חיפוש
חיפוש

פירורי לחם: הוויז של גוגל

קצת כמו עמי ותמי, גם גול מבינה את החשיבות שבניווט והבנה על איפה שאתה נמצא בתוך היער הגדול שנקרא האינטרנט. שיטת הניווט פירורי לחם (או בעגה המקצועית breadcrumbs) עוזרת למשתמש להבין איפה הוא נמצא באתר מסוים בצורה היררכית ולינארית.

לדוגמה: עמוד ראשי >>קידום אורגני >> פירורי לחם

כיום, גוגל משתמשת בניווט פירורי לחם כדי להתאים למשתמשים במנוע החיפוש שלה ומחוצה לו את התכנים שהם מחפשים בצורה קלה ונוחה .ברגע שתוצאה מסוימת נמצאת בתוך ניווט פירורי לחם, לגוגל יהיה יותר קל להציג אותה וגם להציג למשתמש את המיקום שלה בתוך האתר.

ככה זה נראה בתוצאות החיפוש:

זו סיטואציית WIN WIN הן למשתמש והן לבונה האתרים: בונה האתרים מקבל קידום אורגני דרך סדר וארגון, והמשתמש מקבל דרך מהירה יותר להגיע לאן שהוא רוצה להגיע בצורה מסודרת ונוחה יותר.

האם פירורי הלחם משפיעים על דירוג האתרים בתוצאות החיפוש בגוגל?

רבים מקהילת מקדמי האתרים סבורים כי אכן כך הדבר. גם לגוגל יש אינטרס בעניין – אם הרלוונטיות של אתר מסויים עולה ויורדת, כך גם תשתנה בהתאמה תנועת הגולשים במנועי החיפוש. אם משתמש חיפש בגוגל מילה מסוימת וגלש לאתר מסויים שאינו עוסק בנושא זה אך משתמש במילה זו, באופן טבעי המשתמש ייצא מאותו אתר בחזרה לתוצאות החיפוש וימשיך הלאה לתוצאה הבאה. גוגל מזהה את התנועה הזאת והאלגוריתם שלה מחשב מחדש איזה אתר יותר רלוונטי בתוצאות החיפוש שהציג לך. האתר הפחות מעניין מאבד מערכו ועל כן הוא עשוי לרדת במיקום התוצאות במנוע החיפוש.

באופן טבעי, אתר בעל חשיפה נוספת כמו זו, מקבל יותר טראפיק (תנועת גולשים)  והדירוג שלו בגוגל עולה. כך הוא מופיע יותר למעלה בתוצאות החיפוש.

באתר שלנו תוכלו למצוא הכל על קידום אתרים בגוגל: https://www.daniv-kidum.co.il

מה חשוב לבדוק?

  1. אפשרו גישה לפירורי הלחם בגוגל!
  2. פירורי לחם אחידים – גם אם ניתן להגיע לאותו עמוד בכמה צורות שונות, פירורי הלחם צריכים להיות אחידים וקבועים לכל עמוד.
  3. במידה והעמוד הנוכחי בו נמצאים מופיע בניווט פירורי הלחם, אסור שהעמוד יקשר לעצמו (חוץ מדף הבית).
  4. קישור לעמוד הבית אסור שיהיה על מילת מפתח (כלומר, אם האתר שלי עוסק בקידום אורגני, אקשר לעמוד הבית על הביטוי "ראשי" או "בית", ולא "קידום אורגני").

הנחיות גוגל לפירורי לחם 

אמנם פירורי הלחם בתוצאות בגוגל מופיעות ככיתוב קטן, ורבים מהמשתמשים כלל לא שמים לב לניווט זה, אבל חשוב להבין כי ניווט זה מאפשר לגוגל להבין את האתר שלך יותר טוב וכך להתאים את תוצאות החיפוש למשתמש המחפש את האתר או את הנושא שעליו מדבר האתר שלך. פירורי הלחם, כמו שאמרתי בכותרת, הם הוויז של גוגל, כי באמצעותם גוגל יודע למפות את השימוש של המשתמש באתרים ולתת לו תוצאות יותר ספציפיות.

רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים? היכנסו ללינק >> קידום אורגני .

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה