חיפוש
חיפוש

פסגות שירותי מחשוב לעסקים: חברת IT לעסקים

כאשר מדברים על אתר אינטרנט, אנחנו רגילים לדבר על חוויית המשתמש שלו, הצבעים, הקידום שלו בגוגל ועוד, כאשר ישנם לא מעט עסקים ששוכחים כי לנהל אתר אינטרנט גדול זה הרבה מעבר לזה. כי אתר אינטרנט זה גם אבטחת מידע, זה ניהול גבויים בענן וזה עמידה בתקנות הגנת הפרטיות וכאן למעשה נכנסת חברת פסגות, חברת שירותי מחשוב לעסקים ו- IT.

רובנו שמענו על פרצת האבטחה האחרונה, שפגעה בפרטיות שלנו. יום ראשון, ה-9 לפברואר 2020. בלוגר "אינטרנט ישראל" רן בר זיק מקבל מסר באנגלית מאלמוני שמצביע על פרצת אבטחה חמורה בממשק ניהול הבחירות "אלקטור" שבו משתמשת חברת הליכוד.

כמה חמורה הפרצה? עד כדי כך שבשתי פקודות מקלדת וקליק אחד על העכבר נולדה דליפת המידע החמורה ביותר בתולדות המדינה, שהעמידה את פרטיהם האישיים של 6.5 מיליון תושבים על שמותיהם, כתובותיהם, מספרי טלפונים, העדפתם הפוליטית ועוד חשופים לעיני כל. "עיני כל" בהקשר הזה, הם במלוא מובן המילה: מחברות טלמרקטינג שישמחו לעשות שימוש מסחרי בפרטים שכאלה ועד האקרים זדוניים ממדינות אויב.

פסגות: בונים לכם חומת אבטחה יעילה

אין גבול לחשיבותה של אבטחת המידע במציאות הטכנולוגית-כלכלית שאנו חיים בה. זוהי אחת החוליות החשובות ביותר בכל עולם המחשוב ומתברר למרבה הצער, שלא כולם לוקחים אותה מספיק לתשומת לבם. זוהי כנראה אחת הסיבות לכך שחוק הגנת הפרטיות החדש מחייב את כל בעלי העסקים, הארגונים והחברות בישראל לעמוד בתקנות חדשות וקפדניות ביחס לנהלי עבודה, הרשאות, אימות וזיהוי משתמשים, מיפוי, גיבוי, שחזור, סיווג, תיעוד ודיווח אירועי אבטחה. ממידע שמצוי אצל שני יזמים שותפים ברשת מחשבים קטנה ועד למאגר של מעל מאה אלף אנשים או מאה בעלי הרשאה – כולם חייבים לעמוד בנהלים ובתנאים המבטיחים שדליפות כאלה לא יתרחשו בשום אופן.

מי שעומדת בחוד החנית של שירותי המחשוב לעסקים ומספקת שירותי אבטחת מידע וסייבר לצד מחשוב ענן, הקמה ומיפוי תשתיות ושרתים היא "פסגות פתרונות מחשוב". מדובר באחת החברות הוותיקות ביותר בשטח, שחוגגת כמעט 40 שנות מומחיות בענף. בקנה מידה אנושי, אלה שני דורות. בקנה מידה טכנולוגי, מדובר בלא פחות מעשרה. פסגות נכחה כאן כשלעסקים עוד היה מסך שחור-ירוק ומודם מצפצף והיא נותרה החברה הוותיקה והאמינה בישראל, שמספקת את כלל פתרונות ה-IT לעסקים בכל הגדלים. מטבע הדברים, היא צמחה עם השוק ולכן מסוגלת לאפיין אותו ולמפות את צרכיו המחשוביים בדיוק מרבי, לרבות סוגיית האבטחה.

 

חברת IT: כל פתרונות המחשוב תחת קורת גג אחת

פסגות פתרונות מחשוב מציעה מכלול רחב ומגוון מאוד של שירותים, שנשען על עשורים של מומחיות מהודקת. המעמד הפך אותה גם לשותפתה העסקית של חברת הענק מייקרוסופט בשנים האחרונות.

פעילות החברה מתבססת על שלושה מישורים, כולם בהלימה עם מערך המחשוב הספציפי שהותקן ואופיין במשרד או בית העסק:

 

צוות תמיכה טכנית

צוות תמיכה טכנית המספק ללקוחות החברה מענה אנושי מקצועי ומהימן לכל שאלה ותקלה.

 

מחלקת תקשורת ואבטחת מידע

מחלקת תקשורת ואבטחת מידע שמקשרת בין מערכות בטכנולוגיות רשת (למשל סוכנות ביטוח המשתמשת בממשק של משרד האוצר).

 

צוות סיסטם

צוות סיסטם שאחראי על הקמת שרתים, הגדרה וניהול לרבות סיווג משתמשים והרשאות.

 

מחלקת אינטרנט

מחלקת אינטרנט שמציעה בניית אתרים, הקמת מערכות שיווק, עיצוב דפים, ניהול סושיאל ואפילו עיצוב חתימה למייל.

בנוסף לכל אלה, פסגות פתרונות מחשוב משווקת תוכנות, חומרות, שרתים ומוצרים באחריות מורחבת, מייעצת ומלווה עסקים לאור תקנות הגנת הפרטיות.

 

מאפיינים, מודדים ותופרים את החליפה המושלמת

מכיוון שהמשק הישראלי רק ממשיך להתרחב, לייצר עוד ועוד מקצועות חדשים, רמות עובדים ותחלופת נתונים, חשובה היכולת להסתגל לשינויים במהירות ולספק שירותי מחשוב בהתאמה אישית.

פסגות פתרונות מחשוב תופרת "חליפה לפי מידה" לכל אחד מלקוחותיה, שמלבישה את צרכי העסק באמצעים המתאימים לו. בין לקוחות החברה ניתן למצוא עורכי דין וסוכנויות ביטוח, רואי חשבון ויועצי מס, מרפאות, קבלנים, חברות מסחריות לייצוא וייבוא וגם בעלי עסקים קטנים מענפי המקצועות החופשיים.

המשותף לכולם הוא הצורך בשרתים, תוכנות, חומרות וממשקים שעוזרים לניהול העסקי השוטף ומכילים את כלל מנגנוני התפעול שלו. אחד הפתרונות הייחודיים שמציעה החברה הוא תחום חדש ועולה הקרוי וירטואליזציה.

זוהי היכולת "להקפיא" תוכנות ישנות שהופסקה בהן התמיכה, כך שהעסק יוכל להמשיך ולתפקד בדרכו. שימור התוכנות הללו, עוזר לעסק להמשיך ולהתנהל מבלי לאבד ולו לרגע ממקצועיותו השוטפת ומבלי להטמיע תוכנות חדשות ויקרות שלא בהכרח עונות על הצרכים הייחודיים של המשרד.

 

עננים. למה שנרצה לשלב אותם בעסק?

בשנים האחרונות בולטות גם סביבות העבודה העסקיות דרך הענן ומהוות לא רק אפיק חיסכון ביחס לאחסון המידע, אלא גם שדה שיתופי עצום ונגיש לכל העובדים, שמקל על עומס השרתים ומאפשר להתנהל דרך דואר אלקטרוני, לשתף אנשי קשר, לסנכרן בין יומנים וסמארטפונים ולספק הגנה יעילה בכל מצב של אבדן או גניבת סלולרי.

פסגות פתרונות מחשוב נחשבת לאחת החברות המומחיות ביותר לפתרונות ענן ומספקת את כלל שירותי Microsoft Office 365 היעילים המציעים את הפעולות שהוזכרו כאן. בנוסף מספקת החברה שירות, תמיכה וליווי בענן G Suite של חברת Google, סינוני אנטי וירוס וספאם לתיבת המייל באמצעות מערכת Mail Relay, יצירת גיבוי ענן לעסק בשרתי החברה והחלת אבטחת מידע הכוללת הצפנה ותוכנת אנטי וירוס איכותית. בנוסף, נהנים לקוחות החברה מניהול שרתים בענן למאגרי נתונים ויוזרים ממקומות שונים ברחבי העולם.

 

פסגות שירותי מחשוב לעסקים: מלווים את הביזנס מהרגע הראשון

עסקים ששואפים להצליח, זקוקים לפתרונות ארגוניים יעילים בסביבת המחשב כך שיצליחו לתקשר, לאחסן ולחלץ מידע רלוונטי במינימום התקלות האפשרי, ללא סכנות הכרוכות באבטחת מידע. ניהול סביבת העבודה ב-2020 נחשב לאחד הנושאים המדוברים ביותר בכנסים עסקיים וטכנולוגיים ותורם להתייעלות עסקית תקינה, יעילות בקרב כלל העובדים, חיסכון ומשאבים נוספים שיביאו לרווחיות ושגשוג. חברת פסגות פתרונות מחשוב תוכל לבחון ולאפיין את סביבת העבודה שלכם ולמפות את מאפייני המחשוב הקיימים, כך שתוכל להציע פתרונות יעילים יותר, שמתורגמים למינימום זמן ואפקטיביות מקסימלית.

אם תרצו לקבל את שירותי החברה לטווח הארוך, תוכלו לעשות זאת דרך אחד משלושה מסלולים אפשריים:

 

שירות מלא

מענה טלפוני וביקורי טכנאי כולל החלפת חומרה וציוד ללא הגבלה וללא חיוב, חיבור מרחוק למערכת השולחת הודעות לצוות התמיכה בנוגע לתקלות וביצוע פגישת עבודה אחת לתקופה כדי לסקור את מצב המחשוב הקיים ולספק פתרונות לצרכים נוספים.

 

שירות מרחוק

מענה טלפוני ללא עלות או הגבלה והגעת טכנאי לבית העסק בתוספת תשלום. גם כאן קיים חיבור מרחוק למערכת, השולחת הודעות בנוגע לתקלות שאותרו אוטומטית. כדי לבצע את ההתקנה או ההטמעה הראשונית של המערכות יישלח אליכם טכנאי מקצועי. הטכנאי ימפה את מצבה הקיים של המערכת ויספק את הפתרונות הנדרשים ללא עלות.

 

בנק שעות

חברות שירותים רבות נוהגות לספק בנק שעות הכולל כמות מדויקת ומוסכמת של שעות יומיות, חודשיות או שבועיות. הדבר מתאים מאוד לעסקים קטנים שאינם זקוקים לתמיכה או למענה שוטפים במגוון רחב מאוד של שירותים וצריכים בסך הכל פיקוח מרחוק על המערכת, תפעול יעיל בזמן תקלה, הנחיות או הדרכות טלפוניות וכד'. דרך בנק השעות ניתן לפנות למוקד התמיכה הטלפוני, לזמן טכנאי ולחייב בכך את בנק השעות, ליהנות מהתראה אוטומטית על תקלות הנשלחת אל החברה והתקנה או הטמעה פיזיים על ידי טכנאי וללא עלות.

 

גאים להיות חלק מסיפור ההצלחה שלכם

פתרונות המחשוב הם חלק בלתי נפרד מהמציאות העסקית בעידן המודרני. ככל שמיושמים פתרונות מגוונים, מתקדמים ובטוחים יותר על סביבת העבודה שלכם, כך ההתנהלות השוטפת תהיה יותר אפקטיבית ומשתלמת וגם בטוחה. פסגות פתרונות מחשוב גאה ללוות עסקים בדרך להצלחתם ולרקום לכל עסק את תשתית המחשוב והאבטחה המותאמת והטובה ביותר.

אולי יעניין אותך גם

מה זה שירותי קוברנטיס
טכנולוגיה
מה זה שירותי קוברנטיס?

בעולם המהיר של פיתוח ופריסה של תוכנה, עסקים מחפשים ללא הרף טכנולוגיות שמייעלות את ניהול האפליקציות ומגדילות את יכולת ההרחבה. שירותי קוברנטיס  הופיעו כפתרון רב

קרא עוד »
תפקידו של מהנדס תוכנה
טכנולוגיה
תפקידו של מהנדס תוכנה

מהנדס תוכנה המזוהה גם בשם המקצועי באנגלית software engineer הינו תפקיד נחשק ומבוקש בתעשיית ההייטק והמחשוב, הכל נשמע לכם אותו דבר? מתכנת, מפתח תוכנה, בוגר

קרא עוד »
פולוסה