חיפוש
חיפוש

פיתוח תמונות על 5 חומרי גלם שונים

הטכנולוגיה מתפתחת מיום ליום והדבר מוביל לשינויים לטובה בכל מיני תחומים. כחלק מסדרת מדריכים שאנו כותבים בנושא, בחרנו להתמקד הפעם במדריך שעוסק בהתפתחות הטכנולוגיה בכל הנוגע להליך של פיתוח תמונות. בשורות הבאות תוכלו לקרוא איך אפשר בעידן הנוכחי לפתח תמונות על 5 חומרי גלם שונים. הישארו אתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפנינו אל מומחים בתחום פיתוח התמונות. אלו אנשים שמכורים לדבר והם מפתחים את התמונות שלהם בכל פעם על חומר אחר. אם אתם תוהים איך הגענו אליהם, נשתף אתכם שערכנו סקר בנושא ופרסמנו אותו בקבוצות שונות ברחבי הפייסבוק. הדבר הוביל אותנו אל האנשים הללו שציינו שהם ישמחו מאוד לעזור. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע (ועל כמה מהם על האירוח החם שאפשר לנו לראות את פיתוח התמונות שלהם בביתם ובמשרד).

 

אז מהם 5 חומרי הגלם השונים שעליהם תוכלו לפתח תמונות?

תשכחו מהימים שבהם הייתם שולחים את המצלמה לחנות של פיתוח תמונות ומקבלים אותן בתוך מעטפה עם חומר פשוט ומוכר. אז, כשהייתה את האפשרות לפתח עם פילים ולבחור בין תמונה מט למבריק. שכן, היום, האפשרויות הן כה רבות וחלק מהן בכלל לא נכנסות למעטפה. אז הנה 5 חומרי הגלם שהכרנו במהלך הבירור המעמיק שערכנו בנושא:

  • קאפה
  • גאטור
  • אם די אף
  • פי וי סי
  • קנבס

 

איך תוכלו לבחור את החומר המתאים לכם ביותר?

אם אתם חובבי צילום ועושים שימוש במצלמה מיוחדת כמו למשל מצלמת פולרואיד, כדאי שתדעו שאתם תצטרכו להשתמש בחומר הרגיל. שכן, מצלמות אלו מצריכות חומר מסוים מאוד. לעומת זאת, אם צילמתם תמונה במכשיר הנייד או במצלמה רגילה, אתם יכולים להגיע אל החנות ולבחור את החומר המתאים ביותר באמצעות ייעוץ שתקבלו במקום.

 

מתי למשל כדאי לפתח על קאפה?

נאמר לנו שכדאי לפתח תמונות על קאפה במצבים שבהם אתם צריכים להציג תמונה אל מול אנשים. כמו בהרצאה או כחלק מטיול. מדריכי טיולים רבים ומורים בתחומים שונים בוחרים לא פעם להדפיס את התמונות שלהם על חומר מסוג זה.

 

מתי כדאי לפתח על קנבס?

מומלץ לפתח על קנבס במצבים שבהם אתם רוצים לתלות תמונה ענקית בחדר. פעם היינו צריכים לפתח את התמונה ולאחר מכן לחפש לה מסגרת תואמת. היום, מקלים עליכם בהליך ומאפשרים לכם לבצע את ההדפסה על חומר עמיד ולא שביר שיאפשר לכם להדפיס בקלות בלי להתעסק עם התמונה יותר מידי. פשוט לאסוף אותה מהחנות ולתלות אותה על הקיר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את 5 החומרים השונים שאתם אפשר לפתח תמונות. ראוי לציין שיש עוד רשימה ארוכה כמו למשל זכוכית, חרסינה וכו' אבל זה כבר יחכה למדריכים הבאים שנכתוב בנושא.

פילים

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה