנחנו נציג בפניכם את כל הפרטים על פודקאסט מומלץ עבור אנשי עסקים, אך קודם כל, אנו רוצים לציין בפניכם כי יצאנו לבדוק מהו הפודקאסט המומלץ ביותר עבור מי שחיים ונושמים את התחום. פנינו אל אנשי עסקים מתחומים שונים וביקשנו לשמוע מהם איזה פודקאסט הם שומעים באופן קבוע.

קיבלנו מעל ל  – 100 הצעות ובסופו של דבר, ראינו שיש רוב מוחלט של אנשים ששומעים את אותו פודקאסט. כך שהיה לנו קל מאוד לבחור בו ולהבין שאנחנו נכתוב עליו מדריך ממוקד. אנו רוצים להודות כעת לכל מי שסייעו לנו ושלחו את הפרטים על הפודקאסט האהוב עליהם. שכן, בזכותם, הצלחנו להעלות את המדריך הנוכחי לרשת.

פודקאסט עסקי

מחפשים פודקאסט מומלץ לאנשי עסקים?

אם אתם מחפשים פודקאסט מומלץ אתם צריכים להכיר את תכלס: פודקאסט התפתחות אישית. זהו פודקאסט שאין בו קלישאות. החלטנו לציין זאת בפניכם פשוט כי נחשפנו להרבה פודקאסטים קלישאתיים שגרמו לנו לתהות אם כל הפודקאסטים הם כאלה. זהו פודקאסט  עם מטרה שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

מהי המטרה שעומדת במרכז הפודקאסט?

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי המטרה של פודקאסט זה היא בעצם להביא לכל המאזינים את הכלים הפרקטיים שיאפשרו להם להצליח בחיים. מדובר בעיקר במתן כלים מעשיים שעובדים. אין שם תיאורטיות ושטויות, אלא נטו כלים שיישום שלהם יביא כל בעל עסקים להצלחה מסחררת.

פודקאסט עסקי

תכלס, אין על כך ספק

אם קראתם את הנתונים שציינו בפניכם לעיל, אתם וודאי רואים שאין ספק שזהו פודקאסט מומלץ ביותר עבור אנשי עסקים. כך שאם חיפשתם במשך תקופה פודקאסט שלא רק יעביר לכם את הזמן בנסיעות בין הפגישות, כדאי שתדעו שמצאתם אותו. אנו ממליצים לכם להאזין לפודקאסט בזמן שהראש שלכם פנוי.

שכן, ללא פניות כזו, לא תוכלו להכיר את הכלים השונים וליישם אותם בסופו של דבר. אנו יכולים להעיד על עצמנו ששמענו את הפודקאסט לפני שכתבנו את המדריך (היינו חייבים לבדוק אותו לפני הפרסום) והוא שינה לנו את החיים מקצה אחד לאחר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את הפודקאסט המומלץ ביותר עבור אנשי עסקים. בשלב זה, כשאתם מכירים את הפודקאסט הטוב ביותר, נותר לכם רק לפנות כמה דקות, לשמוע אותו ולהבין שהחיים שלכם הולכים להשתנות.

פודקאסט עסקי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה