חיפוש
חיפוש

פספורטכארד – איך זה עובד

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היא ללא ספק אחת הפעולות החכמות והמשתלמות ביותר שניתן להעלות על הדעת. מדובר בפוליסה שהמטרה שלה לכסות את המבוטח, אם במהלך הנסיעה לחו"ל או השהייה שם, מתרחש מקרה ביטוח המכוסה על ידי הפוליסה. במקור, מיועדת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לכסות את המבוטח במקרים שבהם מתרחש אירוע רפואי או בריאותי הכלול בפוליסה והמחייב את המבוטח בהוצאות כספיות משמעותיות. עם זאת, במהלך השנים הורחבה הפוליסה והיא מכסה כיום עוד מגוון רחב של מצבים. ואולם לאחרונה הושק סוג חדש ומעניין של ביטוח נסיעות לחו"ל – פספורטכארד. מהו ביטוח נסיעות לחו"ל? מהו פספורטכארד ומהם ההבדלים בינו לבין סוגים אחרים של ביטוח נסיעות לחו"ל? למי מתאמה פוליסת ביטוח נסיעות של פספורטכארד?

 

ביטוח נסיעות לחו"ל ומה הוא מכסה

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא במקורו פוליסת ביטוח רפואי, שנועד לבטח אדם השוהה בחו"ל מפני בעיות רפואיות שעלולות להתעורר בדרך ליעד או בזמן השהייה ביעד או ביעדים שנקבעו. עם הזמן ובהתאם לדרישות, חלו שינויים בפוליסת הביטוח. נכון להיום ביטוח נסיעות לחו"ל כולל פוליסה סטנדרטית, פוליסת תרמילאים, פוליסה לאנשי עסקים ועוד סוגים שונים של פוליסות. פוליסת הביטוח הסטנדרטית כוללת כיסוי ביטוחי עבור בעיות רפואיות, גניבה או אובדן של רכוש או כבודה. הפוליסה לתרמילאים כוללת או עשויה לכלול כיסוי רפואי מורחב, ,שירותי איתור וחילוץ אם וכאשר מתעורר צורך בכך, פינוי אווירי ועוד מגוון רחב של סעיפים, בהתאם לבחירה של רוכשי הפוליסה. ביטוח לאנשי עסקים מתאפיין בעיקר בעצם היותו ארוך טווח, קל להפעלה וקל לשימוש. למעשה, ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לכסות מגוון רחב מאד של אפשרויות, בהתאם לבחירת המבוטח ובהתאם ליכולת ולרצון שלו להשקיע את סכומי הכסף הנדרשים לרכישת הפוליסה.

 

פספורטכארד – הביטוח המושלם לחו"ל

למרות האמור לעיל סובלות הפוליסות המצוינות לעיל, רובן ככולן, גם מחסרונות מובנים. אחד החסרונות המורגשים עלול לבוא לידי ביטוי דווקא ברגע שהמבוטח נזקק לו יותר מכל – מקרה של אבדן או גניבה של כבודה. במקרה הזה, המבוטח יכול לקבל את ההחזר אך ורק לאחר החזרה ארצה. המשמעות היא שאם נגנב או אבד ציוד חיוני, המבוטח חייב לרכוש אותו מכספו הוא, ולתבוע החזר כספי לאחר החזרה ארצה. כאן בדיוק בא לידי ביטוי היתרון היחסי של פספורטכארד – עצם היכולת להעביר כסף למבוטח באופן מיידי וללא עיכובים. רכישת הפוליסה של פספורטכארד מתבצעת לרוב בצורה מקוונת. לאחר הרכישה מתואם עבור המבוטח מועד ומקום לקבלת כרטיס פספורטכארד. מדובר בכרטיס פלסטי, שהוא למעשה כרטיס אשראי לכל דבר. אם וכאשר מתעוררת בעיה, ניתן להתקשר למוקד הפועל 24 שעות ביממה, והמוקדן מפעיל את הכרטיס בהתאם לצורך. זאת, לאחר בירור הנסיבות וקבלת אישורים מתאימים. המבוטח יכול למשוך כספים או לבצע תשלומים עבור טיפולים רפואיים במקום, במהירות וללא עיכובים. אם אתם נוסעים לחו"ל ואם יש לכם עניין ליהנות משקט נפשי ונסיעה בטוחה, אתם במקום הנכון והמתאים ביותר עבורכם. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נחזור אליכם להמשך התהליך.

כרטיסי מגנטי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה