חיפוש
חיפוש

איך לתכנן חופשה בחו"ל בחמישה צעדים פשוטים!

החלטתם לטוס לחו״ל? איזה כיף החלטה מצוינת! טיסה לחו״ל היא הזדמנות לחגיגה אמיתית של החיים. בחו״ל אנחנו יכולים לחוות מגוון חוויות חדשות, לאכול מאכלים חדשים, לראות נופים מרהיבים ועוד. בין אם אתם נוסעים לבד או משפחה או חברים, ובין אם אתם נוסעים לטיול ארוך או קצר – אתם עתידים להנות ולחוות חוויות נהדרות. יש אנשים שמאד אוהבים לתכנן ואחרים קצת פחות, חופשה בחו״ל דורשת מאיתנו בכל מקרה, רמה מסוימת של תכנון. הכנו לכם מדריך קצר וקולע שיעזור לכם לתכנן בקלילות חופשה מהממות בחמישה צעדים פשוטים! קדימה מתחילים!

 

חמישה צעדים פשוטים לחופשה חלומית בחו״ל

צעד ראשון – תלמדו (לפחות קצת) על המקום אליו אתם נוסעים

דבר ראשון שתוכלו לעשות הוא לפתח את הסקרנות והחשק לטוב ליעד אותו בחרתם. אנחנו חיים בעידן המידע הזמין לכן תוכלו לקבל מידע בצורה די פשוטה ממספר פלטפורמות. צברו מידע באופן הכי פשוט ונגיש עבורכם. אם אתם אוהבים לצפות בסרטונים, תוכלו להכנס ליו טיוב. תוכלו גם לקבל מידע דרך הרשתות החברתיות השונות או פשוט באמצעות שימוש זריז בגוגל. צבירת ידע על המקום אליו אתם נוסעים תשמש אתכם היטב בטיול עצמו.

חמישה צעדים פשוטים לחופשה חלומית בחו״ל

צעד שני – לא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות!

ביטוח נסיעות הוא עניין מאד חשוב למקרה של פציעה או הזדקקות לשירותים רפואיים. מצאו חברת ביטוח טובה ואמינה כגון הפניקס ביטוח חו"ל על מנת שתוכלו לטוס בראש שקט.

 

צעד שלישי – הזמינו מקום לינה

אחד הדברים הכי חשובים בחופשה בחו״ל הוא מקום הלינה. שאלו את עצמכם מה יהיה מקום הלינה האידאלי עבורכם בטיול זה. האם תרצו לישון על החוף? במרכז העיר? במקום שקט יותר? האם תרצו דירה או חדר במלון? אחרי שעניתם לעצמכם על השאלות האלה אתם מוכנים לחיפוש. תוכלו לחפש בכל אחת מאפליקציות התיירות השונות ולהשוות מחירים. טיפ חשוב: העתיקו את הכתובת של המלון או הדירה לגוגל מאפס ותוכלו לקבל מושג ברור בנוגע למיקום מקום הלינה.

 

צעד רביעי – אטרקציות ודברים שאסור לפספס

אחרי שעשיתם קצת חקר החליטו מה האטרקציות החשובות ביותר עבורכם שאותם לא תרצו לפספס בטיול. שימו לב כי במידה ויש לכם תוכניות לעסוק בספורט ימי או בספורט אתגרי יתכן ותצטרכו ביטוח מיוחד. דברו עם סוכנות הביטוח הפניקס ביטוח חו"ל טלפון על מנת להבין אם כך הדבר. תוכלו לקבל עוד מידע פה. לארח שהחלטתם מה תרמו לעשות, עשו לעצמכם לו״ז קליל ולא עמוס מדי שלוקח בחשבון את הדברים שלא תרצו לפספס.

 

צעד חמישי  – הכנות ואריזות

מה אורזים לטיול היא תמיד שאלה גדולה. ערכו רשימה של מה שתרצו לקחת ואז קצצו אותה לפחות בשליש. ארזו מעט דברים, רק מה שאתם באמת תזדקקו לו בחופשה, כך גם תהיו קלילים בנסיעה וגם תשאירו מקום לקניות. אז קדימה! למה אתם מחכים? תתכננו בכיף, אל תשכחו ביטוח תארזו קליל וצאו לחופשה מדהימה!

ביטוח עם IShield

אי שילד היא סוכנות ביטוח ותיקה ואמינה המתמחה במתן פתרונות ביטוח נסיעות מקיפים לטיולים מסוגים שונים, החל מחופשות קצרות ועד לנסיעות ארוכות. אי שילד מציעה חבילות ביטוח מותאמות למצבים רפואיים שונים כמו ביטוח כבודה, תאונות אישיות, ביטוח טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, וכן כיסויים לתרמילאים, ספורט חורף, ביטולי טיסות, ספורט אתגרי ועוד, כאשר ישנה התמקדות בשירות לקוחות אישי ומקיף. Ishield מספקת מספר דרכים ללקוחות ליצור איתם קשר, כולל טלפון, WhatsApp ודואר אלקטרוני. מטרת החברה היא לפשט את תהליך רכישת ביטוח הנסיעות ולהבטיח שהלקוחות יקבלו את הכיסוי הטוב ביותר במחירים אטרקטיביים, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.

צילינדר בעין

אולי יעניין אותך גם

פולוסה